Welke vragen verwachten op het lc INTERVIEW Manila ??

Gestart door joge, woensdag 27 februari 2013, 07:26:44

Vorige topic - Volgende topic

opinie

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 28 februari 2013, 22:21:07
En waarom zou  :belgiesmiley: je huwelijk niet aanvaarden ? Weten zij veel of je huwelijksvoornemen 10 dagen heeft uit gehangen in de  :smiley-philippines:

Eenvoudig als er tussen de afgifte van de LC en de trouwakte minder dan 10 dagen zit.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

stijn54

Verwacht je aan het ergste en hopelijk is het niks zoals tweemaal bij mij het geval was simpele vragen. Wanneer heb je elkaar ontmoet  enz......

joge

Hallo @ gammaracer

Wel zij wordt 25 in April en ik 52 in November, maar er zijn geen enkele details dat wij niet van elkaar weten....echt waar en haar familie is zoals mijn familie al super dik aan zo gezegd.
Nu laatst rond nieuwjaar daar 11 dagen verbleven, nu de hele maand Maart de tweede maal dat ik bij hen logeer , opnieuw in Juni en Oktober een maand volgend jaar in Maart opnieuw een maand....een paar kilo email en een hoop foto's mee....dus  sana  sana





Citaat van: gammaracer op vrijdag  1 maart 2013, 00:06:09
@joge

in het interview voor de Lc moeten jullie samen ,er wordt vooral gepeild naar het inkomen van uw toekomstige asawa en hoeveel jij bijdraagt aan haar per maand ,hoe goed ken je haar familie ,hoeveel keer heb je haar bezocht etc...,je zal ook gezamelijk en vragenlijst moeten invullen,dus kom zeker op tijd .
je zult de doemverhalen wel te horen krijgen van /en hoe naieve we wel zijn , slik maar efkes een paar keer en bijt een paar tanden stuk .
de trouw zullen ze wel niet weigeren ,hoe oud zijn jullie eigenlijk ?daar hangt ook veel van af natuurlijk en kan wel bepalend zijn voor een eventuele weigering

btw , was dat interview niet alleen op dinsdag en donderdag ,tussen 11-12h  :floet:

mvg
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

Raftie

Best eerst contact nemen met advocaat hier, kwestie van uit de cel "schijnhuwelijken" te blijven, die keuren alles af en geven je een jarenlange procedureslag op.
De beste die ik vond voor een redelijke prijs was Bertrand Vrijens uit Gent, zeer zeer goed, hij lootste ons door het kluwen van de administratie.
Huwelijk in België geweigerd wegens vermoeden schijnhuwelijk, daarna gehuwd op Filippinen , enz ...

Succes,

Raf

PS: eventueel overwegen om visa aan te vragen op basis van Longterm Relationship

joge

Hoi Raftie   

wat bedoel je met de visa "long term relationship" , voor haar volgend jaar bedoel je ?

Dus ivb de advocaat jij denkt dat het ginder in Manila niks wordt om een LC te bekomen in "onze situatie " we zoeken elkaar nooit of te nimmer meer los te laten hoe dan ook, maar ja bewijs het hé , mm brok in de keel nu
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

Ronny55

Citaat van: joge op vrijdag  1 maart 2013, 16:05:25
Hoi Raftie   

wat bedoel je met de visa "long term relationship" , voor haar volgend jaar bedoel je ?

Dus ivb de advocaat jij denkt dat het ginder in Manila niks wordt om een LC te bekomen in "onze situatie " we zoeken elkaar nooit of te nimmer meer los te laten hoe dan ook, maar ja bewijs het hé , mm brok in de keel nu
Naar wat ik gehoord heb wordt de legal capacitie niet zo snel geweigerd, het probleem is achteraf je huwelijk in  :belgiesmiley: te registreren. Want ik neem aan dat je in  :belgiesmiley: blijft wonen of ben je van plan je hier te installeren? Zonder registratie in  :belgiesmiley: schiet je niet veel op... Enkel op termijn mss wel .Bv 3,4 jaar gehuwd dan gaan voor registra in  :belgiesmiley: , visum en gezinshereniging zou wel meer kans op slagen hebben.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronny55

Het punt is, Je te verbieden in de fillipijnen te trouwen zou een inmenging in fillipijnse aangelegenheden zijn ....denk niet dat dat kan  :weetikniet: . Uiteraard alles wat daarna met  :belgiesmiley: temaken heeft is een ander paar mouwen.
Voor zover ik weet ,ik heb nog nooit gehoord, met al de wettelijk nodige documenten uiteraard, dat de LC geweigerd werdt  :weetikniet: . De registratie in  :belgiesmiley: dat wel al eens . Die "macht" hebben ze wel.
Ben je van plan hier te huwen zou ik er toch minimum 4 tot 6 weken voor uittrekken om hier tezijn. Geboorte akte en Cenomar voor je vrouw ....niks vertalen of ribbon. En jouw documenten meebrengen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

joge

@ Ronny55

Hey bedankt dat geeft toch weer wat hoop hé,
Idd ze zou volgend jaar ergens na April pas naar hier komen... mocht het echt niet lukken dan zou ik wel naar ginder trekken zonder twijfel.


grts

























































End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

gammaracer

@joge

Toen ik op de  :belgiesmiley:ambasade was in manilla was daar ook ook koppel dat meer dan  20 jaar scheelde in leeftijd , zij was amper  22 hij 48 ,en bovendien was het hun eerste keer samen in de filipijnen , ze hebben ook hun LC verkregen .

wel positief blijven zeg  :thumb:

mvg

innka3

Citaat van: gammaracer op zaterdag  9 maart 2013, 18:06:25
Toen ik op de  :belgiesmiley:ambasade was in manilla was daar ook ook koppel dat meer dan  20 jaar scheelde in leeftijd , zij was amper  22 hij 48 ,en bovendien was het hun eerste keer samen in de filipijnen , ze hebben ook hun LC verkregen .
misschien had hij zijn dochter  terug gevonden,na lange tijd  :floet: