online geld opsturen van belgie naar de filippijnen

Gestart door bruno13, woensdag 5 juni 2013, 02:52:16

Vorige topic - Volgende topic

bruno13

Kan je online geld opsturen van belgie naar de Filippijnen?
Bedoel van bank naar bank?

Priba

Ik stuur gewoon een email naar de belgische bank (KBC) met verzoek om  xxxxxx Euro's over te schrijven naar mijn Euro rekening in de Filippijnen (Metrobank)  en dat is alles !!!!  Wordt altijd korrekt uitgevoerd  :thumb: :vl:

bruno13

Bedankt,en als ik naar de Filippijnse reekening van mijn vrouw stuur is dat dan hetzelfde?

Ronny55

Internationale overschrijving via mijn PC banking nul problemen tot nog toe.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Inday



Bij Argenta ook mogelijk, â,¬ 0,00  kosten.

duurt 2 a 3 werkdagen.

Je kan wel niet online overschrijven.

Ronny55

Citaat van: Inday op woensdag  5 juni 2013, 08:11:21


Bij Argenta ook mogelijk, â,¬ 0,00  kosten.

duurt 2 a 3 werkdagen.

Je kan wel niet online overschrijven.
LAP, ALWEER EEN FILANTROOP.   :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Inday

Citaat van: pierrevanwies op woensdag  5 juni 2013, 17:04:55
Citaat van: Inday op woensdag  5 juni 2013, 08:11:21


Bij Argenta ook mogelijk, â,¬ 0,00  kosten.

duurt 2 a 3 werkdagen.

Je kan wel niet online overschrijven.

Lap, daar hebt je het weer ...||||| bij  mij is toch nooit niks gratis hier in dit land.   :lachen:

ik ontvang altijd hier in de    :smiley-philippines:  21 euro minder op mijn    :smiley-philippines:  euro rekening  bij BPI dan dat ik overgeschreven heb vanuit bels,

Zet wel altijd een kruisje op het overschrijvings formulier dat alle kosten voor de overschrijving worden betaald in bels....   :jajaja:

Moet je niet doen, vink gedeelde kosten aan.


:daag:

Ronny55

Inderdaad , altijd gedeelde kosten ...bij fortis bij kosten voor verzender wordt gewoon 25 euro forfetair afgehouden voor buitenlandse kosten buiten de  :belgiesmiley: kosten
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Citaat van: Priba op woensdag  5 juni 2013, 05:26:57
Ik stuur gewoon een email naar de belgische bank (KBC) met verzoek om  xxxxxx Euro's over te schrijven naar mijn Euro rekening in de Filippijnen (Metrobank)  en dat is alles !!!!  Wordt altijd korrekt uitgevoerd  :thumb: :vl:

Priba als je nu 1000 euro stort van KBC naar metrobank hoeveel kosten moet je dan betalen omdat over te schrijven?
En kan je met je metrobank bankkaart in alle atm geld afhalen?
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Priba

Herbie , de kosten van overschrijven KBC naar MB zijn Euro 11 (KBC) + Euro 28 (MB) , daarom stuur ik meestal om de zovele maanden  Euro 9,000 !!
Dan komt het op 4,33 per 1,000 euro . -  Afhalen doe ik eenmaal per maand en wissel dan de Euro's naar Pesos ( koers is ongeveer 30 centavos lager dan de XE koers van dat ogenblik .  Ik gebruik nooit ATM !! dus op die vraag kan ik niet antwoorden -  Kleine toelichting : woon op slechts 1 km van de MB bank , en moet niet in een lange rij gaan staan , ga direct naar de Manager of assistant en kom 10 minuten later buiten  :thumb: :thumb:  Hopelijk kreeg je antwoord op je vragen ??