Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

vermist in cebu

Gestart door innka3, woensdag 25 maart 2015, 19:35:32

Vorige topic - Volgende topic

Adik

Mijn eerste indruk was ook dat de achternaam van Bona Fide was maar hier heeft de topic starter toch al behoorlijk wat informatie gegeven:
Citaat van: bona op dinsdag 31 maart 2015, 06:22:32
Goed, even jullie vragen beantwoorden:
- Ik ben reeds meer dan 17 bevriend met Johan. Wij hebben mekaar leren kennen door ons beroep: Amblante markthandelaar.
- Ik woon aan de kust, hij in het binnenland, omgeving Ninove.
- Ik deed nooit markten in het binnenland, waardoor ik zijn exacte woonplaats niet ken.
- Hij wel aan de Belgische kust, waardoor wij regelmatig contact hadden, dikwijls samen een glaasje dronken,een spelletje schaak speelden,  en hij soms bij ons bleef overnachten.
- Hij gaat sederd 12/13 jaar, elke winter naar de fillipijnen, steeds geeft hij een seintje bij aankomst en wanneer zijn terugkeerdatum gepland is ( open ticket)
- Dit jaar heeft hij enkel na aankomst, ongeveer 5/6 december, een seintje gegeven.
- Ik heb hem half januari trachten te bereiken, doch zijn GSM geeft geen gehoor.
- De naam van zijn echtgenote is EVELEN C. ik weet niet wat er achter de C. volgd, slechts EEN maal genoemd, klonk spaans.
- Hij verblijfd in de omgeving van CEBU, meer weet ik er niet van, ik heb nog nooit het genoegen gehad de Fillipijnen te bezoeken.
- Mijn grootste vrees is dat Ronny55 het bij het rechte eind zou hebben en hij ergens begraven is.
- Verder zijn alle speculatiets mogelijk, Hospitaal wegens ernstig ongeval/ ziekte ? Gevangenis, hij is niet gewelddadig of misdadig , maar het is een mogelijkheid, Zo maar alle bruggen met Belgie opgeblazen? Is vrijwel ondenkbaar gezien hij geen enkele vorm van vervangingsinkomen heeft.
- Dit forum is echt de laatste strohalm.
Blijkbaar kent ,jammer genoeg, niemand hem persoonlijk.

Mijn beste dank aan allen, ik blijf hopen.

Bona.

Wat mij betreft dan ook veel sterkte met je zoektocht. Al vraag ik me wel af of je niet meer succes zou hebben door mensen dichter bij huis te vinden die hem kennen. Familie, buren, collega's, als hij echt vermist is zouden er wel meer mensen op zoek zijn niet?

En misschien is het een overweging waard een nummer of iets dergelijks achter te laten zodat men dat aan hem kan geven om met jou contact op te nemen ipv een anoniem profiel in een forum.

Amice

Tja, omgekeerd  evenredig.

Ik denk dat het ook belangrijk is dat als iemand die Johan kent en hem kan informeren dat iemand hem zoekt, Johan dan zelf wel kan bepalen of hij op welke manier dan ook contact zoekt met de zoeker.

In ieder geval weet hij dan dat hij gezocht wordt en kan aangeven of de ontmoeting  met hem aan de zoeker kan worden door gegeven of dat hij dat zelf doet of whatever zijn beslissing dan zal zijn.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag  5 april 2015, 11:18:52

    ik heb dan weer de indruk dat ie meer weet over de hele situatie maar dat voor zichzelf houd omdat ie achter iets aanzit,bv de asawa van zijn [zogezegde?]vriend?

    ach ,ik dacht het maar ,maar hier in dit land moet je van niks meer verschieten want vele witneuzen trachten  hier aan de kost te komen met het belazeren van hun

     soortgenoten,   het lijkt wel een echte rage de laatste jaren.

      trouwens ikzelf voel me al jaren beter op mijn gemak tussen de pinoy dan tussen een hoop foreigners....    :daag:  .   

Precies....ik heb het gezien hoe ze hier de vrouwen van elkaar proberen af te jatten terwijl de vriend of echtgenote in het buitenland zit of waar dan ook.....ze zullen dan wel even helpen om de problemen op te lossen.... :lachen: :lachen: :jajaja: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0:

Nog erger ze proberen het ook te flikken terwijl de vriend of echtgenoot nog hier is.............. :lachen: :lachen:

Als dat bij mij zou gebeuren.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Amice

Citaat van: bananacreek op zondag  5 april 2015, 13:47:12
Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag  5 april 2015, 11:18:52

   ik heb dan weer de indruk dat ie meer weet over de hele situatie maar dat voor zichzelf houd omdat ie achter iets aanzit,bv de asawa van zijn [zogezegde?]vriend?

   ach ,ik dacht het maar ,maar hier in dit land moet je van niks meer verschieten want vele witneuzen trachten  hier aan de kost te komen met het belazeren van hun

    soortgenoten,   het lijkt wel een echte rage de laatste jaren.

     trouwens ikzelf voel me al jaren beter op mijn gemak tussen de pinoy dan tussen een hoop foreigners....    :daag:  .  

Precies....ik heb het gezien hoe ze hier de vrouwen van elkaar proberen af te jatten terwijl de vriend of echtgenote in het buitenland zit of waar dan ook.....ze zullen dan wel even helpen om de problemen op te lossen.... :lachen: :lachen: :jajaja: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0:

Nog erger ze proberen het ook te flikken terwijl de vriend of echtgenoot nog hier is.............. :lachen: :lachen:

Als dat bij mij zou gebeuren.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

:thumb:

Correct is in manila niet anders, er zijn vrouwen genoeg maar ze willen juist die van hun landgenoten of andere buitenlanders proberen te krijgen. Er is toch wel iets vreselijk mis met die westerlingen onderling maar pinoys doen niet anders eigenlijk want menige pinay heeft naast de foreigner bf ook een pinoy lover en als een pinoy de kans krijgt om de pinay van een foreigner te naaien doet die het ook.

Van de pinoys kan ik het nog begrijpen want er heerst nationalisme en buitenlander haat maar de jaloezie van de westerlingen onderling spreekt boekdelen over hun mentaliteit.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op zondag  5 april 2015, 13:47:12
Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag  5 april 2015, 11:18:52

    ik heb dan weer de indruk dat ie meer weet over de hele situatie maar dat voor zichzelf houd omdat ie achter iets aanzit,bv de asawa van zijn [zogezegde?]vriend?

    ach ,ik dacht het maar ,maar hier in dit land moet je van niks meer verschieten want vele witneuzen trachten  hier aan de kost te komen met het belazeren van hun

     soortgenoten,   het lijkt wel een echte rage de laatste jaren.

      trouwens ikzelf voel me al jaren beter op mijn gemak tussen de pinoy dan tussen een hoop foreigners....    :daag:  .   

Precies....ik heb het gezien hoe ze hier de vrouwen van elkaar proberen af te jatten terwijl de vriend of echtgenote in het buitenland zit of waar dan ook.....ze zullen dan wel even helpen om de problemen op te lossen.... :lachen: :lachen: :jajaja: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0:

Nog erger ze proberen het ook te flikken terwijl de vriend of echtgenoot nog hier is.............. :lachen: :lachen:

Als dat bij mij zou gebeuren.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:
niet zo eenkennig kloot, een beetje water en zeep en ze zijn weer als nieuw hoor. je kunt nu eenmaal om 1 persoon niet de gehele wereld haten .  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

innka3

Citaat van: jens op zondag  5 april 2015, 17:50:01


Nog erger ze proberen het ook te flikken terwijl de vriend of echtgenoot nog hier is.............. :lachen: :lachen:

Als dat bij mij zou gebeuren.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:
niet zo eenkennig kloot, een beetje water en zeep en ze zijn weer als nieuw hoor. je kunt nu eenmaal om 1 persoon niet de gehele wereld haten .  :lachen:
[/quote]excact jens ,in de bagger zie vaak ruzie er over """jij neukt mijn hoer"" :lachen:als ze zich laten  :copulatie: zijn ze er zelf bij.ze worden niet gedwongen toch :happy2: .

bona

Bij deze wensen ik alle personen die een ernstige poging ondernomen hebben om mij te helpen, van harte danken.
Aangezien dit topic ondertussen overgeschakeld is op een gesprek over hoeren en dergelijke,
Verzoek ik de Moderator of beheerder vriendelijk en beleefd, dit topic te willen sluiten.
Nogmaals mijn allerbeste dank, ik kan enkel blijven hopen op een goede afloop.
Veel geluk in het leven aan allen.
Bona.

Michaela

Het spijt ons Bona,
Zoiets gebeurt hier vaak....ik ben aan het nadenken dit forum te verlaten.

bona

Citaat van: Michaela op maandag  6 april 2015, 12:56:41
Het spijt ons Bona,
Zoiets gebeurt hier vaak....ik ben aan het nadenken dit forum te verlaten.




Dank je voor het begrip Michaela.
Ik had inderdaad een hoger niveau van dit forum verwacht, en dit zeker gezien de ernst van de vraag.
Maar ja, het was een poging.
Bona.

joost


Hallo Bona.
Je hebt het dus al gezien na 11 dagen lid te zijn van dit forum.
Het gaat je goed in je verdere leven.
Groeten.
Joost.

P.S.
Bona. Hmmmm. Ik zag vroeger wel eens een pakje boter met die naam.