Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

phil-support.com

Gestart door yepyep, zondag 13 januari 2013, 01:49:05

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Deze website werd aanbevolen op Facebook. Bij nadere studie blijkt het website te zijn waar je Filippijnse dames kunt vinden die financieel support nodig hebben.

Gewoon straight to the point, geen adders onder het gras en teleurstellingen. Je weet in ieder geval waar je aan toe bent hier  :lachen: :lachen: :lachen:


http://phil-support.com/

Amice

 :lachen:

Ik ga gelijk een profile aanmaken als recipient die support wil.

Dank oe dank oe fur die bloeeemen :thankyoufw5:

:lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

yepyep

Citaat van: Amice op zondag 13 januari 2013, 03:15:30
:lachen:

Ik ga gelijk een profile aanmaken als recipient die support wil.

Dank oe dank oe fur die bloeeemen :thankyoufw5:

:lachen:

:lachen: :lachen:

Goeie ja!

Ketelbinkie

Lijkt me een goed idee. Of er sponsors op zullen reageren is vraag 2 natuurlijk. Maar los van dit alles, de website werkt voor geen meter, want registreren lukt niet, dus zal ik me met mijn huidige beperkte budget moet blijven behelpen en bloemen en wat al niet meer voor support moeten ontberen.

vvjoris

"If you are familiar with Philippine culture, you know that financial support is normal and sometimes advisable. Some people will scam you, so this site will help you confirm all the claims you hear.

learn more"

.... clcik 'learn more'

.... en je komt nergens terecht ....

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

... altijd verdacht die sites waar nergens staat van wie of van wat ze zijn

click op 'about' ... de link is #, dwz 'nergens'
clcik op 'contact us' ... de link is #, dwz 'nergens'
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Kano

is er ook een website voor support van oude behoeftige Nederlandse/Belgische expats  op de Filipijnen  :crazy:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

#6
Ga nou niet zielig lopen doen  , als je echt oud ben zit  je daar  met AOW en/of pensioen     :haha:



Ketelbinkie

Citaat van: gosternokke op zondag 13 januari 2013, 10:23:34
Ga nou niet zielig lopen doen  , als je echt oud ben zit daar met AOW en/of pensioen     :haha:


Zielig wil ik het niet direct noemen, maar je moet wel genoeg energie bezitten om het te blijven volhouden en hier uit te houden en dan gaat je ook niet in je koude kleren zitten :lachen: :lachen:.

gosternokke

O. energie is geen probleem voor mij als ik  in    :smiley-philippines:   ben.  Als ik al die jongedames in kortje rokje voorbij zie komen krijg ik  mijn dagelijkse energieboost wel    :lachen:

  Das hier in  :eu:   nu wel even anders bij 2 graden boven nul nu   :negatief:

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zondag 13 januari 2013, 11:48:10
O. energie is geen probleem voor mij als ik  in    :smiley-philippines:   ben.  Als ik al die jongedames in kortje rokje voorbij zie komen krijg ik  mijn dagelijkse energieboost wel    :lachen:

  Das hier in  :eu:   nu wel even anders bij 2 graden boven nul nu   :negatief:


OUT OF STOCK.......... :denk: :denk: :jajaja: