Waarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

Gestart door Hansy, vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51

Vorige topic - Volgende topic

Phille

CitaatIk heb sterk het idee dat je dit bericht niet hebt gelezen.
Daar valt ook indirekt uit te herleiden, dat ik pas na een tijd van mailen en chatten iets laat zien, hoe ik leef.
Je schrijft ook zelf: "later dan kan je eens met je webcam in huis rondlopen om een idee te geven hoe je woont en waar ze gaat terecht komen."

Ik vind het nogal wat om hierover je kaken 1 jaar lang op elkaar te moeten houden.

Dus op een NL/BE website zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen. Het is echter een hypothetische vraag, aangezien de mogelijkheid elkaar te ontmoeten iets gemakkelijker is.

Zoals ik al eerder schreef Hansy, dat heb ik pas gedaan nadat we getrouwd waren ... dus twee jaar elkaar kennende, maar als jij dat belangrijk vind om uit te pakken met wat je hebt, dan doe je dat he ... ik vond het belangrijker om dat nu precies niet te doen; maar iedereen stelt zijn eigen prioriteiten!

kristof19

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 15:33:49
Citaat van: Amice op vrijdag 22 juli 2011, 15:10:21
CitaatWaarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

GELD

Dank voor dit korte, zeer krachtige antwoord.

Uiteraard heb ik al wel een aantal foto's gestuurd van mijn appartement (dus geen groot woonhuis), uitgelegd hoe ik ongeveer leef (zoals wij zeggen modaal), dat je voor de aflossing van een hypotheek ad pesos 50.000 per maand dus iets meer moet verdienen dan men verdient op de Ph, dat ze voor een rijke buitenlander niet op de datingsite moeten zijn, doch onverwijld dienen af te reizen naar Hollywood, etc.

Dit betekent dus, dat hun duidelijk moet zijn, dat ze weliswaar iemand kunnen verwachten, die het materieel iets beter vergaat dan op de PH, maar dat het echte geld niet bij mij te vinden is.  :biggrinn:

Het is juist de bedoeling van Hansy om haar duidelijk te maken dat hij geen multimiljonair is.
Maar zoals reeds geschreven hier :  als je niet in een kartonnen doos woont ben je in de Filipijnse ogen al rijk.

Anakin

#32

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51
Ik ben al een tijdje ingeschreven bij een aziatische datingsite, en heb de nodige kontakten gehad met Ph vrouwen.

Bij een aantal dames kreeg ik het gevoel, dat zij mij begonnen te zien als hun toekomstige partner en mij begonnen te "claimen"

De Filipijnse vrouw geeft mij het gevoel van, ik ben blij dat je mij hebt gekozen, en met jou ga ik verder.

Als je wat verder vroeg, waarom, kreeg je antwoorden in de geest van "jij bent mijn bestemming, of ik ben voorbestemd voor jou, jij bent mijn lot, etc.

Uiteraard geeft de éne vrouw mij via internet een beter gevoel dan de ander, om echter al een soort van keuze te maken via alleen internet, no way.
De leuke vrouw van internet kan immers wel een boerentrien zijn, lekker smakkend aan het eten, boeren en scheten latend, alsof het een feest is, etc.
Ik geeft hier wat uitzonderlijke voorbeelden, het komt er op neer, dat, als je iemand na een lange correspondentie ontmoet, je gevoel gelijk zegt, dit is het even net niet.

Mijn vraag is: komt dit jullie bekend voor, of zijn dit in feite al foute vrouwen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties (dan wel de weergave van jullie partners)



ik heb mijn vrouw op www.tagged.com gevonden heel toevallig .
eerst wat berichten daar naar elkaar gezonden,dan later beginnen chatten enzo verder .
pas na 1 jaar heb ik haar voor eerste keer gezien.
en nu al 6 maanden getrouwd,waarvan ik haar nu al 2 jaar ken.
beter elkaar eerst goed leren kennen,voor elkaar ontmoet.
als het dan nog klikt,dan zal het wel blijven.
en zeker zijn ze niet op geld uit is.
er zijn er goeie en ook met minder goeie bedoelingen.
succes met vinden van je droomvrouwke :)

[mod]Zet het citaat waar je een antwoord/reply opgeeft altijd bovenaan en dan je antwoord, maakt het iets duidelijker voor de leden[/mod]


Quezonboy

#33
Ik heb mijn Filippijnse vriendinnen ook direct en indirect leren kennen via tagged.com :hoedjeaf:.

Citaat van: Anakin op zondag 24 juli 2011, 12:38:19
ik heb mijn vrouw op www.tagged.com gevonden heel toevallig .
eerst wat berichten daar naar elkaar gezonden,dan later beginnen chatten enzo verder .
pas na 1 jaar heb ik haar voor eerste keer gezien.
en nu al 6 maanden getrouwd,waarvan ik haar nu al 2 jaar ken.
beter elkaar eerst goed leren kennen,voor elkaar ontmoet.
als het dan nog klikt,dan zal het wel blijven.
en zeker zijn ze niet op geld uit is.
er zijn er goeie en ook met minder goeie bedoelingen.
succes met vinden van je droomvrouwke :)

Anakin

#34
ben je all getrouwd,of nog steeds in relatie ? ;) :hoedjeaf:

Citaat van: Quezonboy op zondag 24 juli 2011, 12:59:27
Ik heb mijn Filippijnse vriendinnen ook direct en indirect leren kennen via tagged.com :hoedjeaf:.

Hansy

Citaat van: Phille op zondag 24 juli 2011, 10:59:53
Zoals ik al eerder schreef Hansy, dat heb ik pas gedaan nadat we getrouwd waren ... dus twee jaar elkaar kennende, maar als jij dat belangrijk vind om uit te pakken met wat je hebt, dan doe je dat he ... ik vond het belangrijker om dat nu precies niet te doen; maar iedereen stelt zijn eigen prioriteiten!

Ik vind het heel normaal, na een eerste kennismaking, om te vragen, en om interesse te tonen, waar iemand woont. In het midden van de stad, aan de rand, in een klein dorp, aan een drukke verkeersweg, afgelegen, etc.

Later, en haar weer beter kennende, vraag ik of ze een foto van het huis heeft om mij een impressie te geven.
Sommige zaken gaan gewoon automatisch, als je aan het chatten bent.

Op zo'n moment stuur ik foto's van het uitzicht, dat ik heb vanaf mijn appartement. Je ziet dan rijtjeswoningen, tuintjes, keurig onderhouden plantsoen, e.d. Iets, dat voor ons normaal is, de Pinoy valt het echter op, met name dat alles zo geordend en keurig onderhouden is.


Citaat van: kristof19 op zondag 24 juli 2011, 11:06:39
Het is juist de bedoeling van Hansy om haar duidelijk te maken dat hij geen multimiljonair is.
Maar zoals reeds geschreven hier :  als je niet in een kartonnen doos woont ben je in de Filipijnse ogen al rijk.

Right!

Ook de opmerking dat de fraaie woningen (flats) om de hoek staan, wordt verkeerd geïnterpreteerd. Ik wilde daarmee alleen aangeven, dat ze ook op zoek kunnen gaan naar een wat "rijkere" Pinoy, die een flat heeft.

Quezonboy

#36
Citaat van: Hansy op zondag 24 juli 2011, 14:46:02
Citaat van: kristof19 op zondag 24 juli 2011, 11:06:39
Het is juist de bedoeling van Hansy om haar duidelijk te maken dat hij geen multimiljonair is.
Maar zoals reeds geschreven hier :  als je niet in een kartonnen doos woont ben je in de Filipijnse ogen al rijk.

Right!

Ook de opmerking dat de fraaie woningen (flats) om de hoek staan, wordt verkeerd geïnterpreteerd. Ik wilde daarmee alleen aangeven, dat ze ook op zoek kunnen gaan naar een wat "rijkere" Pinoy, die een flat heeft.


Juist :thumb:, ook de buurt of wijk waar je woont kan een verkeerde indruk maken. Toen ik eens een Fillippijnse vriendin vroeg om iets naar een bepaald Filippijns adres te sturen zei ze Wow dat is een rijke buurt!!

Phille

Citaat van: Darko69 op zondag 24 juli 2011, 12:04:18
Citaat van: Phille op zondag 24 juli 2011, 10:59:53

Zoals ik al eerder schreef Hansy, dat heb ik pas gedaan nadat we getrouwd waren ... dus twee jaar elkaar kennende, maar als jij dat belangrijk vind om uit te pakken met wat je hebt, dan doe je dat he ... ik vond het belangrijker om dat nu precies niet te doen; maar iedereen stelt zijn eigen prioriteiten!

Als je goed leest wat de beste man schrijft, dan heeft hij het helemaal niet over "uitpakken met wat hij heeft". Slechts zijn leefomgeving laten zien is helemaal niet verkeerd, maar hij moet er wel van bewust zijn dat als dit naar hem gevraagd wordt, dat hij ook meteen weet welke intentie erachter kan zitten. Trek niet al te snel je conclusies Phille.

Ik heb het goed gelezen, hij schrijft dat hij foto's van zijn appartement via mail verzonden heeft; is in mijn beleving uitpakken; maar iedereen doet wat volgens hem het beste is. Ik weet dat men dat beter niet doet voor redenen die hier al ontelbaar keren gepost zijn; ik ben van mening om zich zo low profile als mogelijk te houden.

Hansy

Citaat van: Phille op zondag 24 juli 2011, 18:18:28
Ik heb het goed gelezen, hij schrijft dat hij foto's van zijn appartement via mail verzonden heeft; is in mijn beleving uitpakken; maar iedereen doet wat volgens hem het beste is. Ik weet dat men dat beter niet doet voor redenen die hier al ontelbaar keren gepost zijn; ik ben van mening om zich zo low profile als mogelijk te houden.

Hoe ver trek je dit door?
Geen foto's van mezelf met het shirt met het lable van Tommy Hilfiger?

En het klopt wat ik geschreven heb. Geen show van mijn huis, doch een foto van de woonkamer, maar zoals eerder gezegd, pas na een half jaar intensieve mailwisseling (elke dag)
Daar heb ik ook helemaal geen spijt van, de dame in kwestie dacht dat heel Europa één groot Hollywood was.

Luke

Citaat van: Hansy op zondag 24 juli 2011, 23:48:32
Daar heb ik ook helemaal geen spijt van, de dame in kwestie dacht dat heel Europa één groot Hollywood was.

Dus dan toch een gold digger??