Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Walking ATM

Gestart door Phille, woensdag 17 maart 2010, 14:27:13

Vorige topic - Volgende topic

stip66

#120
Citaat van: Admin op donderdag 13 mei 2010, 19:19:07
Het nieuwe topic: Opvoeden van stiefkinderen uit een andere cultuur is er.

Link is dead Admin

[admin]Ondertussen in orde gebracht![/admin]

degreune

#121
Citaat van: Phille op woensdag 17 maart 2010, 23:49:29
Voor wie het niet gelooft, hier ne link naar de prijslijst van het David Salon http://www.davidsalon.com.ph/Salon_Services.pdf  :harenuittrekkenpg2:
:jajaja:

Hallo ik ben Peter en ben nieuw op dit Forum.
ik verblijf op Marinduque nu met mijn vriendin.
Ben onlangs hier naar de lokale kapper geweest in Boac.
Ik had opgemerkt dat die man het knippen in zijn vingers had.
En moest 50 peso betalen.
Plus hij masseerde mijn nek en schouders ook nog een paar minuten.
Ik was tevreden want hij knipte beter dan mijn dochter die het normaal in Nederland doet.
Groetjes

Peter en Marita :lachen:

Fail_over

Citaat van: degreune op maandag 31 mei 2010, 17:51:05
Citaat van: Phille op woensdag 17 maart 2010, 23:49:29
Voor wie het niet gelooft, hier ne link naar de prijslijst van het David Salon http://www.davidsalon.com.ph/Salon_Services.pdf  :harenuittrekkenpg2:
:jajaja:
Hallo ik ben Peter en ben nieuw op dit Forum.
ik verblijf op Marinduque nu met mijn vriendin.
Ben onlangs hier naar de lokale kapper geweest in Boac.
Ik had opgemerkt dat die man het knippen in zijn vingers had.
En moest 50 peso betalen.
Plus hij masseerde mijn nek en schouders ook nog een paar minuten.
Ik was tevreden want hij knipte beter dan mijn dochter die het normaal in Nederland doet.
Groetjes
Peter en Marita :lachen:

Hoi Peter, welkom op het forum ;-)


Goh, de parlor tegenover ons huis vraagt altijd 70 php voor een militairy cut. En dan geeft ik hem 100.   :ivebeenripped:


:lachen:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Digos


CitaatPlus hij masseerde mijn nek en schouders ook nog een paar minuten.

We zitten hier wel off topic, maar een bezoekje aan de plaatselijke coiffeur Stavros in de phils was altijd wel speciaal.

Ik heb dan wel niet veel meer, maar het gras moest toch weleens afgereden worden. Meestal doet men vrouwke dat maar het gebeurde weleens dat ik naar de barbershop ging.

Ja....voor 40 peso kan je niet sukkelen.....je hoeft niet te wachten.....je moet juist de mensen wakker maken die in de stoelen liggen te slapen als je binnen komt.

Dat ze je een massage geven is omdat de meeste of misschien wel alle.... Bakla zijn en die doen niets liever  :lachen:

Voor de rest was men knipbeurt altijd wel OK........van men weinige haar wel te verstaan.

Een tip was er ook altijd bij.

Wat ik wel afschuwelijk vond was dat ze na het knippen je overdadig bestrooien met één of ander talkpoeder zodat je uren in de wind stonk, en dat je bij thuiskomst direct moest gaan douchen om van die geur af te komen  :kwaad19rm5:

Al bij al......het is goedkoop gras afrijden in de phils met een massage van je borst :floet:



LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

Tja, om dan wel  :ontopic: te blijven. Ik verdom het om hier in Be of NL â,¬ 22,- te betalen voor een kwartiertje knip knap werk, zodat ik nog wat extra's naar de Fhils kan sturen zodat ze het daar uit de ATM kan halen. Zo, dat was on-topic.

De parlor tegenover ons huis is ook Bakla. Maar altijd netjes gereserveerd. Ik krijg aleen de bibbers als hij dat scheermesje hanteerd. Jakie! hij zou maar eens uitschieten!. Tot nu to nog niet, maar ik hou hem maar te vriend (in). Die poeder is idd erg vervelend.

Dat hij tijdens het hanteren van dat scheermesje Wowawee zit te kijken ook. Hij mocht eens in de lach schietten. Brrrrrrrr.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Budgie

Citaat van: Fail_over op maandag 31 mei 2010, 20:37:11
Tja, om dan wel  :ontopic: te blijven. Ik verdom het om hier in Be of NL â,¬ 22,- te betalen voor een kwartiertje knip knap werk, zodat ik nog wat extra's naar de Fhils kan sturen zodat ze het daar uit de ATM kan halen. Zo, dat was on-topic.

Laat je je afzetten Betaal meestal â,¬10.-
Getting older beats the alternative -dying young

TheDolphin

En een beugel dan? Ik heb mijn vriendin gevraagd of ze niet een beugel nodig heeft om haar gebit nog mooier te maken dan het al is. Ze zegt dat ze had gehoord van iemand dat een beugel tussen de 45.000 en 60.000 peso kost. Wie weet de prijs van een beugel?  :denk: :biggrinn:

Fail_over

Citaat van: TheDolphin op zondag 11 juli 2010, 01:23:30
En een beugel dan? Ik heb mijn vriendin gevraagd of ze niet een beugel nodig heeft om haar gebit nog mooier te maken dan het al is. Ze zegt dat ze had gehoord van iemand dat een beugel tussen de 45.000 en 60.000 peso kost. Wie weet de prijs van een beugel?  :denk: :biggrinn:

Google op Philippines dental bridges.

oa

http://filipinodentist.com/dentalclinic/fees.htm
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Jullie geloven toch niet echt dat een filipina die P10000 per maand verdient 60.000 uitgeeft voor n beugel???

Hoeveel meiden ik wel niet zie lopen met n beugel hier vandaag de dag,onvoorstelbaar.

Kosten (heb ik me laten vertellen door die meiden) P500 per week, meestal voor n maand of 6=P12000
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Budgie op maandag 31 mei 2010, 21:51:58
Citaat van: Fail_over op maandag 31 mei 2010, 20:37:11
Tja, om dan wel  :ontopic: te blijven. Ik verdom het om hier in Be of NL â,¬ 22,- te betalen voor een kwartiertje knip knap werk, zodat ik nog wat extra's naar de Fhils kan sturen zodat ze het daar uit de ATM kan halen. Zo, dat was on-topic.

Laat je je afzetten Betaal meestal â,¬10.-
budgie werkt die kapper van jou nog met een bloempot :lachen:

jens.....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.