Re:geld sturen vanuit Belgie naar de Filipijnen

Gestart door www.asiatrade-oostende.com, woensdag 6 juni 2012, 11:34:16

Vorige topic - Volgende topic

www.asiatrade-oostende.com

Geld sturen naar de filippijnen: 5â,¬ ongeacht het bedrag, tot 4495â,¬ per dag, via ons...aan competitieve wisselkoersen

wie zijn wij ?
belg, gehuwd sedert +5 jaar met filippijnse
erkend  agent voor Coinstar Money Transfer http://www1.cmtmoney.com/

waar ?
in Oostende, West -Vlaanderen, waar wij een winkel met filippijnse voedingswaren, uitbaten
www.asiatrade-oostende.com

om geld te sturen naar de Filippijnen(of enig ander land) moet men zich 1 maal registreren, dwz. copy van identiteit en bewijs van domicilie in Belgie
u ontvangt dan uw uniek registratienummer en getrouwheidskaart (9x sturen = 10° keer betaalt u geen "fee")
(zelfde principe als w- union, dan wel veel goedkoper !)

wij aanvaarden cash in onze zaak, of na registratie kan u ook overschrijven op onze rekening, waarna wij de transfer uitvoeren naar de Filippijnen
u kan geld overmaken naar een bankrekening in Phil, pick-up door de onvanger in een bank of pawnshop Cebuana Lhuillier, wijd verspreid in PH.

voor vragen of meer info mag u ons altijd bellen op 0476 820 224 , mailen naar "asia.trade at telenet.be" (at=@)  of contacteren via facebook via onze website

Michel & Melody

MadRed

nice. Eerste post is gelijk een advertentie. Haal deze maar weg ^^.

kristof19

Citaat van: MadRed op woensdag  6 juni 2012, 11:53:15
nice. Eerste post is gelijk een advertentie. Haal deze maar weg ^^.

toch maar niet weghalen. Informatie is nuttig voor wie in west-vlaanderen woont en een alternatief zoekt voor de western-union aasgieren.
post is ook volledig on-topic.

xav

Citaat van: kristof19 op woensdag  6 juni 2012, 12:46:40
Citaat van: MadRed op woensdag  6 juni 2012, 11:53:15
nice. Eerste post is gelijk een advertentie. Haal deze maar weg ^^.

toch maar niet weghalen. Informatie is nuttig voor wie in west-vlaanderen woont en een alternatief zoekt voor de western-union aasgieren.
post is ook volledig on-topic.

idd...

Johan En Elvie

Daarenboven heb je bij Coinstar Money Transfer een heel goede rate tegenover anderen
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Ketelbinkie

1e posting weghalen of niet. De forumregels op dit gebied zijn vrij duidelijk, onderstaand artikel # 16 spreekt voor zich

16. Ongewenste reclame.
Voor commerciële aanbiedingen is er de mogelijkheid om advertentieruimte te huren via de Admin, voor zover er ruimte voor is. Het is niet de bedoeling om een reclamebord te maken van deze site en de opbrengsten (als die er zijn) dienen voor de kosten van de site en niet ter verrijking van eender wie.

Luke

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag  6 juni 2012, 13:38:33
1e posting weghalen of niet. De forumregels op dit gebied zijn vrij duidelijk, onderstaand artikel # 16 spreekt voor zich

16. Ongewenste reclame.
Voor commerciële aanbiedingen is er de mogelijkheid om advertentieruimte te huren via de Admin, voor zover er ruimte voor is. Het is niet de bedoeling om een reclamebord te maken van deze site en de opbrengsten (als die er zijn) dienen voor de kosten van de site en niet ter verrijking van eender wie.


Als het een Hollander was, mocht het dan wel??  :floet:

gosternokke

Fout ketelbinkie, artikel 16 slaat op ongewenste reclame, dit betreft gewenste reclame    :lachen:

Mag van mij best blijven staan, maar zeker niet zo netjes van deze meneer , zeker wanneer ik lees dat hij al 5 jaar een binding met
  :smiley-philippines: heeft, en al de tijd nooit iets post op het forum.

Als het blijft staan zou het deze meneer sieren, dan ook een verdere zinvolle bijdrage te leveren aan dit forum en het niet bij deze ene post te laten.

Advies: wacht even af hoe meneer hier zelf op reageerd,   

www.asiatrade-oostende.com

tja, wij doen veel zaken met hollanders, goed dat ze niet allemaal zo kleinzielig zijn

wel lees ik op 10 eerste pagina's reclame voor Bank vd Post, Argenta, Citybank, Xoom, Hsbc, Lcc, Money trans, w- union, etc... (maar dan staat hun "paardebril" op)

en  honderden  Filippijnen zijn ons dankbaar dat ze goedkoop en efficient geld kunnen sturen naar hun familie en wij deze service aanbieden,

ja, "service" want de financiele opbrengst is te verwaarlozen beste meneer, en bij ons is service heel belangrijk !

en als je een balikbayan box naar PH wil sturen, kan ik u geen betere aanbevelen dan Johan en Elvie van Eljo  :thumb: zo'n service, hier EN in de Filippijnen (heel belangrijk !!! )

take it or leave it

voor u ook, een prettige dag verder !


vvjoris

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag  6 juni 2012, 13:38:33
1e posting weghalen of niet. De forumregels op dit gebied zijn vrij duidelijk, onderstaand artikel # 16 spreekt voor zich

16. Ongewenste reclame.
Voor commerciële aanbiedingen is er de mogelijkheid om advertentieruimte te huren via de Admin, voor zover er ruimte voor is. Het is niet de bedoeling om een reclamebord te maken van deze site en de opbrengsten (als die er zijn) dienen voor de kosten van de site en niet ter verrijking van eender wie.


Dat mag hier zeker blijven staan é, of dat nu reclame is voor mijnheer zijn zaak of niet, het is informatie. Ik erger me ook steeds blauw aan Western Union, hun website-tool om gratis te kunnen verzenden met 'punten' die je gespaard hebt marcheert niet, als je bij BPost verstuurt slagen ze er niet in je gold-card te linken, ze geven een ultra lage koers (toen ik onlangs dezelfde week stuurde met LCC was het 54.30, bij WU 51 en een beetje), en ze zijn duurder dan enig welke andere niet-bank.....

Iemand vroeg hoe 'economisch' geld te versturen als in  :smiley-philippines: woont: gaat met LCC ook, je schrijft gewoon over naar hun ING rekening, en sturen naar jou in de Phills. Je moet natuurlijk eerst registreren. Als je dan in  :smiley-philippines: een rekening opent bij Banco De Oro (wel hele papierwinkel doorworstelen) kan je van je eigen rekening in  :belgiesmiley: naar LCC overschrijven, zij sturen dan naar BDO, en het komt automatisch op je BDO-rekening. Zonder 'omweg' langs LCC kost het u minimaal 7 keer zoveel (4 euro tegenover 28 euro)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.