Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Morgen vertrekt Carpie

Gestart door Rich, donderdag 4 maart 2010, 19:12:23

Vorige topic - Volgende topic

callebaut

@ Carpie .....Ik dacht dat de problemen waren opgelost daarmee zei ik terug naar af waarmee ik bedoelde opnieuw een nieuwe start maken
De bureaucratie is niet hetzelfde als in Europe ; en van een mug kunnen ze hier nog altijd een olifant maken .
Toen ik mijn Phills rijbewijs kreeg stond er een T te weinig  in mijn naam ; toen ik dit melde , vertelde hij mij dat ik het niet goed had ingevuld ..... ( was een copy van de Belgishe Ambasade ) Toen zei ik .... kijk eens duidelijk naar de vertaling ... daarna als antwoord  sorry sir i forgot .
Ik zei dat ik een nieuw moest hebben zonder een  spellingsfout in mijn naam . Stelde hij mij voor om alles opnieuw te doen ... plasje doen , doktor , en opnieuw  kosten maken door HUN fout , jongens toch ....waar gaan we naartoe .... lol .... in ieder geval ..... ander exemplaar gekregen zonder spellingsfout  na de goedkeuring van zijn overste ....  :ikkeniebegrijp:

Carpie

@ Rich, thanks.

Eigenlijk wel een ferm stuk gemist hier maar zal mijn schade wel inhalen.

Ben al weer aan het aftellen om terug te keren en nu zal het voor 1 maand zijn...... yep, I hear the bells..........

Alléé, kheb nog zo'n 49blz door te bladeren met nieuw geplaatste berichten, ben nog wel ff zoet :)

Grtz

Johan