Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hotel in manila

Gestart door buizesmurf, zondag 16 december 2012, 05:42:24

Vorige topic - Volgende topic

buizesmurf

Het is al een heel tijdje geleden dat ik nog in Manila overnacht heb.Volgende maand terug naar de phils,en zal hoogst waarschijnlijk een paar dagen in manilla willen blijven.
Welke hotels zijn redelijk geprijst en bovendien proper,comfortabel,moet geen echte luxe zijn.
Liesft niet te ver van Mall off Asia,luchthaven ed......
Alvast bedankt
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

yepyep


bigfoot12345

http://www.mabuhaymanor.com.ph/
Ik verbleef hier al enkele keren en is degelijk hotel voor goedkope prijs.

Totti010

Shogun suites ,Pasay , zeer goed bevallen dichtbij MOA .

antzan

Ja , wij zijn al 3 jaar achter elkaar in GoHotels geweest .
Je kan het on-line boeken ,hoe eerder ,hoe goedkoper !
Taxi ophalen van vliegveld ,  +/- 11 Euro.
Taxibalie  in hotel.
Naar Mall of Asia  +/- 7 E.
Ik vind persoonlijk Green Hills veel beter .
The Mall is van alles hetzelfde ,  vind ik .
Succes . Antzan
Foodmaster

Baliw-katok

Dichtbij airport en MOA :

Nichols Airport Hotel

Goed en betaalbaar. 
Dakterras met restaurant.
Pick-up service voor airport en brengen je ook naar MOA.
Om geld te wisselen lieten ze de money changer komen naar het hotel (veilig).

gosternokke

 Hier nog een: Sogo Hotel  in Pasaycity, kamer voor bijna 1200 peso.    Redelijk dicht bij vliegveld en Mall of asia. Geen ervaring mee , dus ik weet niks van of het proper binnen is

  http://www.hotelsogo.com/branch/pasay_harrison.html

Luc

Citaat van: gosternokke op vrijdag 21 december 2012, 20:39:55
Hier nog een: Sogo Hotel  in Pasaycity, kamer voor bijna 1200 peso.    Redelijk dicht bij vliegveld en Mall of asia. Geen ervaring mee , dus ik weet niks van of het proper binnen is

 http://www.hotelsogo.com/branch/pasay_harrison.html

Ben een keertje in Sogo, Guadelupe geweest. Dat was toch vooral een hotel om te  :copulatie:

Volgens het hotel waren de lakens proper maar er zaten nog duidelijk schietvlekken op de lakens. Met tegenzin werden die dan toch maar vervangen.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

Citaat van: Luc op vrijdag 21 december 2012, 21:14:37
Citaat van: gosternokke op vrijdag 21 december 2012, 20:39:55
Hier nog een: Sogo Hotel  in Pasaycity, kamer voor bijna 1200 peso.    Redelijk dicht bij vliegveld en Mall of asia. Geen ervaring mee , dus ik weet niks van of het proper binnen is

 http://www.hotelsogo.com/branch/pasay_harrison.html

Ben een keertje in Sogo, Guadelupe geweest. Dat was toch vooral een hotel om te  :copulatie:

Volgens het hotel waren de lakens proper maar er zaten nog duidelijk schietvlekken op de lakens. Met tegenzin werden die dan toch maar vervangen.

Ja ieder hotel is toch om te  :copulatie:

@ antzan Ja
wij zijn al 3 jaar achter elkaar in GoHotels geweest .
Je kan het on-line boeken ,hoe eerder ,hoe goedkoper !
Taxi ophalen van vliegveld ,  +/- 11 Euro. is dat in een Limousine 550 peso is toch wat duur hoor van Gohotel tot luchthaven
Taxibalie  in hotel.
Naar Mall of Asia  +/- 7 E.
Ik vind persoonlijk Green Hills veel beter .
The Mall is van alles hetzelfde ,  vind ik
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

yepyep

Hotel Sogo staan bekend voor hun short time mogelijkheden en worden vooral gebruikt om met je mistress of dame van plezier eens lekker tekeer te gaan.

Hetzelfde geldt voor Victoria court e.d.


infas

Wij verblijven altijd in het hotel ingwansan op de hoek van P. Burgos street.
We betalen 1500 peso.
Naast het hotel kan je heel lekkere kip eten, klaargemaakt op de BBQ.
Ook niet zo ver van de ambassade.

gosternokke

Citaat van: yepyep op zaterdag 22 december 2012, 00:40:24
Hotel Sogo staan bekend voor hun short time mogelijkheden en worden vooral gebruikt om met je mistress of dame van plezier eens lekker tekeer te gaan.

Hetzelfde geldt voor Victoria court e.d.



Kan je ook zien op hun site prijzen voor kamer voor 12 uur en 24 uur.

  En als je daar voor  st gaat betaal toch voor 12 uur,  in :smiley-philippines:  is shorttime toch 3 uur ?


  Maar ik zou als de locatie goed is en het hotel proper er geen probleem in zien  om daar de hele nacht te verblijven, ondanks het bekend staat als  st hotel.

  @ infas,   Ingwansan ,  vind ik nou niet bepaald in de omgeving van MOA.

   Bovendien is het gevaarlijk dicht bij Burgos.


   Lijkt mij helemaal niks  zo een koreaans hotel.   Ik krijg altijd het iedee van een heleboel  luiddruchtege koreanen  op de gangen
Maar  ik kan het mis hebben ,misschien is het wel heel comfotabel

BartBec

@ Yepyep en Gosternokke : Jullie weten dat zo goed ???  :denk: :ikkeniebegrijp: : :benweg:

yepyep

Citaat van: BartBec op zondag 23 december 2012, 14:44:30
@ Yepyep en Gosternokke : Jullie weten dat zo goed ???  :denk: :ikkeniebegrijp: : :benweg:

Ik woon hier 5 jaar in Manila en ken dat soort hotels wel ja.

robert van dijck

Hallo

Wie weet een goed hotel in de buurt van de  :belgiesmiley: ambassade,  ik heb al eens een antwoord gekregen maar ben het verloren.

mvg

Robert

antzan

vorig jaar taxi van Mnl airport naar GoHotel,850 Peso en toen ik 900 gaf was de chauffeur niet tevreden .
Ik zei ,geef maar terug ,geef ik je anders .
Toen heb ik hem 850 gegeven
,was al in de parkeergarage van GoHotel ,
daar was ook security .
En ik vind afhalen van airport naar hotel voor 618  Peso niet te duur .
Foodmaster

Baliw-katok

Citaat van: antzan op zondag 31 maart 2013, 10:58:44
vorig jaar taxi van Mnl airport naar GoHotel,850 Peso en toen ik 900 gaf was de chauffeur niet tevreden .
Ik zei ,geef maar terug ,geef ik je anders .
Toen heb ik hem 850 gegeven
,was al in de parkeergarage van GoHotel ,
daar was ook security .
En ik vind afhalen van airport naar hotel voor 618  Peso niet te duur .

klopt, ben deze morgen voor 618 Pesos van GoHotels Mandaluyong naar Airport terminal 3 gebracht.  Met metered taxi kan het nog goedkoper (betaalde vorig jaar slechts 400 pseos voor dezelfde route, maar dan moet je wel geluk en geduld hebben om een eerlijke chauffeur te vinden)
Overigens ben je van uit Gohotels naar de ambassade (makati) voor 200 pesos.

Herbie

Citaat van: yepyep op zondag 23 december 2012, 14:49:57
Citaat van: BartBec op zondag 23 december 2012, 14:44:30
@ Yepyep en Gosternokke : Jullie weten dat zo goed ???  :denk: :ikkeniebegrijp: : :benweg:

Ik woon hier 5 jaar in Manila en ken dat soort hotels wel ja.

Wel leuk om er gebruik van te maken hee :weetikniet: tussen de jeepnys door :biggrinn:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Baron

Citaat van: antzan op zondag 16 december 2012, 20:26:57
Ja , wij zijn al 3 jaar achter elkaar in GoHotels geweest .
Je kan het on-line boeken ,hoe eerder ,hoe goedkoper !
Taxi ophalen van vliegveld ,  +/- 11 Euro.
Taxibalie  in hotel.
Naar Mall of Asia  +/- 7 E.
Ik vind persoonlijk Green Hills veel beter .
The Mall is van alles hetzelfde ,  vind ik .
Succes . Antzan


Antzan, hier klopt iets niet. Die bedragen voor de taxi's zijn veel en veel te hoog.
Waarligt dit Go hotel dan wel?
Een taxi voor MOA 7 euro. Van Malate church naar MOA kost 1.50 euro.
Ook de prijs voor het ophalen op het vliegveld is errug! hoog.

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

Citaat van: yepyep op zaterdag 22 december 2012, 00:40:24
Hotel Sogo staan bekend voor hun short time mogelijkheden en worden vooral gebruikt om met je mistress of dame van plezier eens lekker tekeer te gaan.

Hetzelfde geldt voor Victoria court e.d.




Sogo Malate, Mabinistreet, heeft de bovenste verdieping gereserveerd voor de normalere gasten, gasten met kinderen enz.
Kamers kosten 1600 peso voor 2 personen, voor een volwassene extra 100 peso extra. Prijzen dus per nacht. Voor 2 uren vanaf 245 peso. Ligt aan welke kamer maar ook zijn de kamers iets duurder in het weekend.

Kom je hier vaker, wil je langer overnachten, koop dan het eerste maal een pen, sleutelhanger oid. Kost 10 peso. Bij iedere volgend bezoek of nacht toon je die en je krijgt 22 % korting. Zijnnog goede pennen ook!

Het eten hier, dat ook op je kamer gereserveerd wordt, is niet te duur en best smakelijk.

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

yepyep

Citaat van: Baron op maandag  1 april 2013, 03:25:01
Citaat van: yepyep op zaterdag 22 december 2012, 00:40:24
Hotel Sogo staan bekend voor hun short time mogelijkheden en worden vooral gebruikt om met je mistress of dame van plezier eens lekker tekeer te gaan.

Hetzelfde geldt voor Victoria court e.d.




Sogo Malate, Mabinistreet, heeft de bovenste verdieping gereserveerd voor de normalere gasten, gasten met kinderen enz.
Kamers kosten 1600 peso voor 2 personen, voor een volwassene extra 100 peso extra. Prijzen dus per nacht. Voor 2 uren vanaf 245 peso. Ligt aan welke kamer maar ook zijn de kamers iets duurder in het weekend.

Kom je hier vaker, wil je langer overnachten, koop dan het eerste maal een pen, sleutelhanger oid. Kost 10 peso. Bij iedere volgend bezoek of nacht toon je die en je krijgt 22 % korting. Zijnnog goede pennen ook!

Het eten hier, dat ook op je kamer gereserveerd wordt, is niet te duur en best smakelijk.



:thumb: :lachen: Ik geloof je.

innka3

Citaat van: Baron op maandag  1 april 2013, 03:25:01
[

Kom je hier vaker, wil je langer overnachten, koop dan het eerste maal een pen, sleutelhanger oid. Kost 10 peso. Bij iedere volgend bezoek of nacht toon je die en je krijgt 22 % korting. Zijnnog goede pennen ook!

Het eten hier, dat ook op je kamer gereserveerd wordt, is niet te duur en best smakelijk.


:confused2: je woont toch in die straat  :denk: eeh,mag je soms je appartement niet in,of  :weetikniet:

gosternokke

Citaat van: Baron op maandag  1 april 2013, 03:25:01
Citaat van: yepyep op zaterdag 22 december 2012, 00:40:24
Hotel Sogo staan bekend voor hun short time mogelijkheden en worden vooral gebruikt om met je mistress of dame van plezier eens lekker tekeer te gaan.

Hetzelfde geldt voor Victoria court e.d.




Sogo Malate, Mabinistreet, heeft de bovenste verdieping gereserveerd voor de normalere gasten, gasten met kinderen enz.
Kamers kosten 1600 peso voor 2 personen, voor een volwassene extra 100 peso extra. Prijzen dus per nacht. Voor 2 uren vanaf 245 peso. Ligt aan welke kamer maar ook zijn de kamers iets duurder in het weekend.

Kom je hier vaker, wil je langer overnachten, koop dan het eerste maal een pen, sleutelhanger oid. Kost 10 peso. Bij iedere volgend bezoek of nacht toon je die en je krijgt 22 % korting. Zijnnog goede pennen ook!

Het eten hier, dat ook op je kamer gereserveerd wordt, is niet te duur en best smakelijk.




   Kijk , dat zijn nog een tips waar je wat an heb,  Baron,  10 peso uitgeven , en next time  22% korting krijgen   :thumb:     Moet je alleen oppassen dat je die pen nie kwijt raakt     :lachen:     

vvjoris

Citaat van: gosternokke op maandag  1 april 2013, 12:18:50
Citaat van: Baron op maandag  1 april 2013, 03:25:01
Citaat van: yepyep op zaterdag 22 december 2012, 00:40:24
Hotel Sogo staan bekend voor hun short time mogelijkheden en worden vooral gebruikt om met je mistress of dame van plezier eens lekker tekeer te gaan.

Hetzelfde geldt voor Victoria court e.d.




Sogo Malate, Mabinistreet, heeft de bovenste verdieping gereserveerd voor de normalere gasten, gasten met kinderen enz.
Kamers kosten 1600 peso voor 2 personen, voor een volwassene extra 100 peso extra. Prijzen dus per nacht. Voor 2 uren vanaf 245 peso. Ligt aan welke kamer maar ook zijn de kamers iets duurder in het weekend.

Kom je hier vaker, wil je langer overnachten, koop dan het eerste maal een pen, sleutelhanger oid. Kost 10 peso. Bij iedere volgend bezoek of nacht toon je die en je krijgt 22 % korting. Zijnnog goede pennen ook!

Het eten hier, dat ook op je kamer gereserveerd wordt, is niet te duur en best smakelijk.




   Kijk , dat zijn nog een tips waar je wat an heb,  Baron,  10 peso uitgeven , en next time  22% korting krijgen   :thumb:     Moet je alleen oppassen dat je die pen nie kwijt raakt     :lachen:     

Precies op Agoda iets duurder: 1700 php
Bij boeken op Agoda zal de 22% pen-korting wel niet mogelijk zijn....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.