Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mijn verhaal

Gestart door spo0n, maandag 30 mei 2011, 22:05:31

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: Digos op dinsdag 28 juni 2011, 11:48:58


Misschien maar goed ook voor hen


Mijn gedacht.
Zomaar foto's posten van anderen ???? Privacy??? :denk:
Het zal om die reden zijn dat de foto's werden verwijderd neem ik aan.
Rich de Nederbelg.

spo0n

Citaat van: innka3 op dinsdag 28 juni 2011, 09:35:08
Citaat van: spo0n op maandag 27 juni 2011, 19:45:58


Uiteindelijk heb ik al spijt om mijn verhaal en indrukken over de Filipijnen hier te posten.

wel spoon,rechts bovenin zit een knop met ""verwijder"" wat let je ??

Ik heb respect voor de moeite die de mensen gedaan hebben met het reageren op deze topic!

@Digos; als die dames echte privacy willen hadden ze wss hun privacy op facebook aangepast.

Ik vind het heel erg dat sommige mannen met goede bedoeling door hun Filipina zo worden bedrogen. maar uiteindelijk ligt het ook wel een beetje aan hun zelf! Hoe naïef kan je zijn om blij te zijn als je Filipijnse dame zegt na een weekendje stappen "eindelijk blij om terug samen te zijn"... Die zou ik allang terug de vlieger opgezet hebben richting Manila!
Ik heb meerdere malen mogen ondervinden dat vele Filipino's/filipina's geen gevoel van schaamte kennen!

Ook moet ik zeggen dat ik een koppeltje ken dat wel gelukkig samen is, ze hebben dan beide wel ongeveer dezelfde leeftijd. Zijn Filipina heeft hij hier gevonden, ook uit een mislukt huwelijk met een Belg.

spo0n

#192
Zoveel oudere mannen zijn toch zo naïef. Een knappe Oosterse in de meeste gevallen nog jonger dan half hun leeftijd. Het kan in zeldzame gevallen over echte liefde gaan, kan hier in België ook. Maar je moet toch al vermoeden dat er een addertje onder het gras zit!
Op gebied van fysieke aantrekkingskracht zijn oosterse vrouwen niet verschillend met de vrouwen van hier of elders!
Een jonge vrouw is aangetrokken tot een jonge man, de meeste hebben zelfs nog niet liever dan een Filipino i.p.v een Westerse man!
Jaja, ze klagen stenen uit de grond hoe slecht de Filipijnse man wel niet is, drinken, vreemdgaan... Ze geven er eerlijk gezegd niet zo veel om.
Ik heb al twee Filipijnse vriendinnetjes gehad, beide zwanger door een Filipino en beloofden me ook trouw te zijn! Beide klaagden ze over de Filipijnse mannen en wilden ze er niet van weten. De ene was zelfs universitair geschoold en haar Engels was zelfs beter dan het mijne!

Ze beloven je een hemel op aarde en doen je dikwijls in een hel belanden!
Met woorden heel veel beloven, maar tot actie komt het zelden of nooit!

Achja, het beste is nuchter blijven en de ogen open houden.
Ik heb men les de laatste keer geleerd!

dolfijn76

spoon jij hebt blijkbaar een neus om de verkeerde er uit te kiezen.  Maar ooit zal de juiste wel eens passeren zeker.  Wie zoekt die vind zeggen ze toch meestal.

xav

Citaat van: dolfijn76 op woensdag 29 juni 2011, 08:48:09
spoon jij hebt blijkbaar een neus om de verkeerde er uit te kiezen.  Maar ooit zal de juiste wel eens passeren zeker.  Wie zoekt die vind zeggen ze toch meestal.

en soms komt het juist wanneer je er niet om zoekt  :happy2:

bananacreek

#195
Citaat van: spo0n op dinsdag 28 juni 2011, 22:17:07
Zoveel oudere mannen zijn toch zo naïef. Een knappe Oosterse in de meeste gevallen nog jonger dan half hun leeftijd. Het kan in zeldzame gevallen over echte liefde gaan, kan hier in België ook. Maar je moet toch al vermoeden dat er een addertje onder het gras zit!
Op gebied van fysieke aantrekkingskracht zijn oosterse vrouwen niet verschillend met de vrouwen van hier of elders!
Een jonge vrouw is aangetrokken tot een jonge man, de meeste hebben zelfs nog niet liever dan een Filipino i.p.v een Westerse man!
Jaja, ze klagen stenen uit de grond hoe slecht de Filipijnse man wel niet is, drinken, vreemdgaan... Ze geven er eerlijk gezegd niet zo veel om.
Ik heb al twee Filipijnse vriendinnetjes gehad, beide zwanger door een Filipino en beloofden me ook trouw te zijn! Beide klaagden ze over de Filipijnse mannen en wilden ze er niet van weten. De ene was zelfs universitair geschoold en haar Engels was zelfs beter dan het mijne!

Ze beloven je een hemel op aarde en doen je dikwijls in een hel belanden!
Met woorden heel veel beloven, maar tot actie komt het zelden of nooit!

Achja, het beste is nuchter blijven en de ogen open houden.
Ik heb men les de laatste keer geleerd!


Ik heb hier een partner iets meer als een jaar in huis, ik ben bijna 65 en zij is 21, en nog nooit behoorlijke ruzie gehad en ja het is een " overeenkomst" en de zogenaamde liefde komt misschien nog wel? :happy: :happy: :happy:
Het gaat uitstekend :thumb: :thumb:, en JA, ze doen het niet voor mijn blanke kop, maar dat weet je vooruit en ik heb er echt geen probleem mee, zolang je je eigen maar niet laat belazeren :thumb: :thumb:
En toch loopt het allemaal goed want het gaat alleen maar om kleine dingen normaal :thumb:
Ik lust er wel pap van en nu hebben we een nieuwe huishoudster gevonden van 18 jaar, probeer dat maar in Nederland/Marokko of Belgie??????????????
Ik mag toch wel zeggen dat ik al bijna 34 jaar plezier heb hier naast de normale ellende wat je hier ook dagelijks meemaakt, maar ik maak er van wat ik kan maken, en dat kan :jajaja: :jajaja:
Proberen een "beetje"  :smiley-philippines: te denken :floet: :floet:










bananacreek

#196
@Spoon: Ze beloven je een hemel op aarde en doen je dikwijls in een hel belanden!
Met woorden heel veel beloven, maar tot actie komt het zelden of nooit!


Aan mij is helemaal niets beloofd, we hebben een afspraak: Ik zorg voor jou, jij zorgt voor mij.
Ouders moeten niets vragen tenzij ik bepaal wat een emergency is.
Maar als ik zie dat ze iets nodig zouden hebben en ik kan het me veroorloven, dat geef ik dat graag, :thumb:

De ouders van de nieuwe huishoudster hebben zand op de vloer in hun huis en ik zou hun graag willen helpen met een betonnen vloertje want als 64 jarige Klootzak (ben nu bezig voor mijn Superklootzakkendiploma) heb ik toch medeleven met de ellende hier. Maar ik beslis wat er met mijn geld moet gebeuren en niemand anders  :jajaja: :lachen:

Hebben we ook een psychiater hier op het forum?

Ik zou graag behoefte hebben aan een consult, want ik zie nu weer sterretjes  :negatief: :negatief: :negatief:

Digos

Zolang je sterretjes nog kan zien is het OK creek.

Geen gebrek aan psychiaters hier....of hoe noemen ze dat nu weer ook, zieleknijpers voor klootzakken!

:floet:

Ruim aanbod
LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op woensdag 29 juni 2011, 15:51:54
Zolang je sterretjes nog kan zien is het OK creek.

Geen gebrek aan psychiaters hier....of hoe noemen ze dat nu weer ook, zieleknijpers voor klootzakken!

:floet:

Ruim aanbod

Graag uw beste aanbeveling?  :happy: :happy: :happy:

Digos


We zien wel wat zich aanbied hé......ik heb er misschien ook wel eentje nodig  :weetikniet:

LIVE ONCE - LIVE IT