Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

contact met een filipijnse vrouw

Gestart door rudy1962, vrijdag 31 juli 2009, 19:54:28

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: Pascal&Katiren op vrijdag 10 februari 2012, 05:09:13
zelf zat ik 8 maanden op Asian Dating zonder succes :negatief:
en idd veel foute vrouwkes  :neeneenee:
maar daar leer je snel de verkeerde te herkennen na 5 minuten chatten
het is een beetje logisch denkwerk en niet te veel verwachten
want zeg nu zelf ge zegt tog ook niet na 5 minuten tegen een vrouw : I LOVE YOU?
of de klassieker onder die dames: i have a problem i need to pay ... can u help me? :benweg:
een vriendin die ik op de site gemaakt had zei kom is naar de phills
dus een paar maanden later deze op den vlieger
het gekke van het hele verhaal was dat het tussen ons erg goed klikte daar dus ben ik voor een 2de keer naar de phills gevlogen
nu 18 january zijn we daar getrouwd
mijn ervaring is dat je eerst iemand int echt moet meemaken ook al klickt het wel met chatten op Skype etc...
ik kreeg daar ook vaak de vraag of ik mss iemand kende die ook een filipina zocht van haar vriendinnen daar
dus ja ik kan je wel enkele hun facebook geven maar verder sta je der alleen voor


PS:volgende maand zit ik weer in  :belgiesmiley: excuses voor mijn  :nederlandsevlag:IP

groeten

Pascal&Katiren



Als wij dit warrig geschreven verhaal goed interpreteren dan ken jij je vrouw sinds een paar maanden, ben je in die beperkte aantal maanden twee keer naar de Filipijnen geweest, eerste keer om kennis te maken en tweede keer om te trouwen. Interpreteren wij dat correct? Ook zijn wij erg benieuwd naar de redenen waarom zij (je vrouw) de ware is voor jou, want veel tijd om ze te leren kennen heb je er niet voor uitgetrokken.
Hoeveel tijd heb je met haar doorgebracht tijdens het eerste bezoek en hoeveel tijd het tweede bezoek? Uiteraard zijn wij erg benieuwd hoe het interview verlopen voor het bekomen van het LC? Je begrijpt dat wij hier allemaal nieuwsgierig zijn hé naar wie is die man die ons het hier eens gaat komen uitleggen, op welke ervaringen kan hij terugvallen?  :weetikniet: