Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

DigiD

Gestart door Bjorna145, woensdag 1 november 2023, 07:34:51

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Citaat van: Bjorna145 op zaterdag  4 november 2023, 00:10:31Beste medeleden, het is mij vanochtend gelukt om in te loggen op mijn pansioen en mijn berichten te lezen.
Ik heb gewacht totdat het en beetje snel ging en heb toen mijn kans gewaagd.
Ik was op dat moment de enige in huis die gebruik maakte van het internet en het was om 0630hr.

Maar het gaat nog steds traag het aanloggen.

m.vr.gr.

Johan
Johan, mag ik je wat meer details vragen ?
- Log je in met een pincode ? Het rare is dat de Digid van mijn vrouw daar niet om vraagt. Die heeft dan ook geen problemen.
-Is  "pincode ja/nee" een instelling binnen digid ? (Ik kan er nu niet in, dus heb geen mogelijkheid om dat te bekijken..)
- Als je wel een pin gebruikt, hoe lang moet je dan wachten voordat je die krijgt ?
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Antonio

Citaat van: maastricht op vrijdag  3 november 2023, 12:23:49
Citaat van: Antonio op vrijdag  3 november 2023, 12:18:47Johan, kreeg je ook een sms code ?  Ik kwam niet voorbij deze stap, want er kwam niks...
PLDT ? Ik heb Globe op mijn Filippijnse simcard en mijn Simpel card ingesteld staan op Smart.
 :ikkeniebegrijp:

Dan is toch het probleem dat je geen sms ontvangt uit Nederland?
Kunnen vrienden in Nederland je wel een sms sturen, kost hun niks.


Dat zou dus betekenen dat ik zowel via Smart als Globe geen sms kan ontvangen ?
En dat mijn vrouw dat wel kan via Globe ?
Mmmm, dat riekt naar "iets" in mijn phone, maar wat..
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

opinie

Het lijkt erop dat er gewerkt werd/wordt aan DigiID.
Kijk eens op: https://www.logius.nl/storing-en-onderhoud

Volgende week staat er nog meer op de planning.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Bjorna145

Beste Antonio, als ik Digid opstart vraagt deze om een 5 cijferige code.
Zonder deze code kom ik niet verder.
En ik heb Globe perpaid in mijn tablet zitten maar ik log meestal in met de App.

succes

Johan

Antonio

Volgens mij is er iets niet OK met m'n telefoon en/of instellingen.
Want ik kan ook niet inloggen bij de Security Bank. Dat lukt wel op de telefoon van mijn vrouw, en ook op de pc.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Pinocchio

Ifixit, de website die je misschien kan helpen.

https://www.ifixit.com/Device/Phone

Bjorna145

Wissel de simkaart eens om of koop een andere SIM kaart, best kans dat het daar in zit.
Of heb je een telefoon met een contract? Moet je elke maand betalen? Dan even naar je provider gaan.

succes

Johan

Pinocchio

Citaat van: Bjorna145 op zondag 12 november 2023, 23:34:04Wissel de simkaart eens om of koop een andere SIM kaart

Als buitenlander is het mogelijk dat je dan wel elke maand moet herregistreren.


maastricht

Zet je toch op naam van je vrouw of partner. Krijg nog genoeg smsen binnen met reclame. Niet veel veranderd door de registratie plicht.

tjenn

Citaat van: maastricht op maandag 13 november 2023, 04:36:50Zet je toch op naam van je vrouw of partner. Krijg nog genoeg smsen binnen met reclame. Niet veel veranderd door de registratie plicht.
Niets eigenlijk en zeker met Smart bij Globe valt het iets beter mee.