Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dating met een filipina...

Gestart door Marcbrabant, zaterdag 28 december 2013, 21:42:04

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

#10
Citaat van: Amice op zondag 29 december 2013, 10:55:23
Let wel dat net als de baron schrijft het simpel is om een dozijn mooie goede jonge vrouwen(vaak nog maagd) uit de hoed te toveren die graag n buitenlander willen als levenspartner, die ken ik ook, maar ik geef ze liever niet weg.  :lachen:

Die van mij mag je wel hebben, alleen zijn ze nu geen maagd meer.  :floet:

Maar goed ik heb mijn vrouw ook op een datingside "filipina heart" ontmoet, niks verkeerd mee.
Ben er zeer gelukkig mee.  :jajaja:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Marcbrabant

Hallo,

Allemaal hartelijk dank voor jullie adviezen en ervaringen...
Ik zie alle reacties op dit forum vooral als een goedbedoelde informatie en ondersteuning, die me kunnen behoeden voor de valkuilen, die anderen in het verleden reeds hebben ondervonden...

Ik blijf dan ook positief naar filipinas kijken, maar daarnaast echter ook realistisch...
Hierin volg ik mijn eigen weg, ik informeer me dan ook zo goed mogelijk op diverse websites en forums...

Net als eerder vermeld, heb ik soms wel mijn bedenkingen bij de dames op DateInAsia...
Ik ben eigenlijk meer van het persoonlijke contact en ontmoeten van filipijnse dames, en dus kan ook via reeds hier wonende filipinas via familie een leuk contact ontstaan, begrijp ik...mocht je een leuke filipijnse dame kennen, dan mag je me altijd een PB sturen...

Ik stel me bewust open op in mijn zoektocht...overigens ben ik 46 jaar en kom uit de omgeving Breda...
Verdere persoonlijke gegevens zet ik hier niet op dit forum, maar mag je me altijd via PB vragen...

Ik houd jullie op de hoogte van mijn dating vorderingen...
Iedereen wens alvast een goed en gezond 2014,

groet,
Marc


:daag:

innka3

Citaat van: Marcbrabant op zondag 29 december 2013, 16:23:23


Ik stel me bewust open op in mijn zoektocht...overigens ben ik 46 jaar en kom uit de omgeving Breda...
Verdere persoonlijke gegevens zet ik hier niet op dit forum, maar mag je me altijd via PB vragen...

Ik houd jullie op de hoogte van mijn dating vorderingen...
Iedereen wens alvast een goed en gezond 2014,

groet,
Marc


:daag:

ook een prettig uiteinde :hoedjeaf:
maar je hebt er toch wel een mooie jeep, zoeen  :denk:

Marcbrabant

#13
Citaat van: innka3 op zondag 29 december 2013, 18:50:39
ook een prettig uiteinde :hoedjeaf:
maar je hebt er toch wel een mooie jeep, zoeen  :denk:


Ja inderdaad...beide geloof ik  :lachen:

Soushkin

Zoek een vrouw met een opleiding die een redelijk tot goede baan heeft. Die zullen je minder snel om geld vragen want ze hebben zelf al genoeg.

Ik ken genoeg eerlijke vrouwen hier die gewoon iemand willen om mee samen te zijn. De Filippijnse mannen vinden ze niets want ze gaan teveel vreemd zeggen ze.


Als je wilt kan ik je wel koppelen aan een eerlijke vrouw van hier.


Leeftijd, kinderen of geen kinderen etc??

Zeg het maar. :)
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Soushkin

Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Baron

 :jajaja:

Ja, heb gekeken. Leuk meisje / jonge vrouw.

Maar schat haar toch wat jong.
Voor een man van 45 zou ik zeggen niet onder de 30 of ze moet al kinderen hebben, wat hen meestal een stuk volwassener maakt. Maar ik veroordeel niets of niemand die oprecht naar zijn geluk zoekt en daarbij niet over gevoelens van meisjes en vrouwen heenwalst en ze dus eigenlijk misbruikt. dat haat ik! Bv mooie beloftes en dan laten vallen als een blok beton.
Het gekke is dat (bijna overal op de wereld) de beste dingen gewoon het goedkoopst zijn. respekt, vriendelijkheid, aardig, interesse hebben (niet alleen suggereren). Dat kost dus het minste en geeft je een grotere kans op een goede vrouw. Diegenen die op het geld uitzijn die vallen dan al gauw af / door de mand.

Verder nog iets over prostitutie. Ik kijk daar in Azie heel anders tegenaan dan als in EU. Een heel groot deel van de hoereca in Azie zijn vrouwen die pech gehad hebben, bv  met een aantal kinderen zitten zonder enig inkomen, vaak ook nog kleinere broertjes en zusjes, een moeder, grootouders. Ja, ook een vader is er vaak niet, en dus ook geen echtgenoot. En slechts zeer zelden dat de vader van de kinderen geld geeft voor eten, opvoeding, school. Meestal is het dan een buitenlander.
Ik wil daarmee stellen dat ook in de hoereca heel veel heel goede vrouwen zijn, te vinden zijn.

Iets over lonen in Manila, wat ik zo weet. Werken in een wassalon aan de inname/ afhaal balie, 500 peso. Een massagesalon aan de receptie 550 peso, masseuse 350 peso plus fooi, call centre 800-1000 peso.
Serveerster in de voor buitenlanders favoriete bars in Ermita enz. .....   200 peso. Daar zitten heel mooie vrouwen, en ook best wel met wat nivo.
Waarom nemen die een eigenlijk onderbetaald baantje? vanwege de fooi? Ik denk dat het ook het kontakt is met blanken, de mogelijkheid dus een buitenlander te treffen en te huwen. Ken al vele serveersters die nu als gast komen met hun Amerikaan, Duitser of wat dan ook en dan vertellen over hun leven aldaar. Dat is de grote droom natuurlijk.

Wens iedereen gelukkig te worden met de zijne. Op ieder potje past een deksel, zeker in de PH!   :lachen: :lachen:

:daag: :daag: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Luke

Citaat van: Soushkin op maandag 30 december 2013, 22:10:41
Zoek een vrouw met een opleiding die een redelijk tot goede baan heeft. Die zullen je minder snel om geld vragen want ze hebben zelf al genoeg.

Ik ken genoeg eerlijke vrouwen hier die gewoon iemand willen om mee samen te zijn. De Filippijnse mannen vinden ze niets want ze gaan teveel vreemd zeggen ze.


Als je wilt kan ik je wel koppelen aan een eerlijke vrouw van hier.


Leeftijd, kinderen of geen kinderen etc??

Zeg het maar. :)

En zijn die allemaal door u "getest"  :floet:

joeryenivy

Citaat van: Luke op dinsdag 31 december 2013, 03:49:39
Citaat van: Soushkin op maandag 30 december 2013, 22:10:41
Zoek een vrouw met een opleiding die een redelijk tot goede baan heeft. Die zullen je minder snel om geld vragen want ze hebben zelf al genoeg.

Ik ken genoeg eerlijke vrouwen hier die gewoon iemand willen om mee samen te zijn. De Filippijnse mannen vinden ze niets want ze gaan teveel vreemd zeggen ze.


Als je wilt kan ik je wel koppelen aan een eerlijke vrouw van hier.


Leeftijd, kinderen of geen kinderen etc??

Zeg het maar. :)

En zijn die allemaal door u "getest"  :floet:

LOL  :lachen:

Blauwvinger

 :welcome:
Knoop het goed in je oren......geen geld opsturen :neeneenee: