Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mijn verhaal

Gestart door spo0n, maandag 30 mei 2011, 22:05:31

Vorige topic - Volgende topic

balikbayan

Het is dat mijn gezondheid me lief is anders ...........

Maar ik betaal liever iets meer en dan geen gedoe en hanky panky en geen gezeur.

En ik ben tegenwoordig gezegend met een groot beheersingsvermogen :thumb:

Maar ik moet altijd zo lachen laat men zich masseren door zo'n blinde op Boracay want tja die zijn zo goed !

Griezel  :lachen:

Budgie

Citaat van: balikbayan op zaterdag  2 juli 2011, 09:31:01
Het helpt zeker niet als ik er de prijzen van en fles gas 855 en een zak rijst 700 bij zet zeker

Dat is er dan zeker geen zak rijst van 50 kg maar een kleintje van 20 kg Een zakje zogezegd.
Getting older beats the alternative -dying young

Amice

Citaat van: dolfijn76 op zaterdag  2 juli 2011, 13:00:10
Je hebt massage en massage he. 't is maar wat je prefereert.

En balikbayan nee te laat. Je hebt je ware ik reeds laten zien  :lachen:

Neem maar van mij aan dat het goed is bij Touch of hands en zelfs beter dan de physiotherapy in nederland waar ze eerst 15 minuten bezig zijn met papieren in te vullen en je onder n rode lamp duwen om dan als laatste 5 minuten nog met 1 hand aan te raken, om dan nog maar te zwijgen  over de weigeringen om je te helpen als het toevallig niet op het doorverwijsbriefje van de dokter staat.

Ik loop al 'n jaartje of 35 bij masseurs.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pieter-Jan

Citaat van: Phille op dinsdag 31 mei 2011, 15:46:14
Citaat van: josv op dinsdag 31 mei 2011, 14:18:32
Spoon, om eerlijk te zijn schat ik je niet ouder dan 'n jaar of 25. Waarom dan niet proberen 'n relatie op te bouwen in je omgeving  :belgiesmiley: . Waarom zo vastgespijkert aan Filipina's ?? Om 'n goede relatie aan te gaan met iemand uit die cultuur ( want 'n "eerlijke" vinden is EEN, maar om er nog eens mee samen te leven is TWEE ) mis je volgens mij toch 'n hoop levenservaring, inlevingsvermogen etc. etc. Sorry dat ik het zeg. Nu heb je mazzel dat 'n vriend van je vader je gered heeft. Volgende keer hang je en dan is het WEER tranen met tuiten en de Filippijnen in het algemeen krijgen WEER de schuld.

Jos, ik snap wel wat je wilt zeggen, maar is het hebben van een relatie met een filipina alleen maar weg gelegd voor de wat oudere heren onder ons?

Gelijk heb je Phille, Ik ben hier getrouwd op mijn 25e, inmiddels 2 jaar terug. Ik ben hier niet getrouwd omdat ik in belgie geen lief kon vinden. Ik ben sinds mijn 16e tot mijn 24e nooit langer dan 2 maand alleen geweest. sommige mensen vallen gewoon op aziatische vrouwen. Daar het in belgie niet zo dik bezaaid loopt met single aziatische vrouwen, ben ik maar naar azie gekomen. Ik vind het walgelijk dat velen in belgie filippijnse vrouwen als een derde keuze zien voor mannen die oftewel te lelijk of te oud zijn om in belgie nog iets te vinden.

Rich

Citaat van: Pieter-Jan op zondag  3 juli 2011, 05:55:56


Ik vind het walgelijk dat velen in belgie filippijnse vrouwen als een derde keuze zien voor mannen die oftewel te lelijk of te oud zijn om in belgie nog iets te vinden.


Dat is een cliché dat al lang bestaat, en er zit wel degelijk waarheid in. Je valt voor een aziatische, of je kan in  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: aan niets anders meer geraken. Ik noem een kat een kat, en als ik soms zie wat daar rond loopt van vieze oude onverzorgde europeanen, en die dan ook nog amper kunnen schrijven dan heb ik genoeg gezien en weet ik genoeg na al die jaren. En het zijn ook meestal diegenen met een grote mond en zonder manieren en respect die voor dat cliché hebben gezorgd en nog zorgen.








Rich de Nederbelg.

balikbayan

Klopt in NL heb ik voor mijn rug meerdere massages gehad daar noemen ze het alleen anders.

Ik moet zeggen eigenlijk altijd als ik verre ritten gemaakt heb op de motor dat ik blij ben dat er iemand is die de boel weer losmaakt.

Die zak rijst was idd 30 kg

Pieter-Jan

Citaat van: balikbayan op zondag  3 juli 2011, 08:05:38
Klopt in NL heb ik voor mijn rug meerdere massages gehad daar noemen ze het alleen anders.

Ik moet zeggen eigenlijk altijd als ik verre ritten gemaakt heb op de motor dat ik blij ben dat er iemand is die de boel weer losmaakt.

Die zak rijst was idd 30 kg

Zal 20 kg zijn. 30kg voor 700p is 23p/kg. Zo goedkoop heb ik hier nog niet gevonden. 700 voor 20kg is 35p per kg. Lijkt me meer mogelijk

balikbayan

Kan ook zijn ik weet alleen dat het buiten de stad bij ons aanzienlijk scheelt de prijs.