Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ticket troubles

Gestart door Fail_over, woensdag 28 december 2011, 13:40:48

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: Fail_over op woensdag 28 december 2011, 14:34:04
Net vernomen dat er toch plaats was in het vliegtuig en dat ze "met Gods gratie" toch naar haar moederland mag gaan.

:thankyoufw5: for the service.   : Not!
en wat zegt het boekingsburo ASEANA  waar de ticket  gekocht is  :denk: ,want bleren dat de klm fout was is gemakkelijk.

Fail_over

Citaat van: Robert op woensdag 28 december 2011, 15:35:55
Dat je dus niet kon inchecken van te voren met dit ticket klopt dus wel.

Ah, ok, dat wist ik niet.

Heb vorig jaar ook met Aseana geboekt, en ook zonder 1 enkel probleem.

Vond het wel vreemd hoe dat het met die trein ticket dan zou moeten gaan.
Is de E-ticket dan ook gelijk de treinticket? Wat is dan het bewijs dat je met de trein bent geweest? Knippen ze in je E-ticket??
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Robert

Citaat van: Fail_over op woensdag 28 december 2011, 15:40:27
Citaat van: Robert op woensdag 28 december 2011, 15:35:55
Dat je dus niet kon inchecken van te voren met dit ticket klopt dus wel.

Ah, ok, dat wist ik niet.

Heb vorig jaar ook met Aseana geboekt, en ook zonder 1 enkel probleem.

Vond het wel vreemd hoe dat het met die trein ticket dan zou moeten gaan.
Is de E-ticket dan ook gelijk de treinticket? Wat is dan het bewijs dat je met de trein bent geweest? Knippen ze in je E-ticket??

Je moet kunnen bewijzen dat je met de trein ben geweest. Dus ik kwam met mijn e ticket in Antwerpen, toen kreeg ik een trein ticket.
Let wel, ik had het achteraf niet nodig, maar is een risico als je dat doet.
Kijk voor mij is het terug uiteraard geweldig, dan haal ik mijn trein ticket niet op.
Ter info, woon een half uur van Schiphol.

Fail_over

Citaat van: innka3 op woensdag 28 december 2011, 15:39:36
en wat zegt het boekingsburo ASEANA  waar de ticket  gekocht is  :denk: ,want bleren dat de klm fout was is gemakkelijk.

Weet niet. Asawa van die kennis zal morgen wel eens naar Aseana bellen over hoe en wat.

Ik bleer ook niet dat er iemand fout was, het ontbrak enkel aan info die KLM verschafte op het moment dat er onduidelijkheid was.
En de arrogantie die ze daar op schiphol tentoonspreidde.
De kennis van me ging er, naar mijn mening terecht, vanuit dat als je voor â,¬ 1000 + een ticket gekocht hebt, en ook al de nodige troubles hebt gehad met de acceptatie van de betaling, dat je dan verzekert bent van een seat in het vliegtuig. Niet dus.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Fail_over

Citaat van: Robert op woensdag 28 december 2011, 15:44:32
Dus ik kwam met mijn e ticket in Antwerpen, toen kreeg ik een trein ticket.

Ah, zie je wel. Dat stuk mistte ik.
Enfin, ze vliegt nu.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......