Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

DigiD

Gestart door Bjorna145, woensdag 1 november 2023, 07:34:51

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Ik heb de laatste app versie, en ook VPN.
Maar helaas...

Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Luke

Citaat van: Antonio op donderdag  2 november 2023, 14:11:58Ik heb de laatste app versie, en ook VPN.
Maar helaas...



Heb je nog familieleden in Nederland die PC of laptop hebben, probeer eens met Teamviewer. Je logd aan op hun PC en doe dan je ding met digit. Dan weet je tenminste of het met de PH te maken heeft of het een algemeen probleem is.
Natuurlijk moet de eigenaar van PC/laptop akkoord met de setup....

maastricht

Het probleem is eigenlijk dat je geen sms ontvangt uit Nederland.

Antonio

Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Bjorna145

Zonet nog even geprobeert ik kwam een heel eind ik kwam op de website waar ik op moest inloggen maar toen vroeg ik mijn archief op toen kwam hij met een blanke pagina.
De paginas worden heel traag opgebouwd als ze uberhoud opgebouwd worden.
Dus ik denk dat het bij PLDT ligt.
Ik ga daar eens contact mee opnemen.

Johan

Antonio

Johan, kreeg je ook een sms code ?  Ik kwam niet voorbij deze stap, want er kwam niks...
PLDT ? Ik heb Globe op mijn Filippijnse simcard en mijn Simpel card ingesteld staan op Smart.
 :ikkeniebegrijp:
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

maastricht

Citaat van: Antonio op vrijdag  3 november 2023, 12:18:47Johan, kreeg je ook een sms code ?  Ik kwam niet voorbij deze stap, want er kwam niks...
PLDT ? Ik heb Globe op mijn Filippijnse simcard en mijn Simpel card ingesteld staan op Smart.
 :ikkeniebegrijp:

Dan is toch het probleem dat je geen sms ontvangt uit Nederland?
Kunnen vrienden in Nederland je wel een sms sturen, kost hun niks.


Bjorna145

Beste medeleden, het is mij vanochtend gelukt om in te loggen op mijn pansioen en mijn berichten te lezen.
Ik heb gewacht totdat het en beetje snel ging en heb toen mijn kans gewaagd.
Ik was op dat moment de enige in huis die gebruik maakte van het internet en het was om 0630hr.

Maar het gaat nog steds traag het aanloggen.

m.vr.gr.

Johan

Bulldozer

Bij mij doet hij het nu ook weer. Ik denk dus dat het een storing is geweest. Ik heb zelf namelijk niets verandert.

Antonio

Citaat van: Bjorna145 op zaterdag  4 november 2023, 00:10:31Beste medeleden, het is mij vanochtend gelukt om in te loggen op mijn pansioen en mijn berichten te lezen.
Ik heb gewacht totdat het en beetje snel ging en heb toen mijn kans gewaagd.
Ik was op dat moment de enige in huis die gebruik maakte van het internet en het was om 0630hr.

Maar het gaat nog steds traag het aanloggen.

m.vr.gr.

Johan
Lekker is dat...
Ik heb met m'n slimme kop wel wat veranderd: een nieuwe pin aangevraagd.
Het proces van activeren van deze pin blijft steken op, jawel, het ontvangen van een pincode (via Smart).
Dus ik mag nog even verder prutsen...
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde