contact met een filipijnse vrouw

Gestart door rudy1962, vrijdag 31 juli 2009, 19:54:28

Vorige topic - Volgende topic

Jan69

Citaat van: Luke op donderdag 29 september 2011, 07:30:45
@Jan69
Ik ken er die nog kinderen op de wereld zetten bij 60+. Dus het is maar een persoonlijke keuze.

Sommigen op 69 lees ik vandaag in de krant. De drukte van zo'n jong kind rond u hebben.

Dacht op deze site gelezen te hebbn dat vele filipina hier wel kinderen hebben, maar dat ze na een paar jaar de zorg overgeven aan de man terwijl zijn gaan kletsen met vriendinnen (omdat het in de filippijnen wel de gewoonte is dat de grootouders erop letten)

Jan69

#241
Citaat van: Luke op donderdag 29 september 2011, 07:30:45
@Jan69


Ik heb de indruk dat je het moeilijk hebt met de afwijzing van je laatste vriendin.



Ik heb ze eigenlijk afgewezen, niet openlijk. Maar had moeten vragen of ze zonder kinderen ook wou.Maar ja ze kan wel toestemmen om daarna hier juist het omgekeerde te doen.
Waar ik moeilijk mee heb is dat ze zo snel getrouwd (1 1/2 maand) is met ene zonder het te zeggen op voorhand en dan gedurende een aantal weken nog volop zitten liegen in onze chat-sessies daarover.

Getrouwd op de 15de en op 18/09:

(18/09/2011 16:31:47): .how i wish i can have the courage to say no. He have been preparing everything and even bought our wedding ring.

Maar ze wil nog wel blijven chatten omdat hare man nauwelijks iets laat horen (die zit in Korea) en ze mag pas volgend jaar naar Korea gaan.

gosternokke

Citaat van: Jan69 op donderdag 29 september 2011, 20:22:03
Citaat van: Luke op donderdag 29 september 2011, 07:30:45
@Jan69
Ik ken er die nog kinderen op de wereld zetten bij 60+. Dus het is maar een persoonlijke keuze.

Sommigen op 69 lees ik vandaag in de krant. De drukte van zo'n jong kind rond u hebben.

Dacht op deze site gelezen te hebbn dat vele filipina hier wel kinderen hebben, maar dat ze na een paar jaar de zorg overgeven aan de man terwijl zijn gaan kletsen met vriendinnen (omdat het in de filippijnen wel de gewoonte is dat de grootouders erop letten)

Jan , hou nu toch eens op steeds alle Filipinaas over 1 kam te scheren.   Wellicht zijn er wel van die uitgaanstypes bij die de kinderen bij een ander dumpen, maar voor de meeste gaan de kinderen boven alles.   
En wat klets je toch steeds onzin dat als je 40 plus bent, een jonge filipina niet bij je blijft, ik ben zelf 50 ,mijn vrouw 20 jaar jonger, en we zijn 13 jaar getrouwd, moet je nog meer weten ?

En wat heb je toch tegen kinderen Jan.    Kinderen zijn zo een verrijking van je leven.      Dat is zo geweldig mooi die te zien opgroeien.

Jan69

Citaat van: gosternokke op donderdag 29 september 2011, 21:30:44
Citaat van: Jan69 op donderdag 29 september 2011, 20:22:03
Citaat van: Luke op donderdag 29 september 2011, 07:30:45
@Jan69
Ik ken er die nog kinderen op de wereld zetten bij 60+. Dus het is maar een persoonlijke keuze.

Sommigen op 69 lees ik vandaag in de krant. De drukte van zo'n jong kind rond u hebben.

Dacht op deze site gelezen te hebbn dat vele filipina hier wel kinderen hebben, maar dat ze na een paar jaar de zorg overgeven aan de man terwijl zijn gaan kletsen met vriendinnen (omdat het in de filippijnen wel de gewoonte is dat de grootouders erop letten)

Jan , hou nu toch eens op steeds alle Filipinaas over 1 kam te scheren.   Wellicht zijn er wel van die uitgaanstypes bij die de kinderen bij een ander dumpen, maar voor de meeste gaan de kinderen boven alles.   
En wat klets je toch steeds onzin dat als je 40 plus bent, een jonge filipina niet bij je blijft, ik ben zelf 50 ,mijn vrouw 20 jaar jonger, en we zijn 13 jaar getrouwd, moet je nog meer weten ?

En wat heb je toch tegen kinderen Jan.    Kinderen zijn zo een verrijking van je leven.      Dat is zo geweldig mooi die te zien opgroeien.

Heb jij dan kinderen met in dat huwelijk?

gosternokke

Ja, en de oudste word inmiddels al weer 12. En de jongste 10. 

Quezonboy

Citaat van: rudy1962 op vrijdag 31 juli 2009, 19:54:28
Hoi,
Ik ben rudy,47 j en gescheiden
Na een aantal rampzalige relaties met belgische vrouwen, wou ik mijn geluk beproeven met een filipijnse vrouw
Gezien de afstand lijkt het internet me voorlopig de ideale oplossing maar nu is mijn vraag: welke sites zijn betrouwbaar ?
dutch2filipino lijkt me zeer betrouwbaar maar graag had ik jullie mening en ervaringen
alvast bedankt!
groetjes
Rudy
Ik vindt zelf dat je het op echte datingsite niet moet zoeken maar beter kunt zoeken op sociale netwerken die niet zozeer afgestemt zijn op daten, zoals Tagged, Facebook etc. Zelf heb ik mijn vriendinnen direct en indirect via Tagged gevonden.

westhoek

Citaat van: Quezonboy op donderdag  5 januari 2012, 20:46:18
Citaat van: rudy1962 op vrijdag 31 juli 2009, 19:54:28
Hoi,
Ik ben rudy,47 j en gescheiden
Na een aantal rampzalige relaties met belgische vrouwen, wou ik mijn geluk beproeven met een filipijnse vrouw
Gezien de afstand lijkt het internet me voorlopig de ideale oplossing maar nu is mijn vraag: welke sites zijn betrouwbaar ?
dutch2filipino lijkt me zeer betrouwbaar maar graag had ik jullie mening en ervaringen
alvast bedankt!
groetjes
Rudy
Ik vindt zelf dat je het op echte datingsite niet moet zoeken maar beter kunt zoeken op sociale netwerken die niet zozeer afgestemt zijn op daten, zoals Tagged, Facebook etc. Zelf heb ik mijn vriendinnen direct en indirect via Tagged gevonden.
Ik heb sinds een paar weken ook een account bij Tagged.com. Het is maar vanuit welk oogpunt je het bekijkt of dit een sociale netwerksite is dan wel een datingsite. Los daarvan valt me op dat vooral 18-jarige (als ze al 18 zijn) Filippijnse meisje me erg snel toevoegen als 'vriend' zonder ook maar één vraag te stellen. Velen hun profielfoto's zijn nogal bedenkelijk. Een foto op een bankje in een park volstaat voor mij hoor, ergens in bed met de benen bloot en een decolté tot aan de navel hoeft niet. Later misschien ma,.... :denk:

antzan

Jan 69 ,  WAT  wil je eigenlijk ?
Ik , 69 jaar ,  mijn Filippina  is 48 ,
27 laar getrouwd nu , 3 kinderen .
26 , 24 , 20 jaar , gaan alle 3 naar hogere school .
Zij werkt , ik ook nog .
En van onze Filippijnse kennissen hier ,
werken de meeste vrouwen . Er is inderdaad wel jaloezie ,
maar meestal aan de kant van " Manila vrouwen "
Maar de mijne is van Mindanao !
En ik zou het opnieuw doen .
Antzan
Foodmaster

Jan69

Citaat van: antzan op zaterdag  7 januari 2012, 04:25:04
Jan 69 ,  WAT  wil je eigenlijk ?
Ik , 69 jaar ,  mijn Filippina  is 48 ,
27 laar getrouwd nu , 3 kinderen .
26 , 24 , 20 jaar , gaan alle 3 naar hogere school .
Zij werkt , ik ook nog .
En van onze Filippijnse kennissen hier ,
werken de meeste vrouwen . Er is inderdaad wel jaloezie ,
maar meestal aan de kant van " Manila vrouwen "
Maar de mijne is van Mindanao !
En ik zou het opnieuw doen .
Antzan

Zou niet graag willen dat mijne kleine op mij zou trekken, dus liever geen kinderen.

Quezonboy

Citaat van: westhoek op vrijdag  6 januari 2012, 11:25:42
Citaat van: Quezonboy op donderdag  5 januari 2012, 20:46:18
Citaat van: rudy1962 op vrijdag 31 juli 2009, 19:54:28
Hoi,
Ik ben rudy,47 j en gescheiden
Na een aantal rampzalige relaties met belgische vrouwen, wou ik mijn geluk beproeven met een filipijnse vrouw
Gezien de afstand lijkt het internet me voorlopig de ideale oplossing maar nu is mijn vraag: welke sites zijn betrouwbaar ?
dutch2filipino lijkt me zeer betrouwbaar maar graag had ik jullie mening en ervaringen
alvast bedankt!
groetjes
Rudy
Ik vindt zelf dat je het op echte datingsite niet moet zoeken maar beter kunt zoeken op sociale netwerken die niet zozeer afgestemt zijn op daten, zoals Tagged, Facebook etc. Zelf heb ik mijn vriendinnen direct en indirect via Tagged gevonden.
Ik heb sinds een paar weken ook een account bij Tagged.com. Het is maar vanuit welk oogpunt je het bekijkt of dit een sociale netwerksite is dan wel een datingsite. Los daarvan valt me op dat vooral 18-jarige (als ze al 18 zijn) Filippijnse meisje me erg snel toevoegen als 'vriend' zonder ook maar één vraag te stellen. Velen hun profielfoto's zijn nogal bedenkelijk. Een foto op een bankje in een park volstaat voor mij hoor, ergens in bed met de benen bloot en een decolté tot aan de navel hoeft niet. Later misschien ma,.... :denk:

Je heb bij Tagged net zo bij andere sociale netwerken de mogelijkheid om die dames te blokkeren en door te geven, dat toe ik vrijwel automatisch bij zulke foto's die jij beschrijft. Boven op een vuilnisbelt groeien nu eenmaal de mooiste bloemen.  :atyourservice: