programma "Liefs Uit" met de Nederlandse Jorn (25 )& Filipijnse Elaine (29)

Gestart door PHwaarde, vrijdag 10 oktober 2014, 18:12:35

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)



Zo heb ik een goede vriend hier die meer kan uitgeven als wie dan ook hier op het forum zover bekend en de mooiste meiden heeft.

Dat heeft die hongkong ganger en wellicht nog veel meer mannen ook maar dan voor gegarandeerd veel minder geld dan hem.
[/quote] die vriend van jou ? toevallig een ollander?    G.H  [ABC] en nog zo,n ding ?.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gosternokke

Ik zei het weken terug al. Is een  kakmadam  http://www.tvgids.nl/Liefs_Uit../programma/17209913/   Kijk maar naar haar foto ,geen echte filippijnse maar een bleke met een lange neus.   dat dat zijn die afstammen van de spanjaarder en denken dat ze meer zijn dan hun donkere landgenoten , met een platte neus  :negatief:

Cosyns Guy

Citaat van: gosternokke op donderdag 23 oktober 2014, 20:10:28
Ik zei het weken terug al. Is een  kakmadam  http://www.tvgids.nl/Liefs_Uit../programma/17209913/   Kijk maar naar haar foto ,geen echte filippijnse maar een bleke met een lange neus.   dat dat zijn die afstammen van de spanjaarder en denken dat ze meer zijn dan hun donkere landgenoten , met een platte neus  :negatief:
Die foto klopt niet.Op andere sites heeft Jorn een bril en is tamelijk gezet en heeft Elaine wel erg veel filipijnse eigenschappen als je haar gezicht bekijkt.Platte neus,donkere huid.

yepyep

Ik heb net even gekeken op Nederland 1 en moet zeggen dat ik ze niet bij elkaar vind passen.

Hij denkt dat ze terug komt, maar ik schat zo in dat ze hem niet echt ziet staan en ervoor kiest om haar leven weer op te pakken op het cruise ship.
Verder is ze geen echte snob, maar gewoon een Filippijnse met teveel kapsones. Overigens denk ik dat ze ook ervoor kiest om weer te  gaan werken, omdat ze een familie moet onderhouden.



Gompie007

Helaas heeft ze voor Jorn voor haar carrière gekozen en niet voor hem.

Vind ook dat ze niet bij elkaar passen. Is toch een beetje geld en luxe geil en dat was er in Amsterdam niet te vinden voor haar.

10 jaar wachten....echte liefde........ :denk:

:daag:


Ronny55

Citaat van: peldoman op donderdag 23 oktober 2014, 23:10:31
Citaat van: peldoman op donderdag 23 oktober 2014, 14:31:10
$$$$$$$$$$$$ wint van liefde!!!! :jajaja:


Zoals verwacht!! :jajaja:
Jij zijt wel geobsedeerd door geld , man man , niet iedereen is zo ....doe je oogkleppen eens af.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op donderdag 23 oktober 2014, 23:10:31
Citaat van: peldoman op donderdag 23 oktober 2014, 14:31:10
$$$$$$$$$$$$ wint van liefde!!!! :jajaja:


Zoals verwacht!! :jajaja:
Ben je toch effe fout Peldo.Als ze had gekozen voor het geld en een luilekkerleventje had ze wel voor hem gekozen.Dus das golddigger gedoe kun je al vergeten.
daarbij ze is nog jong en kiest voor een carriere,niks fout mee.Beter nu dan na en paar jaar eventuele miserie in een relatie.
En kapsones ? Omdat ze kiest voor haar carriere,niks fout mee.Gebeurd hier in Europa ook meer dan je denkt.Beide zullen wel een tijdje met vlinders in de buik gelopen hebben tot het "echte" leven begon zeker.

Amice

Citaat van: jens op donderdag 23 oktober 2014, 19:01:13


Zo heb ik een goede vriend hier die meer kan uitgeven als wie dan ook hier op het forum zover bekend en de mooiste meiden heeft.

Dat heeft die hongkong ganger en wellicht nog veel meer mannen ook maar dan voor gegarandeerd veel minder geld dan hem.
die vriend van jou ? toevallig een ollander?    G.H  [ABC] en nog zo,n ding ?.
[/quote]

Wel hollander maar niet deze.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent