Waarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

Gestart door Hansy, vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51

Vorige topic - Volgende topic

Hansy

Ik ben al een tijdje ingeschreven bij een aziatische datingsite, en heb de nodige kontakten gehad met Ph vrouwen.

Bij een aantal dames kreeg ik het gevoel, dat zij mij begonnen te zien als hun toekomstige partner en mij begonnen te "claimen"

De Filipijnse vrouw geeft mij het gevoel van, ik ben blij dat je mij hebt gekozen, en met jou ga ik verder.

Als je wat verder vroeg, waarom, kreeg je antwoorden in de geest van "jij bent mijn bestemming, of ik ben voorbestemd voor jou, jij bent mijn lot, etc.

Uiteraard geeft de éne vrouw mij via internet een beter gevoel dan de ander, om echter al een soort van keuze te maken via alleen internet, no way.
De leuke vrouw van internet kan immers wel een boerentrien zijn, lekker smakkend aan het eten, boeren en scheten latend, alsof het een feest is, etc.
Ik geeft hier wat uitzonderlijke voorbeelden, het komt er op neer, dat, als je iemand na een lange correspondentie ontmoet, je gevoel gelijk zegt, dit is het even net niet.

Mijn vraag is: komt dit jullie bekend voor, of zijn dit in feite al foute vrouwen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties (dan wel de weergave van jullie partners)

Amice

CitaatWaarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

GELD
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

CitaatWaarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?


Als het gaat om chatters, in veel gevallen: Geld en/of verblijfsvergunning.





Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Hansy

Citaat van: Amice op vrijdag 22 juli 2011, 15:10:21
CitaatWaarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

GELD

Dank voor dit korte, zeer krachtige antwoord.

Uiteraard heb ik al wel een aantal foto's gestuurd van mijn appartement (dus geen groot woonhuis), uitgelegd hoe ik ongeveer leef (zoals wij zeggen modaal), dat je voor de aflossing van een hypotheek ad pesos 50.000 per maand dus iets meer moet verdienen dan men verdient op de Ph, dat ze voor een rijke buitenlander niet op de datingsite moeten zijn, doch onverwijld dienen af te reizen naar Hollywood, etc.

Dit betekent dus, dat hun duidelijk moet zijn, dat ze weliswaar iemand kunnen verwachten, die het materieel iets beter vergaat dan op de PH, maar dat het echte geld niet bij mij te vinden is.  :biggrinn:

yepyep

Als ze al snel beginnen te roepen dat ze van je houden, jij hun destiny bent etc. etc. dan zal het vooral om de verblijfsvergunning en/of geld zijn.

Maar er zijn hier in de Filippijnen ook "normale" vrouwen hoor.

yepyep

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 15:33:49
Citaat van: Amice op vrijdag 22 juli 2011, 15:10:21
CitaatWaarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

GELD

Dank voor dit korte, zeer krachtige antwoord.

Uiteraard heb ik al wel een aantal foto's gestuurd van mijn appartement (dus geen groot woonhuis), uitgelegd hoe ik ongeveer leef (zoals wij zeggen modaal), dat je voor de aflossing van een hypotheek ad pesos 50.000 per maand dus iets meer moet verdienen dan men verdient op de Ph, dat ze voor een rijke buitenlander niet op de datingsite moeten zijn, doch onverwijld dienen af te reizen naar Hollywood, etc.

Dit betekent dus, dat hun duidelijk moet zijn, dat ze weliswaar iemand kunnen verwachten, die het materieel iets beter vergaat dan op de PH, maar dat het echte geld niet bij mij te vinden is.  :biggrinn:

Je snapt natuurlijk wel dat je daarmee indruk maakt en situaties creeërt waarmee je juist 'verkeerde' filipinas aantrekt.

josv

Hansy, het lijkt me beter om JOU te vragen waarom je  een Aziatische vrouw zoekt ? Omdat je in hun ogen "geld" hebt ofzo ? Om in een chat al je financiele hebben en houwen te reclameren doe je ook niet zomaar. Hebben ze erom gevraagd ?

Ben nu 4 jaar getrouwd met 'n "internet"-relatie en nog nooit spijt van gehad. Maar financien zijn nooit aan de orde geweest tijdens het chatten.

CitaatDe leuke vrouw van internet kan immers wel een boerentrien zijn, lekker smakkend aan het eten, boeren en scheten latend

Dat krijg je er helemaal gratis bij  :lachen: :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

xav

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51


Bij een aantal dames kreeg ik het gevoel, dat zij mij begonnen te zien als hun toekomstige partner en mij begonnen te "claimen"




heeft er ook mee te maken dat ze niet willen dat een ander met hun goudpotje gaan lopen natuurlijk  :biggrinn:

maar zoals YepYep zegt... er zijn ook "goeie" te vinden hoor... enkel het kaf van het koren proberen te scheiden...

Quezonboy

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 15:33:49
Citaat van: Amice op vrijdag 22 juli 2011, 15:10:21
CitaatWaarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

GELD

Dank voor dit korte, zeer krachtige antwoord.

Uiteraard heb ik al wel een aantal foto's gestuurd van mijn appartement (dus geen groot woonhuis), uitgelegd hoe ik ongeveer leef (zoals wij zeggen modaal), dat je voor de aflossing van een hypotheek ad pesos 50.000 per maand dus iets meer moet verdienen dan men verdient op de Ph, dat ze voor een rijke buitenlander niet op de datingsite moeten zijn, doch onverwijld dienen af te reizen naar Hollywood, etc.

Dit betekent dus, dat hun duidelijk moet zijn, dat ze weliswaar iemand kunnen verwachten, die het materieel iets beter vergaat dan op de PH, maar dat het echte geld niet bij mij te vinden is.  :biggrinn:
Tenzij je in een kartonnen doos woont, woont je niet modaal in Filippijnse ogen.

Tinulang_Manok

Citaat van: josv op vrijdag 22 juli 2011, 15:39:51
CitaatDe leuke vrouw van internet kan immers wel een boerentrien zijn, lekker smakkend aan het eten, boeren en scheten latend

Dat krijg je er helemaal gratis bij  :lachen: :lachen: :lachen:

En het balut eten en het hersenen van krabben opslurpen, botten kraken met de tanden.... nou ja dat dus.

ge-bbq-de kippen ingewanden zijn trouwens wel lekker  :thumb:
Amare et sapere vix deo conceditur