Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

NEDERLANDS LEREN IN MANILA

Gestart door Dutch Teacher, dinsdag 28 juni 2011, 17:29:51

Vorige topic - Volgende topic

Dutch Teacher

Graag een reactie, in het bijzonder op de berichten van Quezonboy en Amice (dhr. Roosloot).

1. Wie goed kijkt, ziet dat er op mijn website ook een intensieve cursus van 30 uur wordt aangeboden. 15000 pesos en dus meer dan 1/3 goedkoper dan bij Roosloot.

2. Het aantal reviews is beperkt, maar dat is ook logisch als je pas een paar maanden bezig bent voor eigen rekening. Ik wil echter benadrukken dat ik mijn hele leven al in het onderwijs sta, specialiteit Nederlandse taal, zowel aan Nederlandstalige scholieren als aan anderstaligen (NT2).

3. De cursisten die bij mij de lessen gevolgd hebben, zijn uiterst tevreden. Zij slagen op de ambassade met een hoge score en kunnen ook in het echte leven al een mondje Nederlands praten. Ze komen ook echt graag naar de les en niet zozeer omdat het moet. Dit komt door de levendige en interactieve lessen. Zeker geen klakkeloos volgen van een saai handboek.

4. Het is inderdaad het resultaat dat telt. Als men dat kan bereiken op een aangename manier, aan een voordelige prijs en met een enorme extra leerwinst, dan is dat toch alleen maar meegenomen?

Ik garandeer u: bij Dutch Teacher krijgt u echt waar voor uw geld! :thumb: :thumb:


Amice

Inmiddels zijn er geslaagd dus ik ga er van uit dat het allemaal wel goed zit.
Moeten is er echter wel bij want men "moet" slagen voor het inburgeringsexamen anders wordt de visum aanvraag niet toegekend.

Ik weet niet precies hoe Roosloot les geeft,maar weet wel(en dat is ook te zien in de reviews) dat leerlingen zijn lesboek weten te waarderen.

Wat ik me wel afvraag is waarom een gediplomeerd leraar nederlands zo nodig de goedkoopste wil zijn, het strookt in mijn gedachte niet met de vakkennis die dan aanwezig is. Kwaliteit mag wat kosten temeer als men meer achtergrond,ervaring etc. placht te hebben en de concullega's allemaal duurder zijn.  :ikkeniebegrijp:

Aan het aantal leerlingen zal het niet liggen want die zijn er vooralsnog genoeg.

Afijn, ook u succes toegewenst.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

kamperman

ik vraag mij af of deze heer dit nog doet
heb enige tijd geleden een e-mail gestuurd maar geen reactie ontvangen

Amice

Citaat van: Amice op maandag  4 juli 2011, 08:01:23
Name: Bert Van Brussel   Warning: Unresponsive teacher.  
Feedback rating:  No student feedback  
Self-study lessons:  No online lessons  
Language(s) to teach: (N)  Dutch

(N) = Also native language of teacher.

City: Manila
State, province or region: Metro Manila
Country: Philippines
Services: Teaching

Tutoring

Lessons delivery: Live in person

Program Summary  
Class sizes available: Private Lessons

2-3 students

4-8 students

9 or more students

Student proficiency levels: Beginner

Intermediate

Advanced

Facets available:  Grammar

Conversation

Study Abroad

Business

Test Preparation

Teaching Approach  

Learning Dutch in the Philippines at the best prices by a qualified teacher with years of experience.
If you will enroll in the course you don't have to buy expensive books, CD's and/or DVD's. All learning materials are already included in the tuition.

Program Description  

For Dutch people who want to prepare their Filipino partner for the Dutch language and integration test at the Dutch Embassy. The lessons are adapted to the new requirements (2011).
For Belgians who want to prepare their Filipino partner to live in Belgium by giving them an initiation of the Belgian/Flemish culture and the Dutch language.
For Dutch or Flemish citizens living in the Philippines who want to maintain their skills in Dutch language.
Language courses for larger groups with professional purposes such as nurses, employees of call centers, etc.
For anyone in the Philippines who want to learn the Dutch language.

Teaching Experience  

Teacher Dutch language, geography and economics in secondary schools (for more than 15 years).
Teacher Dutch language in Manila since 2009.

Cost of Lessons  

The prices will be sent to the students after sending me a message.

bron: http://www.language-school-teachers.com/Default.asp?selX6=17&selCountry=73



De 'Dutch teacher" heet dus Bert  :jajaja:
Wat nog onduidelijk is of hij van Brussel komt of dat het werkelijk zijn achternaam is.

We horen het graag.






In post 20 van dit topic stond anders al een waarschuwing hoor.

Name: Bert Van Brussel   Warning: Unresponsive teacher.

Wat let je dan ga je toch naar Roosloot  (www.roosloottutorial.com)
:weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

kamperman

ja kan ook altijd nog
had alleen wat info gevraagd maar geen antwoord


Dutch Teacher

Sorry, mr. Kamperman, voor de laattijdige reactie. Mijn mails worden dagelijks gecontroleerd, maar die van u ben ik nergens tegengekomen, ook niet in mijn spamfolder. Waarschijnlijk is er toch iets misgegaan tijdens het mailen. Gelieve het nogmaals te proberen: dutch_teacher@yahoo.com. Of vul het formulier in op de website www.everyoneweb.com/dutch-in-manila (bij 'Contact'). Dat komt zeker bij mij terecht. Op 20 februari starten we trouwens met een nieuwe cursus.

Amice, ik vind die website waarnaar u verwijst niet zo effectief en heb besloten daar niet meer mee te werken. Ik hoop dat het nu de laatste keer was dat u die hele bladzijde gekopieerd hebt, want het geeft een verkeerd beeld en daar is het blijkbaar bij u om te doen. Het is me ook nog niet erg duidelijk of u een vriend van of dhr. Roosloot zelf bent.

Amice

CitaatAmice, ik vind die website waarnaar u verwijst niet zo effectief en heb besloten daar niet meer mee te werken. Ik hoop dat het nu de laatste keer was dat u die hele bladzijde gekopieerd hebt, want het geeft een verkeerd beeld en daar is het blijkbaar bij u om te doen. Het is me ook nog niet erg duidelijk of u een vriend van of dhr. Roosloot zelf bent.

Wel lange tenen meneer Dutch teacher. :jajaja:
Wie is hier nu fout u of ik? Als u tijdig zou reageren op mails of op n site waar u zichzelf vrijwillig hebt ingeschreven, was er niets aan de hand.
Indien u niet meer van dergelijke sites gebruik wilt maken zou het netjes staan het profiel daar weer te verwijderen.
Het zijn nogthans uw eigen prospects die u tekort doet hoor, daarnaast gebruikt u dit forum enkel als reklame  en voegt weinig of niets aan het forum toe, aldus is waakzaamheid geboden, vandaar de waarschuwing zowel van mij en in eerste instantie van die gecopieerde site. Waar u overigens dient te betalen om een potentiele leerling te kunnen contacteren en dat zal m.i. de reden zijn waarom u de site niet effectief vindt.

Verder weten bezoekers en leden hier amper wie u bent, u heeft zich nooit voorgesteld zelfs niet in dit eigen topic van u ,daar ben ik dan bij toeval achter gekomen.
het bevreemd me derhalve des te meer waarom het u duidelijk zou moeten zijn met u van doen heeft.

:hoedjeaf:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

ladgar

Ik heb het vroeger reeds geschreven , die Bert van Brussel is een pseudoniem , hij heeft zo zijn redenen om zijn eigen naam niet te gebruiken , om die redenen zou ik ook nooit een zusje van mijn vrouw bij hem prive-les laten volgen.

josv

Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Amice

Tja ladgar heeft vaker vrij snel dat soort informatie, je vraagt je af hoe die daar zo snel aan komt he.  :lachen:

Zijn cryptische omschrijving spreekt boekdelen maar dan wil ik toch wel graag het weerwoord van Dutch Teacher horen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent