Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

OPGELET verlaten ph

Gestart door apollo, zaterdag 31 mei 2014, 07:46:49

Vorige topic - Volgende topic

panshit

Vergeet nog te vragen aan degenen die het weten heb je voor Hongkong een visum nodig we hebben beide een Nederlands paspoort

Amice

Citaat van: panshit op vrijdag 20 februari 2015, 13:00:28
Amice bedankt voor je antwoord.
Deze uitreis papieren kan ik gewoon in Manilla op het vliegveld krijgen?

Dacht het wel ja, maar het is beter dan op tijd op de airport te zijn en anders voor vertrek bij BI zo'n ding halen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

pierrevanwies

effe opletten hier ,

   A FOREIGN NATIONAL MAY APPLY FOR THE ECC AT LEAST 72 HOURS PRIOR TO HIS/HER DEPARTURE FROM THE PHILIPPINES.

  dit is van toepassing voor de toeristen meer dan 6 maand en ook voor de 13.... resident visa holders die niet  meer CLEAN zijn met hun acr-i card en effe de slimme willen uithangen en denken op de luchthaven een ECC te krijgen.

   :denk: :denk:  at least 72 hours before departure = zodus 10 dagen opvoorhand is okey ????   :confused2: :confused2:

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op vrijdag 20 februari 2015, 15:08:04
effe opletten hier ,

   A FOREIGN NATIONAL MAY APPLY FOR THE ECC AT LEAST 72 HOURS PRIOR TO HIS/HER DEPARTURE FROM THE PHILIPPINES.

  dit is van toepassing voor de toeristen meer dan 6 maand en ook voor de 13.... resident visa holders die niet  meer CLEAN zijn met hun acr-i card en effe de slimme willen uithangen en denken op de luchthaven een ECC te krijgen.

   :denk: :denk:  at least 72 hours before departure = zodus 10 dagen opvoorhand is okey ????   :confused2: :confused2:

Poor Manfred....(als hij weg zou willen gaan zoals hij jaren beweerd heeft)........... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:


yepyep

Citaat van: panshit op vrijdag 20 februari 2015, 13:02:05
Vergeet nog te vragen aan degenen die het weten heb je voor Hongkong een visum nodig we hebben beide een Nederlands paspoort

Ja, maar die krijg je gratis op het vliegveld van Hong Kong bij aankomst.

Ben er vorige week nog geweest, duur visum is meedere maanden.

antzan

visum gratis , is dat alleen voor H.K. en voor hoelang is dat dan . we willen voor 6a7 dgn naar xiamen omdat onze dochter daar op stage is , en daarna door naar Manila
Foodmaster

Luke

Citaat van: antzan op zaterdag 21 februari 2015, 10:14:40
visum gratis , is dat alleen voor H.K. en voor hoelang is dat dan . we willen voor 6a7 dgn naar xiamen omdat onze dochter daar op stage is , en daarna door naar Manila

Een HK visa voor BE/NE is 3 maanden.
Ga naar de Chinese ambassade (of consulaat) in je thuisland (NL?) en doe een aanvraag daar.

http://www.fmcoprc.gov.hk/eng/zgqz/hzsyjbtk/

panshit

Sorry begrijp ik goed dat ik 7 dagen van te voren al op het vliegveld moet zijn voor de clearens? Wat is BI

panshit

Ik wilde van Manila naar hk vliegen 1 overnachting doen en dan terug voor een balikbayan visum zien jullie problemen

Amice

Citaat van: panshit op zaterdag 21 februari 2015, 10:24:10
Ik wilde van Manila naar hk vliegen 1 overnachting doen en dan terug voor een balikbayan visum zien jullie problemen

Ik niet in ieder geval, er zijn je honderden voorgegaan die dat (daarom) deden.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent