Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Tomato soup....een paar weken geleden nog 53 pesos...nu dubbele prijs...... :confused2: :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  1 september 2016, 16:14:27
De cdj2000 zoals hierboven bedoeld............en de cue is de tweede knop van onderen aan de linker kant van de speler...





Nou ben ik zeer giftig op die gast en kan er niet van slapen...... :confused2: :confused2: :confused2: :confused2: :confused2: :confused2:

Revenge....Filipino style........... :denk: :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:



:confused2: :denk: :denk: :denk:.......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Zijn naam is RUBEN NAESS......een Noor..en heeft een toeristen visum....dus mag niet arbeiten zonder werkvergunning..... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:



Ik ben jaloers zegt u daar op de achterste rij?....... :confused2: :confused2: :confused2: :denk: :denk: :denk:

Nee meneer dat ben ik in het geheel niet.... (U mag wel eens naar de kapper dacht ik).... maar ik vind dat ook de dj's elkaar moeten respekteren en deze gast heeft in  Club Revive gewerkt is  alleen maar een "FREE LANCE" Dj in de Why Not en pas nieuw en komt gelijk al met een grote bek................... :negatief: :negatief: :negatief:

Ook een Free Lance heeft een werkvergunning nodig..... :lachen: :lachen:..... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:

Dj JOEREN is Ok, een zeer goede Dj en vriendelijk een heeft ook een goede Mobile Disco..(ook Free Lance in Why Not)...Dj IVAN is de "lover" van de manager......ahhhh..de echtgenoot van de manager?....ja die werkt daar ook ....en die heeft haar twee keer bont en blauw geslagen maar ze vertrekte geen spier... :lachen: :lachen:



bananacreek

Nog een paar weken en El Dorado opent weer..... :jajaja:



Waarom dit boord?..... :weetikniet: :weetikniet: