Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

callebaut

Denk dat dit een goede week is voor enkele forumleden onder ons ...eerst Rich 's goede nieuws , nu Phillle ..... en de week is nog maar half-weg ...... aan beiden ........... :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:   :thumb: :thumb:  :thumb: :thumb:  :thumb: :thumb: :thumb:

innka3

Citaat van: Phille op woensdag  8 juni 2011, 10:04:01
aan de kuis beginnen (alhoewel, zou ik dat niet zo laten, dan heeft zij ook nog wat om handen).
ach ,bij mij was het zo dat alles van een eerdere relatie opden duur verdween.
eerst bed dan meubel en gordijnen enz enz,ze woont niet graag in/met  spullen van een ex.  :biggrinn:

Phille

Citaat van: innka3 op woensdag  8 juni 2011, 10:22:09
Citaat van: Phille op woensdag  8 juni 2011, 10:04:01
aan de kuis beginnen (alhoewel, zou ik dat niet zo laten, dan heeft zij ook nog wat om handen).
ach ,bij mij was het zo dat alles van een eerdere relatie opden duur verdween.
eerst bed dan meubel en gordijnen enz enz,ze woont niet graag in/met  spullen van een ex.  :biggrinn:

Daar ben ik mij bewust van, maar gelukkig heeft er nooit een ex gewoond waar ik nu woon :D dus dat probleem stelt zich niet! Misschien links of rechts in een doos die na de laatste verhuis ongeopend is gebleven, en zo staan er hier nog wel een aantal; wetende dat ik hier bijna 6 jaar woon  :jajaja:


Kano

Phille, van harte gefeliciteerd en ik wens jullie samen een gelukkige toekomst toe  :congratualtionsis0:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Baliw-katok


Johan En Elvie

Proficiat Phil maak er het beste van.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

koy

Phil ik ben jaloers op jou, wens je alle geluk toe!

Grtjs Koy
leven en laten leven...

Phille

Citaat van: koy op woensdag  8 juni 2011, 14:05:37
Phil ik ben jaloers op jou, wens je alle geluk toe!

Grtjs Koy

Ist echt Koy, ik ben nochtans getrouwd met een vrouwtje ...  :weetikniet:


Robert

Allemaal toch lekker snel geregeld zo, zo zie je maar dat het ook allemaal snel kan.
Schoonmaken zou ik nooit aan beginnen, dat doen wij mannen toch nooit goed.
Heeft niks met een Filipijnse vrouw te maken, dat is universeel.
Laat haar maar lekker alles veranderen, als ze maar van de afstandsbediening afblijft.  :biggrinn:

pvgossum

gefeliciteerd, ze werken blijkbaar terug sneller bij DVZ