Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

josv

 :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: ook vanuit Davao City. En nu opzouten hier van dit forum en van je nieuwe status gaan genieten met je vrouwtje !!! Dat  :blahblah: :blahblah: over budgetten staat hier over 3 dagen ook nog wel.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

koy

Christie & Phille,

Ook van ons beide een super after-wedding life gewenst.
Het ga je goed!

Marven & Marc
leven en laten leven...

Rich

Phille en Cristy, van harte proficiat met jullie huwelijk  :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :marrysmile:

Dat jullie nog lang en gelukkig mogen samen zijn.

Ook morgen op het huwelijksfeest, wens ik jullie een spetterende avond  :cheers: :feestmutstoetertje: :cake: :dance: :dance:

Good luck !!

Rich
Rich de Nederbelg.

rambonsusay

Ook van ons van harte gefeliciteerd met jullie  huwelijk phille en christy :congratualtionsis0: :marrysmile: :dance:
en ook voor morgen een spetterend feestje en dat het lang mag duren   :eat1ow4::biggrinn: :feestmutstoetertje: :shots: :cheers:

oh ja en niet vergeten he  :picsplease:

bananacreek

Gefeliciteerd vanuit Dumaguete en veel geluk gewenst. :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

boldy

ook van deze kant gefeliciteerd met jullie huwelijk
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Budgie

Phille en Christy van harte gefeliciteerd
Getting older beats the alternative -dying young

Johan En Elvie

Alvast ook van ons een geweldig huwelijk toegewenst maak er het beste van.
Geloof me vrij een idyllischer huwelijk kan je in ons landje niet hebben, het is een dag om nooit meer te vergeten.
nog regelmatig denk ik aan die dag terug en grijp ik naar de fotos of de video en zou het direct opnieuw zo doen.
De Belgen die de fotos en de beelden zien zijn allemaal stikjaloers.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

disnoke

Blij dat dat deel achter de rug is en dat je morgen kunt genieten van het feest, maak het er het meeste van samen met je vrouwtje

:congratualtionsis0:

Priba

Van Harte gefeliceteerd met jullie huwelijk !!  :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :vl: :vl:Priba