Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Echte liefde ?

Gestart door g, zondag 6 december 2009, 09:06:39

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Citaat van: Rich op donderdag 28 oktober 2010, 17:35:30
Tja, maar dat soort mannen vindt je overal hoor. Hoeveel mannen zijn er hier niet die al hun geld opzuipen , en daarna als ze thuiskomen de boel kort en klein slaan ? Dat soort is een bepaalde laag, en dat is overal ter wereld zo.

Dit soort van volk noemen wij " basse classe " Rich. En die vindt je inderdaad in elke bevolkingsgroep. Triest, triest,      en nog eens triest.

Rich

Citaat van: g op zondag  6 december 2009, 14:00:39
ik ben nu 52 en tien jaar terug ben ik een pennevriendin gaan zoeken daar (ze was toen 18) op een of andere manier zijn we contact verloren ... maar nu zie ik haar terug sinds een paar maand online ;-) ze is nu 28 en best aardig  :lachen: maar of het iets wordt? ik zal toch maar s daarheen gaan he ;-) :ikkeniebegrijp:


Of je daar maar eens zou heengaan g ?  Zo te zien heb je twijfels. Waar twijfel je eigenlijk aan?
Rich de Nederbelg.

Digos


Club 69.....alleen de naam al keert me ondersteboven  :ikkeniebegrijp:

Is dat in Antwerpen?

Die scheve schaats rijden van de andere kant....daar hoor je hier heel weinig van, maar ik ga er vanuit dat het wel zo kan zijn en is....of ben ik verkeerd met men stelling?

LIVE ONCE - LIVE IT

Rich

Citaat van: Phille op donderdag 28 oktober 2010, 16:31:41

1/   Er waren momenten dat ik met twijfels zat ... zeker weten, tja het is niet altijd eenvoudig met zo een grote afstand tussen ons, hier zullen al wel meer leden hinder van ondervonden hebben vermoed ik en dan ook wel de typische Filippijnse houding van laat maar lopen, tomorrow is another day, maw ze hebben daar alle tijd van de wereld.

2/ toen ik concreet voorbeelden gaf dan was ze zo goed als in shock, al wie de Filipijnen beetje kent zal wel begrijpen welke impact het heeft om negatief over de kerk te praten



1/ Ben ik niet geheel met je eens. De volgens jou typische Filippijnse houding ? Als ik een vriendin zou hebben met zo'n houding werd ik gek. Ze zijn niet allemaal zo, maar komt mede door de jonge leeftijd denk ik. Mijn vriendin houdt van aanpakken, laat niets op zijn beloop, en heeft een hekel aan de tomorrow is another day mentaliteit................Zij is ook Filippijnse, maar heeft meer levenservaring. Dat is de reden waarschijnlijk.

2/ Mijn leuze is. Ga daar nooit in diepe discussie over geloof. Het is immers voor velen hun enige houvast in het leven. Ik ben akkoord dat je sommige dingen moet kunnen aanhalen, dat doe ik ook, maar wees diplomatisch.

Rich de Nederbelg.

ganda

Citaat van: Digos op donderdag 28 oktober 2010, 17:47:01

Club 69.....alleen de naam al keert me ondersteboven  :ikkeniebegrijp:

Is dat in Antwerpen?

Die scheve schaats rijden van de andere kant....daar hoor je hier heel weinig van, maar ik ga er vanuit dat het wel zo kan zijn en is....of ben ik verkeerd met men stelling?



Ja, die club is in Antwerpen.

http://www.netevents.be/ExternalLink.cfm?lang=nl&YellowID=12655&Link=www.disco69.eu

Kijk eens op hun website en naar de foto's. Paaldansen en dergelijke, dat zegt voor mij meer dan genoeg. Is iets meer dan een gewone disco.

Een gehuwde deftige filipina hoort daar niet thuis.


Mawibata

Citaat van: stip66 op donderdag 28 oktober 2010, 17:36:24
Citaat van: ganda op donderdag 28 oktober 2010, 17:14:03
Toen ik de naam club 69 hoorde heb ik mijn wenkbrouwen effe gefronst, is namelijk geen club waar je gehuwde vrouwen verwacht tegen te komen.

Club 69 in de Stationsstraat ?

Niet mis, meer op Facebook :  Club 69 Antwerpen.










Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Luc

Citaat van: ganda op donderdag 28 oktober 2010, 16:12:32


Wie zijn die wij: Gehuwde Filipinas die hun vent beu zijn ( maar niet zijn centen ) en die alle weken een stapke in de wereld zetten. Dees weekend zitten ze in de club69 en de noxx te Antwerpen.
Hun mannen zijn een pak ouder dan zijzelf en kunnen ( zogezegd )niet meer mee.
Hun huwelijk is indertijd ook begonnen met echte liefde, het kan verkeren zeg ik maar.



sommige van die mannen mogen niet mee omdat die thuis moeten babysitten. Zo ben ik er al een aantal tegengekomen.  :jajaja:
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Phille

Misschien moeten we met z'n allen daar is een feestje organiseren ... een soort forum bijeenkomst in club 69 ... ipv den BBQ, kan stip zich uitleven aan zo een paal  :lachen: :lachen: :lachen:


ganda

Citaat van: Luc op donderdag 28 oktober 2010, 19:01:55
Citaat van: ganda op donderdag 28 oktober 2010, 16:12:32


Wie zijn die wij: Gehuwde Filipinas die hun vent beu zijn ( maar niet zijn centen ) en die alle weken een stapke in de wereld zetten. Dees weekend zitten ze in de club69 en de noxx te Antwerpen.
Hun mannen zijn een pak ouder dan zijzelf en kunnen ( zogezegd )niet meer mee.
Hun huwelijk is indertijd ook begonnen met echte liefde, het kan verkeren zeg ik maar.



sommige van die mannen mogen niet mee omdat die thuis moeten babysitten. Zo ben ik er al een aantal tegengekomen.  :jajaja:

Correct, ze willen allemaal kindjes ( die zijn o zo schattig ) doch op het moment dat men ze maakte dachten ze er niet aan dat die kindjes verzorging nodig hebben. Een paar jaar later vind mama dat ze aan ontspanning toe is ( in de Filipijnen doen de grootouders de opvang ) en kan papa babysitten. En wat doet papa: hij blijft thuis voor de lieve vrede en uit verantwoordelijkheidsgevoel voor de kinderen.


Rich

Citaat van: ganda op donderdag 28 oktober 2010, 19:28:04
Citaat van: Luc op donderdag 28 oktober 2010, 19:01:55
Citaat van: ganda op donderdag 28 oktober 2010, 16:12:32


Wie zijn die wij: Gehuwde Filipinas die hun vent beu zijn ( maar niet zijn centen ) en die alle weken een stapke in de wereld zetten. Dees weekend zitten ze in de club69 en de noxx te Antwerpen.
Hun mannen zijn een pak ouder dan zijzelf en kunnen ( zogezegd )niet meer mee.
Hun huwelijk is indertijd ook begonnen met echte liefde, het kan verkeren zeg ik maar.



sommige van die mannen mogen niet mee omdat die thuis moeten babysitten. Zo ben ik er al een aantal tegengekomen.  :jajaja:

Correct, ze willen allemaal kindjes ( die zijn o zo schattig ) doch op het moment dat men ze maakte dachten ze er niet aan dat die kindjes verzorging nodig hebben. Een paar jaar later vind mama dat ze aan ontspanning toe is ( in de Filipijnen doen de grootouders de opvang ) en kan papa babysitten. En wat doet papa: hij blijft thuis voor de lieve vrede en uit verantwoordelijkheidsgevoel voor de kinderen.


Jaja, en je zal die Opa's de kost maar moeten geven die elke dag achter de buggy lopen te strompelen terwijl hun pinay aan het shoppen is.  :jajaja:

Nou ja, ieder zijn ding zou ik zeggen. Maar mij niet gezien. :neeneenee:
Rich de Nederbelg.