Waarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

Gestart door Hansy, vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51

Vorige topic - Volgende topic

Hansy

@yepyep
ik snap de hint

@xav
Juist om het kaf van het koren te scheiden stelde ik de openingsvraag

@josv
Uiteraard kom ik niet gelijk op de proppen met foto's etc na een korte mailwisseling, maar in de loop der tijd komen wel onderwerpen ter sprake, hoe je leeft etc.
Als je dan uit taktisch oogpunt nog geen foto's moet sturen, dan ga je wel bewust zaken verbergen. Zie jij dit anders?

@Quezonboy
Uiteraard iets meer dan een kartonnen doos, een dief loopt aan mijn deur voorbij na het zien van de foto's.  :biggrinn:
Maar als ik zo de skyline van Manilla of Cebu city zie, dat ziet er toch beter uit dan mijn appartementencomplexje.


Overigens, zijn de verhalen van stukgelopen relaties met een PH man (want de meesten, waarmee ik kontakt heb/had, hebben wel een relatie achter de rug), en jullie zullen de cliché's wel kennen waarom, het niet nemen van verantwoordelijkheid, niet trouw zijn, zuiplappen, en noem maar op, verzinsels?

Digos

Citaatge-bbq-de kippen ingewanden zijn trouwens wel lekker 

Bedoel je dit...intestine.



Lekker s'avonds bij een SMBeeke  :thumb:

Ja sorry dat we effe  :offtopic: gaan maar het hoort erbij, trouwens het antwoord is inmiddels al gegeven.

:ontopic:
LIVE ONCE - LIVE IT

Tinulang_Manok

Citaat van: Digos op vrijdag 22 juli 2011, 16:35:57
Citaatge-bbq-de kippen ingewanden zijn trouwens wel lekker 

Bedoel je dit...intestine.



Lekker s'avonds bij een SMBeeke  :thumb:

Ja sorry dat we effe  :offtopic: gaan maar het hoort erbij, trouwens het antwoord is inmiddels al gegeven.

:ontopic:

precies die bedoel ik, lekker hoor, SM erbij, zonsondergang, niets doen  :applaus:
Amare et sapere vix deo conceditur

xav

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 16:23:38



Overigens, zijn de verhalen van stukgelopen relaties met een PH man (want de meesten, waarmee ik kontakt heb/had, hebben wel een relatie achter de rug), en jullie zullen de cliché's wel kennen waarom, het niet nemen van verantwoordelijkheid, niet trouw zijn, zuiplappen, en noem maar op, verzinsels?


der zijn idd veel PH mannen die het niet nauw nemen met het trouw zijn met hun vrouw en een pint of tanduay drinken ze idd ook graag... maar net zoals bij de vrouwen... zijn er goeie en slechte... misschien wat meer slechte  :biggrinn:

Digos

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 16:23:38
Uiteraard iets meer dan een kartonnen doos, een dief loopt aan mijn deur voorbij na het zien van de foto's.  :biggrinn:
Maar als ik zo de skyline van Manilla of Cebu city zie, dat ziet er toch beter uit dan mijn appartementencomplexje.

Staar je niet blind op de skyline daar, de phils is wel heel wat anders dan dat.

Als antwoord op je eerste posting, ze willen een beter leven, meer toekomst, geld, familie helpen etc....
Of ze op zo'n chatsite allemaal echt oprecht zijn zoals ze zich dan voordoen, daar durf ik men hand niet voor in het vuur steken.

Alhoewel er hier ook mensen zijn die positieve ervaringen hebben met zo'n datingsite en hun geluk hebben gevonden.

Ik zelf zou er nooit aan beginnen.
LIVE ONCE - LIVE IT

Digos

Citaat van: Tinulang_Manok op vrijdag 22 juli 2011, 16:42:55
Citaat van: Digos op vrijdag 22 juli 2011, 16:35:57
Citaatge-bbq-de kippen ingewanden zijn trouwens wel lekker 

Bedoel je dit...intestine.



Lekker s'avonds bij een SMBeeke  :thumb:

Ja sorry dat we effe  :offtopic: gaan maar het hoort erbij, trouwens het antwoord is inmiddels al gegeven.

:ontopic:

precies die bedoel ik, lekker hoor, SM erbij, zonsondergang, niets doen  :applaus:

Ha.....ge weet het!!!!
LIVE ONCE - LIVE IT

Hansy

Citaat van: Digos op vrijdag 22 juli 2011, 16:55:09
Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 16:23:38
Uiteraard iets meer dan een kartonnen doos, een dief loopt aan mijn deur voorbij na het zien van de foto's.  :biggrinn:
Maar als ik zo de skyline van Manilla of Cebu city zie, dat ziet er toch beter uit dan mijn appartementencomplexje.

Staar je niet blind op de skyline daar, de phils is wel heel wat anders dan dat.

Als antwoord op je eerste posting, ze willen een beter leven, meer toekomst, geld, familie helpen etc....
Of ze op zo'n chatsite allemaal echt oprecht zijn zoals ze zich dan voordoen, daar durf ik men hand niet voor in het vuur steken.

Alhoewel er hier ook mensen zijn die positieve ervaringen hebben met zo'n datingsite en hun geluk hebben gevonden.

Ik zelf zou er nooit aan beginnen.

Dat snap ik, maar om een wat beter huis 10.000 km ver te zoeken, terwijl ze ook om de hoek staan...

Tinulang_Manok

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 17:06:16
Citaat van: Digos op vrijdag 22 juli 2011, 16:55:09
Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 16:23:38
Uiteraard iets meer dan een kartonnen doos, een dief loopt aan mijn deur voorbij na het zien van de foto's.  :biggrinn:
Maar als ik zo de skyline van Manilla of Cebu city zie, dat ziet er toch beter uit dan mijn appartementencomplexje.

Staar je niet blind op de skyline daar, de phils is wel heel wat anders dan dat.

Als antwoord op je eerste posting, ze willen een beter leven, meer toekomst, geld, familie helpen etc....
Of ze op zo'n chatsite allemaal echt oprecht zijn zoals ze zich dan voordoen, daar durf ik men hand niet voor in het vuur steken.

Alhoewel er hier ook mensen zijn die positieve ervaringen hebben met zo'n datingsite en hun geluk hebben gevonden.

Ik zelf zou er nooit aan beginnen.

Dat snap ik, maar om een wat beter huis 10.000 km ver te zoeken, terwijl ze ook om de hoek staan...

De huizen om de hoek zijn zonder geld onbereikbaar ver.
Met een blanke als je man (en voorzien van zijn geldbuidel) zijn de huizen wel bereikbaar, maar dat wil die man vaak niet want zijn geldbuidel is afhankelijk van werk in europa.

De droom van volgens mij bijna elke filipina is in de Filippijnen wonen, midden tussen de familie, in een mooi huis op een groot stuk grond.
Het paradijs Europa (bekend van tv) is dan een goede tweede ter voorbereiding op bovenstaand eerste doel.
Amare et sapere vix deo conceditur

Digos


Met alle respect Hansy, maar ik denk dat je nog nooit in de phils bent geweest en ook de phils niet echt kent.

Normen zoals in  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: zijn helemaal niet te vergelijken met de phils.

Ik wil hier gerust wel wat fotokes posten van die huizen achter den hoek.

90% van de bevolking in de Filippijnen leeft wel effe anders dan de skyline in Manilla of Cebu.

Ik zou zeggen.....ga eens naar de phils.....als je juist de luchthaven buiten bent, word het al heel duidelijk.

no hard feelings hé....

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Quezonboy

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 16:23:38
@yepyep
ik snap de hint

@xav
Juist om het kaf van het koren te scheiden stelde ik de openingsvraag

@josv
Uiteraard kom ik niet gelijk op de proppen met foto's etc na een korte mailwisseling, maar in de loop der tijd komen wel onderwerpen ter sprake, hoe je leeft etc.
Als je dan uit taktisch oogpunt nog geen foto's moet sturen, dan ga je wel bewust zaken verbergen. Zie jij dit anders?

@Quezonboy
Uiteraard iets meer dan een kartonnen doos, een dief loopt aan mijn deur voorbij na het zien van de foto's.  :biggrinn:
Maar als ik zo de skyline van Manilla of Cebu city zie, dat ziet er toch beter uit dan mijn appartementencomplexje.

Overigens, zijn de verhalen van stukgelopen relaties met een PH man (want de meesten, waarmee ik kontakt heb/had, hebben wel een relatie achter de rug), en jullie zullen de cliché's wel kennen waarom, het niet nemen van verantwoordelijkheid, niet trouw zijn, zuiplappen, en noem maar op, verzinsels?


:crazy: :evil: Het is mij duidelijk dat je nog nooit een gewoon huis op de Filippijnen van binnen heb gezien, ik wel vorige jaar september en oktober. Laat ik mij zelf als voorbeeld ik woon in een appartement met eigen aparte keuken, aparte woonkamer, aparte slaapkamer, aparte wc, aparte douchekamer, aparte computerhoek en aparte hal. Kortom mijn "huis" is onder te verdelen in functies iets wat veel Filippijnse huizen niet hebben, zoals de huizen die ik heb gezien. Dan moet je ook nog meenemen dat de gewone huizen vaak geen aircondionting hebben in tegenstelling tot je hotelkamer, alleen maar een kleine ventilator, en natuurlijk wonen er soms wel 8 mensen in een tweekamerwoning :ikkeniebegrijp:.
Op de Filippijnen zou je huis leeggerooft worden wees daar niet bang om, ik vergelijk mijn huis ook niet met de huizen van de Koningin.

Nee het zijn geen verzinsels wat betreft de cliche's van de Filippijnse mannen daarvoor heb ik teveel van gehoord en gezien.