Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hotel in cebu

Gestart door buizesmurf, zaterdag 22 december 2012, 09:17:21

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

vvjoris

Citaat van: Kano op woensdag 26 december 2012, 12:54:55
Nog wat hotels in Cebu

http://www.ilink.ph/cebu-hotels

Precies site die toch op iets trekt ... vgl met de waardeloze sulit, olx en consoorten ....

Denk wel dat de hotels hebben moeten betalen aan ilink .... de chinezen van Pier4 zullen het te duur gevonden hebben  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Lorre

Het moest er een keer van komen, eind april vertrek ik voor meer dan 3 weken naar mijn vlam in Cebu.  Na enig speurwerk en de platgetreden paden te hebben verlaten, kwam ik uit bij de Marlin Beach Lodge aan de Jumbo Pacific Landing, Catarman Liloan, Cebu 6002.

Voor een verblijf van 1 maand word je P15.000 aangerekend voor een seaside suite, een courtyard studio komt op P12.000, aan een huidige rate van â,¬1 = P54,2780, komt dit respectievelijk op circa â,¬276 en â,¬221.  Let wel, electriciteit en "hot" water dienen nog betaald te worden.

Dit bungalowpark is nieuw en nog deels in aanbouw, idem voor hun website, de foto's ontbreken nog.  Ik hoop hiermee voor de andere Cebureizigers een heel betaalbaar stekje te hebben toegevoegd en misschien treffen we elkaar daar wel!

Pjottr

Citaat van: antzan op maandag 24 december 2012, 07:21:55
Waren in oktober nog 2x in  pier cuatro .
Niks mis mee . Alleen ga niet buiten lopen ! Gingen 400 meter lopen naar Supercat ferry voor ticket . Terug werd de ketting van mijn vrouw van haar nek gerukt .   Ga per taxi [  spotgoedkoop ]
Ontbijt is goed , en wat je bij vraagt , hoef je niet te betalen .
Wij gingen 4 dagen naar Bohol en konden onze grote koffers gratis     daar laten .
Taxi naar de mall , 40/60 peso .
We hadden een gewone kamer [ 1200  P . ] redelijk .
Antzan
Tje er wordt wat afgerukt op Pier 4
Wat een land he? Het wordt niet beter alleen maar erger
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

buizesmurf

#14
Had geboekt voor mactan pesionne house in lapulapu city,was zijn geld niet waard,heb toen  :thankyoufw5: :thankyoufw5: ace pensione house bezocht,voor 100 peso meer per dag 10x beter,schoner......
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch