online geld opsturen van belgie naar de filippijnen

Gestart door bruno13, woensdag 5 juni 2013, 02:52:16

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: Priba op maandag 10 juni 2013, 02:06:54
Herbie , de kosten van overschrijven KBC naar MB zijn Euro 11 (KBC) + Euro 28 (MB) , daarom stuur ik meestal om de zovele maanden  Euro 9,000 !!
Dan komt het op 4,33 per 1,000 euro . -  Afhalen doe ik eenmaal per maand en wissel dan de Euro's naar Pesos ( koers is ongeveer 30 centavos lager dan de XE koers van dat ogenblik .  Ik gebruik nooit ATM !! dus op die vraag kan ik niet antwoorden -  Kleine toelichting : woon op slechts 1 km van de MB bank , en moet niet in een lange rij gaan staan , ga direct naar de Manager of assistant en kom 10 minuten later buiten  :thumb: :thumb:  Hopelijk kreeg je antwoord op je vragen ??

Bedankt Priba voor de informatie, mijn vrouwke juist in de Metrobank geweest in Butuan en zei zeggen dat ze geen :eu: rekeningen hebben alleen :dollareyes: zo is weer al raar geval zal het zelf eens moeten gaan vragen zekers.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Priba

Dat zegden ze tot 2 jaar geleden ook tegen mij " enkel DOLLARS " , maar er kwam een nieuwe bank manager en na enkele telefoontjes naar hoofdhuis in Manilla ging het dan wel .  Eerst vroegen ze mij om een eerste storting van 100 Euro's te doen , maar ik vond thuis enkel een
5 Euro biljetje en uiteindelijk hebben ze daarmee mijn Eurorekening kunnen openen.   Laat ze dan maar eens telefoneren naar Metrobank Iba Zambales , dan kan de manager Mr Pits Callos hen wel uitleggen wat ze moeten doen .   Sukses !!

Herbie

Citaat van: Priba op maandag 10 juni 2013, 10:47:01
Dat zegden ze tot 2 jaar geleden ook tegen mij " enkel DOLLARS " , maar er kwam een nieuwe bank manager en na enkele telefoontjes naar hoofdhuis in Manilla ging het dan wel .  Eerst vroegen ze mij om een eerste storting van 100 Euro's te doen , maar ik vond thuis enkel een
5 Euro biljetje en uiteindelijk hebben ze daarmee mijn Eurorekening kunnen openen.   Laat ze dan maar eens telefoneren naar Metrobank Iba Zambales , dan kan de manager Mr Pits Callos hen wel uitleggen wat ze moeten doen .   Sukses !!

Ok bedankt Priba.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

het is zo'n beetje de standaard procedure ....Als ze een beetje moeite moeten doen dan gaat het niet of hebben we niet ....het is anders te moeilijk of te ingewikkeld...Klanten binding is hier van 0 belang alleeen hun gemak telt.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

koy

de onlangs uitgelegde manier via PayPal is denk ik goedkoper en makkelijker te doen...

grtjs
koy
leven en laten leven...