Philippines, April 2012 - Reisverslag in video formaat

Gestart door Phille, maandag 23 april 2012, 11:53:12

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Ondertussen heb ik een videoke gemaakt met een greep uit de vele foto's die ik gemaakt heb tijdens onze reis in de Filipijnen.

Geniet ervan zou ik zeggen  :floet: (is met geluid).


[yt=640,505]5YHqL7cFzOk[/yt]

En eveneens is een facebook page beschikbaar waar alle foto's beschikbaar zijn. Enjoy!

https://www.facebook.com/PhilippineHolidayPictures

:daag:

PS Vergeet vooral niet de "vind ik leuk" button van de page aan te klikken en alle opmerkingen zijn welkom.

:atyourservice:

Herbie

Citaat van: Phille op maandag 23 april 2012, 11:53:12
Ondertussen heb ik een videoke gemaakt met een greep uit de vele foto's die ik gemaakt heb tijdens onze reis in de Filipijnen.

Geniet ervan zou ik zeggen  :floet: (is met geluid).


[yt=640,505]5YHqL7cFzOk[/yt]

En eveneens is een facebook page beschikbaar waar alle foto's beschikbaar zijn. Enjoy!

https://www.facebook.com/PhilippineHolidayPictures

:daag:

PS Vergeet vooral niet de "vind ik leuk" button van de page aan te klikken en alle opmerkingen zijn welkom.

:atyourservice:

Facebook heb ik niet, maar geen probleem hoor. De foto's dat ik nu zie zijn al heel goed.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.


Mawibata



Zeer mooi gedaan, heb jij soms ergens fotografie gevolgd ?  Hobby, avondschool ?


Daar lijkt het wel op.    :thumb:


:hoedjeaf:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Phille

Citaat van: Mawibata op dinsdag 24 april 2012, 08:04:30


Zeer mooi gedaan, heb jij soms ergens fotografie gevolgd ?  Hobby, avondschool ?


Daar lijkt het wel op.    :thumb:


:hoedjeaf:

Helemaal niet, bij deze bedankt voor het compliment  :atyourservice: het is een hobby en met vallen en opstaan doe ik mijn best om er het beste van te maken. Ik ben wel van plan om fotografie te gaan studeren, ne mens kan altijd bijleren.

infas