Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Echte liefde ?

Gestart door g, zondag 6 december 2009, 09:06:39

Vorige topic - Volgende topic

g

dus  even genueanceerd

waarom zou een mooi jong grietje een oudere europeaan verkiezen boven een local good looking guy?

zijn er mannen te kort daar ?

g
;-)

g

#1
zouden ze europeanen knapper vinden ? echt ?
g
;-)

xav

nu spreek ik enkel voor mezelf...

maar toen ik en mijn vrouwtje elkaar voor het eerst via het internet kenden was er helemaal geen sprake van liefde... ik voelde me natuurlijk aangetrokken tot haar, of zij het zelfde voelde, dat zal je haar zelf moeten vragen...
de liefde is er na enkele weken gekomen, je weet al wat meer over elkaar, je bespreekt dingen, en als je dan ziet dat je veel met elkaar gemeen hebt en hetzelfde denkt over verschillende dingen dan groeit er toch iets... volgens mij is het voor een filipina belangrijk dat ze op je kan rekenen en hier bedoel ik niet op financieel vlak... er zijn natuurlijk zoveel factoren... maar de klick moet er zijn volgens mij, of die zo belangrijk is voor haar dat weet ik niet...

misschien kan wispelturig hier beter een antwoord op geven...


g

hi thanks voorje reactie ;-)
ik probeer dit misterie te doorgronden
want het lijkt erop dat heel veel pinay (is dat de naam?)
een buitenlander willen
hoewel sommigen echt op geld lijken uit te zijn (maar dat zal overal wel ergens voor sommigen een drijfveer zijn niet?;-)

nu wachten op de mening van een Filiipina, Wispelturig?  ;-)

groeten
geert

Phille

dat vraag ik mij ook heel regelmatig af ...

een ding is zeker, een witte huid is voor hun een schoonheidsideaal (kijk maar naar alle commercials) ... ik persoonlijk vind een bruin kleurtje ook veel aantrekkelijker dan onze witte madammen, dus hiermee rekening houdende kunnen we ervanuit gaan dat ze de witneuzen (dus niet perse europeanen) idd aantrekkelijker vinden.

wat men veel hoort is dat de gemiddelde filipino nogal lui is, drink- en gokverslaafd is, waarmee men geen toekomst kan mee opbouwen, vaak hoort men dat de gemiddelde filipino eenmaal men getrouwd is het standpunt inneemt dat de vrouw voor het huishouden moet zorgen ... tis maar wat ik hoor he, is het allemaal waar ... goeie vraag

die vraag heb ik ook toch wel een paar keer (ne keer of 100) al is gevraagd aan mijn vriendin .. ik ben tenslotte 24 jaar ouder, onderstaand e fotooke van haar, echt een duidelijk antwoord krijg ik daar niet op ... ze vindt mij handsome (stekeblind zal ze wel zijn denk ik dan maar) ... tzou dom zijn van haar mocht ze anders beweren he  :lachen: ... ze zien westerlingen als meer te vertrouwen, meer zin voor verantwoordelijkheid

witneuzen zijn amerikanen, veel van europa kennen ze niet ... hun beeld van de westerling is wel degelijk gebasseerd op amerikanen!

Oordeel zelf wat mijn vriendin betreft, jong, knap, sexy ...


g

ja ze ziet er behoorlijk uit ;-) heel behoorlijk (of heet dat bekoorlijk) hoe heb je haar gevonden ? op datingsites staan er honderden dat weet ik ... maar hoeveel is daar van waar?  :ikkeniebegrijp: :lachen:

Phille

Via Date In Asia website ... en ja, er zijn er duizenden te vinden; hiermee moet je wat geluk hebben zeker ... ikzelf heb er met tientallen gesproken, met haar had ik van in het begin het gevoel, dit klikt, we zitten op dezelfde golflengte, op cam vond ik ze al behoorlijk bekoorlijk  :floet: pas wanneer ik ze den eerste keer in het echt ontmoete was ik helemaal verkocht  :happy:, maar toch heeft het nog wat meer tijd gevergt alvorens ik helemaal overtuigd was en van hare kant ook trouwens ... maar nu zijn wij beide erg sterk overtuigd ... ondertussen ben ik bekend in de familie  :thumb: en heeft ze de goedkeuring en eindelijk kunnen we nu tijd samen doorbrengen, wat voorheen eerder in het geniep moest gebeuren, ze woont niet bij haar ouders, maar wel bij haar oudere zus en dus moest ze excuses vinden om met mij af te spreken ... herkenbaar voor mezelf van toen ik jong was  :lachen: het heeft tijd nodig gehad om te groeien maar dat is zoals in het om even welke relatie! Juist?


g

ja het klinkt herkenbaar ;-) hoe jong was ze wel toen je haar ontmoette? :-)

Phille

19 en nu dus 20 en ikke 44

Hoe oud ben jij als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

g

#9
ik ben nu 52 en tien jaar terug ben ik een pennevriendin gaan zoeken daar (ze was toen 18) op een of andere manier zijn we contact verloren ... maar nu zie ik haar terug sinds een paar maand online ;-) ze is nu 28 en best aardig  :lachen: maar of het iets wordt? ik zal toch maar s daarheen gaan he ;-) :ikkeniebegrijp: