2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Met de nieuwe zuigers loopt de motor prima maar de carterdeksel lekt dus moet de hele zaak weer op zijn kop en zeer moeilijk om het juiste model pakking te vinden dus moeten we die zelf maar makenexept de collars.... :denk:


pierrevanwies


Las net  dat de LTO weigerd om de registratie van prive voertuigen die meer dan 40 jar oud zijn te vernieuwen,liefhebbers en collectors van

vintage voertuigen zijn de klos.

  nochtans is die nieuwe wet niet van toepassing voor passinger jeepnes,trucks en bussen----     :ikkeniebegrijp: :lachen:

bananacreek

Zoals de rode wagen van Markus onde andere........... :denk: :denk: :run: :run:


bananacreek

Ik hoorde vandaag dat het niet zo makkelijk zal zijn om alle wagens die ouder dan 40 jaar zijn n iet meer te mogen registreren...

Denk onder andere aan military trucks, sugarcane trucks en het zou volgens die man zo zijn dat er in de toekomst keuringen gaan komen om een ouder voertuig te testen op volwaardigheid om in het verkeer te kunnen deelnemen.....

Maar ik zie hier veel wagens die veel jonger zijn dan 40 jaar en met touwtjes bij elkaar worden gehouden.....

Afwachten maar ........... :denk: :denk:


bananacreek

Toyota surplus "COBRA" @ P1500000 (in die buurt)


bananacreek

Zulke Toyotas werden bij TITAN surplus Mandauwe omgebouwd to 10-wheelers maar die spoorden niet erg goed tijdens het bochten nemmen enz.....

Titan







Bigfoot Dumaguete

bananacreek

Ik betaalde in 2003 190 duizend pesos voor mijn jeep....





2016.... Loopt nog als een tank... :thumb: :happy:


Nu kosten ze P450 duizend vanwege hogere import taxes en minder supply from Japan.... :run: :run: :negatief: :negatief:

bananacreek

Dit was de Kia KM311 van Nigel uit Tambobo maar al een paar jaar geleden verkocht in Janjay maar nooit meer zien rijden.... :denk: :denk:



Dit wil ik ook wel....zelfde model...

:thumb: :happy:


bananacreek

 :smiley-philippines: Army @ Marines ...KM450 (1989) 620 stuks...............op afbetaling?.....Sir we pay you when we have da money...... :lachen: :applaus: :thumb: :happy:


bananacreek