officiële klacht indienen over een Filippijnse luchtvaartmaatschappij

Gestart door PHwaarde, zondag 31 maart 2013, 09:25:03

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Ik wil een officiële klacht indienen over een Filippijnse luchtvaartmaatschappij. Niet bij de luchtvaartmaatschappij zelf, maar bij een overheidsinstantie. Ik heb deze website gevonden http://www.dotc.gov.ph/

Weet iemand wellicht een online form te vinden?

vvjoris

Misschien moet je eerder hier zijn:

http://www.caap.gov.ph/web/contactUs.htm

Ik denk wel dat je niet zo snel resultaat moet verwachten.....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

antzan

Vanuit Nederland ? Ongegonnen werk .
Ik heb mijn klachten gewoon op  Facebook gezet , en kreeg heel snel antwoord v.d.maatschappijen ,
1 x boot van 2GoTravel  , 1x GoHotels ,en 1x Cebu Air .
Facebook is het beste ,omdat ze weten dat MILJOENEN mensen dat zien !
Foodmaster

vvjoris

Citaat van: antzan op zondag 31 maart 2013, 17:56:49
Vanuit Nederland ? Ongegonnen werk .
Ik heb mijn klachten gewoon op  Facebook gezet , en kreeg heel snel antwoord v.d.maatschappijen ,
1 x boot van 2GoTravel  , 1x GoHotels ,en 1x Cebu Air .
Facebook is het beste ,omdat ze weten dat MILJOENEN mensen dat zien !


Ja geen slechte strategie ...

Ik heb destijds ook mijn geld van Airphil Express teruggekregen, maar het heeft wel een tijdje geduurd....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Marinero

Citaat van: vvjoris op zondag 31 maart 2013, 18:26:08
Citaat van: antzan op zondag 31 maart 2013, 17:56:49
Vanuit Nederland ? Ongegonnen werk .
Ik heb mijn klachten gewoon op  Facebook gezet , en kreeg heel snel antwoord v.d.maatschappijen ,
1 x boot van 2GoTravel  , 1x GoHotels ,en 1x Cebu Air .
Facebook is het beste ,omdat ze weten dat MILJOENEN mensen dat zien !


Ja geen slechte strategie ...

Ik heb destijds ook mijn geld van Airphil Express teruggekregen, maar het heeft wel een tijdje geduurd....

Oh wat leuk, ik ben al een week bezig mijn geld terug te krijgen van airphil express. Eerst was de telefoon stuk, en nu is de lijn overbezet van de head office. onmogelijk gewoon!

vvjoris

Citaat van: Marinero op dinsdag  2 april 2013, 03:15:26
Citaat van: vvjoris op zondag 31 maart 2013, 18:26:08
Citaat van: antzan op zondag 31 maart 2013, 17:56:49
Vanuit Nederland ? Ongegonnen werk .
Ik heb mijn klachten gewoon op  Facebook gezet , en kreeg heel snel antwoord v.d.maatschappijen ,
1 x boot van 2GoTravel  , 1x GoHotels ,en 1x Cebu Air .
Facebook is het beste ,omdat ze weten dat MILJOENEN mensen dat zien !


Ja geen slechte strategie ...

Ik heb destijds ook mijn geld van Airphil Express teruggekregen, maar het heeft wel een tijdje geduurd....

Oh wat leuk, ik ben al een week bezig mijn geld terug te krijgen van airphil express. Eerst was de telefoon stuk, en nu is de lijn overbezet van de head office. onmogelijk gewoon!

Eerst moet je dus het document dat ze geven in geval van refund in handen krijgen. Een full refund betekent dat je ongeveer 80 % terugkrijgt (als je bvb bijbetaald hebt om een seat op rij 1 of 2 te krijgen, naar dat geld kun je fluiten) Dat zijn immens ingewikkelde berekeningen, duurt zeker een half uur, moet gekopieerd worden, moeten stempels op. Dan zal je zien dat gesteld wordt dat ze na 60 dagen op zo het geld op je credit card zetten. Het is dan best om na 30 dagen te beginnen met dreigmails te sturen dat ze de meest amateuristische maatschappij van de Phills zijn en zo....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ronny55

Je wil echt kosten besparen ...Maak een vuist in je broekzak, vloek eens goed hard en schrijf je geld op voor jammer .

Uiteraard als het "stijfkopje "tevreden gesteld moet worden gaat het geld kosten....hoeveel  :confused2: das niet te voorspellen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.