Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

NEDERLANDS LEREN IN MANILA

Gestart door Dutch Teacher, dinsdag 28 juni 2011, 17:29:51

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Zou handig zijn als je dan de link zou plaatsen Pascal, dan hebben de lezers er ook iets aan.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

innka3

Citaat van: Cosyns Guy op maandag 27 februari 2012, 23:32:37
voordeel van in Spanje te wonen,niks verplichte lessen,wel mogelijk  lessen te volgen aan een talenschool en dit voor 80 euro per jaar.
Dat ze daar eens een voorbeeld aan nemen inplaats van het geld uit de zakkenvan de mensen te kloppen.

tja, spanje behoord ook tot de PIGS landen.dus zal dat geld na G riekenland ook wel uit de zakken  van de mensen uit noordelijke euro landen komen .want wat er bij moet ,bij die 80 euro dat moet toch ergens weg komen,of leven die leraren van dios en de lucht  :confused2:

Cosyns Guy

Citaat van: innka3 op dinsdag 28 februari 2012, 14:42:21
Citaat van: Cosyns Guy op maandag 27 februari 2012, 23:32:37
voordeel van in Spanje te wonen,niks verplichte lessen,wel mogelijk  lessen te volgen aan een talenschool en dit voor 80 euro per jaar.
Dat ze daar eens een voorbeeld aan nemen inplaats van het geld uit de zakkenvan de mensen te kloppen.

tja, spanje behoord ook tot de PIGS landen.dus zal dat geld na G riekenland ook wel uit de zakken  van de mensen uit noordelijke euro landen komen .want wat er bij moet ,bij die 80 euro dat moet toch ergens weg komen,of leven die leraren van dios en de lucht  :confused2:

????  je betaald toch in Belgie ook niet voor de scholen,voor de boeken ja maar voor de rest.En de school waarover ik spreek is een
school van de Communidad Valencia...dus een soort of staatsschool betaald door de belasting betaler...ik dus en een paar miljoen meer
Spanjaarden.
Onderwijs is gratis in Belgie...min of meer toch dus waarom zou het hier anders zijn.

Quezonboy

Citaat van: Pascal&Katiren op dinsdag 28 februari 2012, 00:03:56
Sorry maar dit kan ook kostenloos

Waarom ben ik hier aan begonnen

Er is een website voor NL leren GRATIS!!!!!


Groetjes


Pascal&Katiren

Ik weet niet   :denk:, zou een Filipijnse daardoor voor het integratieexamen kunnen slagen? Ik heb mijn twijfels daarover.

Amice

Citaat van: Quezonboy op woensdag 29 februari 2012, 00:34:36
Citaat van: Pascal&Katiren op dinsdag 28 februari 2012, 00:03:56
Sorry maar dit kan ook kostenloos

Waarom ben ik hier aan begonnen

Er is een website voor NL leren GRATIS!!!!!


Groetjes


Pascal&Katiren

Ik weet niet   :denk:, zou een Filipijnse daardoor voor het integratieexamen kunnen slagen? Ik heb mijn twijfels daarover.
dat is verschillend per persoon. de een is goed in talen de andere juist weer niet.

Als ze geluk hebben slagen ze, zo niet kunnen ze altijd nog een beroep doen op een teacher, lijkt mij.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

kamperman

even ter informatie:

mijn vrouw en een vriendin van haar zijn beide geslaagd na lessen van bert
ik heb begrepen dat de lessen goed en leuk waren om te volgen

Baliw-katok

Citaat van: kamperman op maandag 22 oktober 2012, 20:31:51
even ter informatie:

mijn vrouw en een vriendin van haar zijn beide geslaagd na lessen van bert
ik heb begrepen dat de lessen goed en leuk waren om te volgen


:thumb: :thumb:

Dutch Teacher

Citaat van: kamperman op maandag 22 oktober 2012, 20:31:51
even ter informatie:

mijn vrouw en een vriendin van haar zijn beide geslaagd na lessen van bert
ik heb begrepen dat de lessen goed en leuk waren om te volgen


Bedankt voor de appreciatie, Kamperman!

Dutch Teacher

Bekijk enkele foto's van de Nederlandse lessen in Manila op onze facebookpagina:

www.facebook.com/DutchTeacher1

LIKE US ON FACEBOOK

gosternokke

#69
   :weetikniet:  mukha ng pilipino