Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Echte liefde ?

Gestart door g, zondag 6 december 2009, 09:06:39

Vorige topic - Volgende topic

g

ha juist  :ikkeniebegrijp:

ik kan me voorstellen dat de dames wel even schrikken als ze de harde werkelijkheid onder ogen zien ... en ja soms kan het op een nachtmerrie uitdraaien...

zijn er all bij al niet meer nadelen aan dit soort relaties denk ik dan? :denk:


thnx
g


Luc

Ik doe al lang de moeite niet meer. Ze geloven dat toch niet. Je bent en blijft de rijke stinkerd uit het Westen. Zeg je het tegendeel dan ben je de gierigaard en de egoist.

Tenzij het OFW of balikbayans zijn. Die weten beter maar die worden zelfs in hun eigen familie niet geloofd.

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

wispelturig

Oei, ik heb dit post gemist. Wel mannen als ik eerlijk mag zijn zoals ik altijd ben. Tussen mijn man en ik is not love at First sight so to speak. Maar kort daarna ons ontmoeting voelen wij wel dat wij aangetrokken met elkaar. Ons geval is uitzondering, we zijn allebei Christian, Evangelisch Christian to be exact (NIET jehova's getuigen dus). Het is misschien eigenaardig maar het is door ons geloof dat wij nu gelukkig getrouwd zijn. Ik zal de details niet meer over hebben want, het kan saai zijn voor anderen. :negatief: Ik ken trouwens niet zoveel tegenwoordig die een praatje willen over Bijbel en geschiedenis der zondaars. :biggrinn:

Over het algemeen geloof ik wel dat vele Filipina's vinden blanke mannen schoon, de meesten hebben specifiek met blauwe ogen aangetrokken. Waarom??? daarom.  En als wij ziet een Filippijnse dame die niet zo schoon is, met een knappe blanke man wandelen. Wij zijn jaloers en de volgende vraag is, waar kunnen iemand zoiets in God's naam vinden. Die moet ik ook hebben. Mensen denken natuurlijk dat de meesten van ons willen alleen maar een sugar Daddy or een rijke vriend. Ik kan het niet bewijzen maar er waren toch echt verliefd wordt. De mannen mag het niet weten als wij daar over praat natuurlijk. Maar er moet iets natuurlijk chemie of weet ik veel, een soort aantrekking kracht of zoiets. Mensen zouden het moeten voelen als het aanwezig is. Het hangt in de lucht en als het echt is voel je het tot je longen. Als je het niet voelde, en twijfel je tot je tenen, ren weg! Don't do it. :lachen:

Mij zuster was 18 jaar getrouwd met een Brit (zij is nu een weduwe, lieve schoonbroer was gestorven of kanker vorige jaar). Zij en mijn schoonbroer hebben zoveel poging gedaan om mij een man te vinden daar in Engeland. Er was verschillende britons die bij ons geweest waren om de fameus kleine zus te versieren. Maar tja, Ik heb niets tegen mannen die een oorbellen droeg of een tatoeages overal zijn lijf, maar ik zal nooit vallen met iemand die vloekt telkens hij zijn mond opendoen. Hij mag fatsoenlijk en heel knap zijn maar,  :neeneenee:. En ja, een keer een ouwe Belg gezien die veel wist over Moses en joden, ben verkocht.

Trouwens Ik zal ook niet vallen met een  :smiley-philippines:man die zijn eigen poort niet kan repareren of zal ik hem eerst moeten leren hoe het gedaan moeten worden. Het zal niet leuk voor hem zijn, zeker een vast.... En ik denk dat ik niet de enige :smiley-philippines: die :denk:

g

ja het valt altijd afwachten  :biggrinn: binnen een weekje of 2 zie ik haar in manila  :jajaja:

hopelijk ga ik niet vloeken  :lachen:

dank voor je bijdrage wispelturig;-)

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: g op zondag  6 december 2009, 09:06:39
dus  even genueanceerd

waarom zou een mooi jong grietje een oudere europeaan verkiezen boven een local good looking guy?

zijn er mannen te kort daar ?

g
;-)
zijn er mannen te kort daar?.  van de 100% bevolking in de filippijnen is 60% vrouw , dus 40% man . van die 40%man zijn er 50% homo dus blijft er 20% over, van die 20% werken er zo,n 50% op zee als zeeman, dus hebben ze maar 10% mannen over, ha ha ha. [ wat een paradijs voor ons mannen]

dit is natuurlijk NIET waar,maar het is mij zo eens verteld en ik vint het wel een mooi verhaal.

mijn asawa was ook gehuwd met zo,n ouwe,met als resultaat vroegtijdig weduwe , tsa de 1 zijn dood is een ander zijn brood niet waar  :happy:.

ik heb haar eens gevraagdwat haar toch bezielde om met zo,n ouwe zak te trouwen zij 30 en hij 70 , dit was haar andwoord .

wij waren en zijn nog steeds zeer arm op de filippijnen , ik wilde als kind al weg van de fils en het werd er vroeger al met de paplepel in gegeven om met een americano te trouwen.

ik vroeg haar waarom met zo,n oude man, zij ,die loopt niet zo snel weg. ik , niet om het geld . zij, nee hoor ik wist wel dat deze man straatarm was maar dat maakte mij niets uit alles beter dan de filippijnen .

tsja naar enkele keren de filippijnen te hebben bezocht kon ik mij er wel iets bij voorstellen, ik bedank die ouwe dat hij mijn asawa naar nederland haalde , want mijn asawa is het beste wat mij in mijn leven is overkomen .

gr jens.........

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

wispelturig

meer dan de helft van de laatste 10% is waarschijnlijk al getrouwd  :happy: de rest zijn drug traffickers of illegal loggers :lachen:

g

het zal me allemaal duidelijker worden eens ik er ben  :floet:

dat denk ik toch  :lachen:

ik weet niet of alles zo zwart wit valt te plaatsen maar wie weet ?

alee nu wordt ik toch benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen

nog een tiental dagen  :biggrinn:


nils

Hey G,

Mijn visie op Filippijnse dames en een kano is, is dat de Kano zoals eerder benoemd een goede status heeft in de Filippijnen heeft.
Dit heeft gedeeltelijk met de 'zogenaamde rijkdom'  te maken, maar ook het idee dat hij de 'American Dream' leeft in Europa.  :ikkeniebegrijp:
Door deze logica hebben ze wellicht meer aanzien binnen hun eigen vriendenkring en familie.
Wat dus zijn voordeel en nadeel heeft. Mijn vrouw is ongeveer dezelfde leeftijd en heeft geen baan alhier.
Maar wordt toch gezien als rijk en krijgt ook soms sponsor verzoeken voor reunies/goede doelen aldaar.
En hierbij bespeur ik toch een vorm van trots of fierheid zoals jullie Belgen dat noemen.

Dus oudere mannen hebben in de Filippijnen altijd potentie, ook al hebben ze dat niet in hun thuisland.  :denk:

Veel succes met je nieuwe liefde en een goede reis.  :daag:

Nils

g

Citaat van: nils op woensdag 30 december 2009, 03:00:27
Hey G,

Mijn visie op Filippijnse dames en een kano is, is dat de Kano zoals eerder benoemd een goede status heeft in de Filippijnen heeft.
Dit heeft gedeeltelijk met de 'zogenaamde rijkdom'  te maken, maar ook het idee dat hij de 'American Dream' leeft in Europa.  :ikkeniebegrijp:
Door deze logica hebben ze wellicht meer aanzien binnen hun eigen vriendenkring en familie.
Wat dus zijn voordeel en nadeel heeft. Mijn vrouw is ongeveer dezelfde leeftijd en heeft geen baan alhier.
Maar wordt toch gezien als rijk en krijgt ook soms sponsor verzoeken voor reunies/goede doelen aldaar.
En hierbij bespeur ik toch een vorm van trots of fierheid zoals jullie Belgen dat noemen.

Dus oudere mannen hebben in de Filippijnen altijd potentie, ook al hebben ze dat niet in hun thuisland.  :denk:

Veel succes met je nieuwe liefde en een goede reis.  :daag:

Nils

hi heel erg bedankt hoor :-)
ik weet wel niet wat Kano is ;-)

Fail_over

Kano, witneus, westerling, blanke, niet Philippijn, enz.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......