Welke vragen verwachten op het lc INTERVIEW Manila ??

Gestart door joge, woensdag 27 februari 2013, 07:26:44

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

LC gekregen uiteraard maar visum gezinshereniging dat zal een ander paar mouwen zijn. Ik vind dat de ambassade zou moeten meedelen dat het verkrijgen van het visum niet zo evident is in Belgie  in het bijzonder naar de Filipina toe. Andere landen zijn veel soepeler. (Vriendin 21 jaar van mijn vriendin huwt in april 2013 in North Carolina  man van 58 jaar na amper een bezoek van 14 dagen in Filippijnen vorig jaar - mijn vriendin denkt dat dit dan in alle landen zo is) :daag:

Ronny55

Citaat van: stijn54 op zondag 10 maart 2013, 08:15:49
LC gekregen uiteraard maar visum gezinshereniging dat zal een ander paar mouwen zijn. Ik vind dat de ambassade zou moeten meedelen dat het verkrijgen van het visum niet zo evident is in Belgie  in het bijzonder naar de Filipina toe. Andere landen zijn veel soepeler. (Vriendin 21 jaar van mijn vriendin huwt in april 2013 in North Carolina  man van 58 jaar na amper een bezoek van 14 dagen in Filippijnen vorig jaar - mijn vriendin denkt dat dit dan in alle landen zo is) :daag:
Vooral nu niet direct paniekeren ...het gaat dikwijls sneller dan je denk.....Mijn neefje hier getrouwd in januari 2012 ...44 en 32 jaar oud...april 2012 samen in  :belgiesmiley: . Kende elkaar pas 6 maanden voor het huwelijk.
Geen advocaat ,geen hocus-pocus , wel alle papieren pico-bello in orde. Geluk gehad... :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

joge

GELUKT ,,,,
Ondanks ons leeftijdsverschil en prille kennismaking en een paar scherpe vragen op het interview, mogen wij onze LC gaan  afhalen op vrijdag , bedankt aan allen voor het hart onder de riem , weer een blije Belg erbij   
ik zie dat het in BE nog koud is ... ik  zal wat zon inpakken tegen het eind van de maand van hier 33 a 34 graden is wat veel zonder airco hier.. maar de MOA is niet ver he

:thankyoufw5:
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

robert van dijck

Joge wat zijn scherpe vragen, binnen een paar maanden sta ik er ook voor.

mvg

robert

Ronny55

#24
Citaat van: joge op dinsdag 12 maart 2013, 09:08:05
GELUKT ,,,,
Ondanks ons leeftijdsverschil en prille kennismaking en een paar scherpe vragen op het interview, mogen wij onze LC gaan  afhalen op vrijdag , bedankt aan allen voor het hart onder de riem , weer een blije Belg erbij   
ik zie dat het in BE nog koud is ... ik  zal wat zon inpakken tegen het eind van de maand van hier 33 a 34 graden is wat veel zonder airco hier.. maar de MOA is niet ver he

:thankyoufw5:

Allee dan maar  :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:
Tja de LC is het probleem niet....al wat nu volgt is minder eenvoudig. gewoon rustig blijven en stap voor stap dan lukt dat ook wel.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.