Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Phille, je zult nu wel geen tijd hebben om het forum te lezen, maar ik wens je een onvergetelijke huwelijksdag (en nacht) toe en veel geluk en liefde in de toekomst.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Digos


Phille we zijn ondertussen al op pagina 44 aanbeland, word hoog tijd dat je gaat trouwen nu.....

Maak er een mooie dag van en morgen een gezellig feest erboven op.

:congratualtionsis0: en geniet van ieder moment.

:thumb:

LIVE ONCE - LIVE IT

Amice

Phille & Cristy veel plezier vandaag en  :congratualtionsis0:

Dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten, duiven ringen of niet dat maakt niets uit.  :haha:

We geven je echter niet lang voor je nieuwe hoofdstuk' getrouwd en nu?'  en wachten met spanning op de schokkende beelden.  :haha:
:happy2:

:hoedjeaf:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boomerang

@Phille,

Wij wensen jou en Cristy van uit Balugo Valencia een fantastische onvergetelijke huwelijksdag toe en dat jullie spoedig bij elkaar in  :belgiesmiley:van jullie geluk mogen genieten.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Baliw-katok

Phille en Cristy,

Van harte proficiat en veel geluk en liefde toegewenst in jullie huwelijksleven.

Baliw-katok

pvgossum

Phille en Cristy veel plezier op het huwelijk, maak er een onvergetelijke dag van en geniet er vooral van. Ook veel succes later met het visum gezinshereniging. Het is een frusterende proces zo'n visum maar het eindresultaat is fantastisch als je van jouw vrouw kunt genieten, dan vergeet je de frustaties in de voor mijn geval 8 maanden wachten na het huwelijk.

Mawibata



Phille en Cristy,   :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:  met je   :marrysmile:




.  .  .  .  .  en ze leefden nog veel, en kregen lange kinderen .  .  .  .  .  (of baliktad?)






Hopelijk betekent je huwelijk niet het einde van dit (soms bruisend) topic.



Mihmi & WiLLy
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

klootzakken (voorheen Jens)

PHILLE & CRISTY van harte  :congratualtionsis0:

jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Phille

11 Februari 2011: HET IS ZOVER ... IK BEN EEN GETROUWD MAN   :happy: :happy: :happy:

Graag wil ik jullie bedanken voor de vele gelukwensen, vind ik erg tof  :thumb:

Deze ochtend, om 10:00 uur zijn we dus in het huwelijk getreden. Het was een kort en krachtig gebeuren.

De burgemeester vroeg of ik Roman Catholic was, in principe ben ik dat (ben gedoopt) maar ben zeker niet practiserend, dus zei ik maar ja hé (kwestie om de kerk in het midden te houden) en begon die daar toch niet direct met een gebed zeker ... ziede van hier dat ik daar aan meedoe, zo ja, dan had ik wel voor een kerkelijk huwelijk gekozen  :jajaja: kheb ze maar laten doen  :atyourservice:

Na een 10-tal minuten wat bla bla, handtekening gezet en het was afgehandeld, werd er nog nadrukkelijk gezegd dat een kerkelijk huwelijk toch wel gewenst was in de Filipijnse cultuur ... no comment  :neeneenee:

Om nu even terug te komen op de voorgaande berichten betreffende het budget heb ik de indruk dat er een aantal leden hun ogen niet goed open hebben of dringen aan een bril toe zijn.

Het budget voor het trouwfeest op zich is slechts 47.500,00 pesos!  :jajaja:

Alle overige bedragen zijn in functie van ieders eigen budget, men koopt ringen in functie van zijn eigen mogelijkheden en in functie van wat belangrijk is voor het individu in kwestie; dit is eveneens van toepassing op de plaatsen waar men wenst te overnachten enzovoort ... ik wilde zo vrij zijn om alle informatie te delen zodat andere leden een idee hebben over wat het kan kosten.

Nu is het tijd om wat tijd aan mijn vrouwtje te besteden en wat te rusten voor het feest van morgen. Binnenkort volgen er zeker nog foto's ... het topic is zeker nog niet ten einde  :neeneenee: en wat een goed idee voor een volgende topic "Getrouwd en wat nu?"  :happy:

:daag:
:benweg:


yepyep