Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata



Phille, dat jullie snel mogen samen zijn.   :liefde:

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Phille

Mawibata en Amice, dank je wel.

Maar ... ik maak mij toch wel een beetje zorgen na het lezen van bepaalde ervaringen, zoals die weigering wegens te groot leeftijdsverschil. Het verschil in leeftijd met Cristy en mij is 24 jaar, is dat voor de overheid een te groot verschil?  :weetikniet:

Mawibata



Bij ons in elk geval niet. Het verschil bedraagt ook 23 jaar.

Maar ze moeten toch een paar argumenten hebben om op papier te zetten.

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boomerang

Waar haalt ambassade personeel trouwens de deskundigheid vandaan om dat te kunnen en te mogen beoordelen. Hebben zij hier een studie voor gevolgd? Hoe kan het dat het Noord-Afrikanen wel lukt om hele stammen over te laten komen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

franil

Ai, Phille, ik vrees dat de Ambassade toch wel wat moeilijk kan gaan doen. Kun je in België ook een soort voorselectie aanvragen bij de Immigratie? In Nederland kun je zo'n advies aanvragen, wordt daar afwijzend op gereageerd, dan wordt het heel moeilijk om haar ooit naar België te krijgen, bovendien moeten ze dan ook zeggen waarom.
Vroeger was ik een stuk jonger........

boomerang

Misschien een gek idee, maar als je nu bijvoorbeeld eens een verklaring van jullie wethouder van Sociale Zaken zou krijgen omtrent jullie serieuze intenties of het hoofd van de politie.

Ik probeer dus enkel mee te denken..........
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

stip66

Citaat van: boomerang op zaterdag  3 april 2010, 11:10:13
Misschien een gek idee, maar als je nu bijvoorbeeld eens een verklaring van jullie wethouder van Sociale Zaken zou krijgen omtrent jullie serieuze intenties of het hoofd van de politie.

Ik probeer dus enkel mee te denken..........

Ik weet dat je goede bedoelingen hebt Boomerang, maar op welke basis zouden zij dan een verklaring kunnen opmaken over een koppel dat ze nog nooit samen gezien hebben, laat staan met haar gesproken  :ikkeniebegrijp:

Robert

Citaat van: boomerang op zaterdag  3 april 2010, 10:50:21
Waar haalt ambassade personeel trouwens de deskundigheid vandaan om dat te kunnen en te mogen beoordelen. Hebben zij hier een studie voor gevolgd? Hoe kan het dat het Noord-Afrikanen wel lukt om hele stammen over te laten komen.

daarom hebben de goedwillenden nu meer problemen, door misbruik van anderen staan ze nu meer op scherp.
en in nederland hadden we dan nog gevalletje van echtpaar wat aan mensensmokkel deed.
dus ja, dan wordt het moeilijker.
ik doe er alles aan om hier nederland te verlaten, ben het zat hier.
en het wordt alleen maar erger in europa, maar ja dat is mijn mening uiteraard.

Rich

Citaat van: Robert op zaterdag  3 april 2010, 11:26:45
Citaat van: boomerang op zaterdag  3 april 2010, 10:50:21
Waar haalt ambassade personeel trouwens de deskundigheid vandaan om dat te kunnen en te mogen beoordelen. Hebben zij hier een studie voor gevolgd? Hoe kan het dat het Noord-Afrikanen wel lukt om hele stammen over te laten komen.

daarom hebben de goedwillenden nu meer problemen, door misbruik van anderen staan ze nu meer op scherp.
en in nederland hadden we dan nog gevalletje van echtpaar wat aan mensensmokkel deed.
dus ja, dan wordt het moeilijker.
ik doe er alles aan om hier nederland te verlaten, ben het zat hier.
en het wordt alleen maar erger in europa, maar ja dat is mijn mening uiteraard.

Ja Robert zo is het nou altijd. De goeie moeten het bekopen door de slechte. En over dat zat zijn, je bent absoluut niet de enige.

@Peter. Dat van die noordafrikanen heeft volgens mij om één of andere reden te maken met politiek of zo, het kan bijna niet anders.
Rich de Nederbelg.

boomerang

Als het zelfs twee mensen van hetzelfde geslacht toegestaan wordt om een gezin te vormen hoe kunnen ze dan over wat leeftijdsverschil vallen.
Het lijkt mij dat op hoe meer tenen deze Ambassade ambtenaren trappen, door rapportages van officiële instanties te negeren, des te meer zetten zij zich zelf in de schijnwerpers van de kritiek.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"