Waarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

Gestart door Hansy, vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51

Vorige topic - Volgende topic

boldy

zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Quezonboy

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51
Ik ben al een tijdje ingeschreven bij een aziatische datingsite, en heb de nodige kontakten gehad met Ph vrouwen.

Bij een aantal dames kreeg ik het gevoel, dat zij mij begonnen te zien als hun toekomstige partner en mij begonnen te "claimen"

De Filipijnse vrouw geeft mij het gevoel van, ik ben blij dat je mij hebt gekozen, en met jou ga ik verder.

Als je wat verder vroeg, waarom, kreeg je antwoorden in de geest van "jij bent mijn bestemming, of ik ben voorbestemd voor jou, jij bent mijn lot, etc.

Uiteraard geeft de éne vrouw mij via internet een beter gevoel dan de ander, om echter al een soort van keuze te maken via alleen internet, no way.
De leuke vrouw van internet kan immers wel een boerentrien zijn, lekker smakkend aan het eten, boeren en scheten latend, alsof het een feest is, etc.
Ik geeft hier wat uitzonderlijke voorbeelden, het komt er op neer, dat, als je iemand na een lange correspondentie ontmoet, je gevoel gelijk zegt, dit is het even net niet.

Mijn vraag is: komt dit jullie bekend voor, of zijn dit in feite al foute vrouwen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties (dan wel de weergave van jullie partners)


Het spijt me maar bij mij komt het claimen me niet bekend voor. Maar Tagged is ook geen echte datingsite laat staan een typisch Aziatisch, het is meer een vriendensite.

collins

Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51
Ik ben al een tijdje ingeschreven bij een aziatische datingsite, en heb de nodige kontakten gehad met Ph vrouwen.

Bij een aantal dames kreeg ik het gevoel, dat zij mij begonnen te zien als hun toekomstige partner en mij begonnen te "claimen"

De Filipijnse vrouw geeft mij het gevoel van, ik ben blij dat je mij hebt gekozen, en met jou ga ik verder.

Als je wat verder vroeg, waarom, kreeg je antwoorden in de geest van "jij bent mijn bestemming, of ik ben voorbestemd voor jou, jij bent mijn lot, etc.

Uiteraard geeft de éne vrouw mij via internet een beter gevoel dan de ander, om echter al een soort van keuze te maken via alleen internet, no way.
De leuke vrouw van internet kan immers wel een boerentrien zijn, lekker smakkend aan het eten, boeren en scheten latend, alsof het een feest is, etc.
Ik geeft hier wat uitzonderlijke voorbeelden, het komt er op neer, dat, als je iemand na een lange correspondentie ontmoet, je gevoel gelijk zegt, dit is het even net niet.

Mijn vraag is: komt dit jullie bekend voor, of zijn dit in feite al foute vrouwen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties (dan wel de weergave van jullie partners)

wij mannen zijn goedgelovig ik geloof niet chat vriendinnen ben al meer dan een jaar op dating asia en geloof me ik ben de ware nog niet tegen gekomen.but god bless me;))

Hansy

Citaat van: boldy op maandag 25 juli 2011, 06:10:35
zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .

Een beter leven willen hebben, dat is toch niet zo erg?
Dat hoeft echte liefde toch niet in de weg te staan?

Zolang ze maar een juist beeld hebben, dat het hier geen groot Hollywood is, en dat er geen centen zijn om dagelijks lekker te gaan shoppen. IMHO

En mijn ervaring uit TH is, dat ze allemaal denken, dat we stinkend rijk zijn.
Ook al ervaring met een PH penpal, die dacht even, 1 â,¬ = 60 p, dus zijn koopkracht op de PH is 60 maal meer! En hij heeft bergen van die euro's, so...

Quezonboy

Citaat van: Anakin op zondag 24 juli 2011, 13:12:43
ben je all getrouwd,of nog steeds in relatie ? ;) :hoedjeaf:

Citaat van: Quezonboy op zondag 24 juli 2011, 12:59:27
Ik heb mijn Filippijnse vriendinnen ook direct en indirect leren kennen via tagged.com :hoedjeaf:.
Je klinkt als mijn moeder, die denkt ook dat je naar de Filippijnen gaat je getrouwd terugkomt. Nog steeds in relatie het is pas sinds maart aan met mijn vriendin, beetje vroeg om te trouwen, ik ben nog geen 40 :happy:.

boldy

Citaat van: Hansy op maandag 25 juli 2011, 13:29:05
Citaat van: boldy op maandag 25 juli 2011, 06:10:35
zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .

Een beter leven willen hebben, dat is toch niet zo erg?
Dat hoeft echte liefde toch niet in de weg te staan?



nope is zeker niet erg ,ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als ik in zo een situatie zou zitten .
en nope het hoeft ook zeker echte liefde niet in de weg te staan ,ik zeg alleen maar als eerste willen ze een beter leven daar gaan ze voor ,dat er daarna wat moois op kan bloeien daar gloof ik zeker in .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Hansy

#46
Citaat van: Luke op maandag 25 juli 2011, 04:26:29
Citaat van: Hansy op zondag 24 juli 2011, 23:48:32
Daar heb ik ook helemaal geen spijt van, de dame in kwestie dacht dat heel Europa één groot Hollywood was.

Dus dan toch een gold digger??

Nee, zo zou ik het niet willen zeggen, maar wel een fout beeld van USA en Europa.

Maar wees eens eerlijk, dit beeld had ik ook niet voor ogen bij Thailand, dus...

dat zij een verkeerd beeld hebben, is wellicht ook niet zo raar







Anakin

#47
Citaat van: Darko69 op zondag 24 juli 2011, 22:18:51
Citaat van: Phille op zondag 24 juli 2011, 18:18:28
ik ben van mening om zich zo low profile als mogelijk te houden.

Dat je je low profile opstelt kan ik helemaal begrijpen, dat doe ik zelf ook. Er is nog wel steeds een verschil tussen het laten zien van je leefomgeving, culturele verschillen en het pronken/uitpakken met wat iemand heeft. Enfin, ik heb tot nu toe nog weinig verstand van vrouwen uit phil en kan dus ook geen concreet antwoord geven op de vraag :weetikniet: Al wel bijna een jaar aan het chatten geslagen met een filipina waar ik binnenkort naartoe ga. Heel erg benieuwd hoe dat allemaal afloopt. Tot nu toe komt ze als een eerlijke meid over waar ik straks een leuke tijd mee kan hebben, maar daar kom ik daadwerkelijk pas achter als ik in cebu ben. Will see...
ik wens je veel geluk en plezier toe in cebu,en wens je evenveel geluk heb als ik :)
want dat heb ik wel met mijn filipina.voel me koning te rijk,en zeg ze altijd my king  :lachen:

[mod]Zet het citaat waar je een antwoord/reply opgeeft altijd bovenaan en dan je antwoord, maakt het iets duidelijker voor de leden[/mod]

Anakin

Citaat van: Darko69 op maandag 25 juli 2011, 21:01:02
Citaat van: Anakin op maandag 25 juli 2011, 20:21:11
ik wens je veel geluk en plezier toe in cebu,en wens je evenveel geluk heb als ik :)
want dat heb ik wel met mijn filipina.voel me koning te rijk,en zeg ze altijd my king  :lachen:

Dank u Anakin. Nog tips waar ik vooral moet op letten als ik in Cebu een meisje ga opzoeken :lachen: ?

ik heb me vrouw op internet gevonden,en pas later gaan bezoeken,en het klikte evengoed als op internet.
alles wat ze op foto's en cam getoont had klopte met werkelijkheid.
liegen heeft ze nooit gedaan.

tips ja

goed uitkijken als je ze kan vertrouwen,en ze jou neemt voor jouzelf en niet voor geld.
dat moet je vlug mogelijk teweten komen. dan ben je al een grote stap vooruit.
en ook kijken of het plaatje klopt.
heel wantrouwig zijn in begin. later zal kan je dat afbouwen als je haar goed kent.
want net als hier zitten er ook mindere goeie tussen,heb ik vernomen.
maar heb me nog geen seconde beklaagd ik filipina ben getrouwd.
   


klootzakken (voorheen Jens)

#49
CitaatDank u Anakin. Nog tips waar ik vooral moet op letten als ik in Cebu een meisje ga opzoeken :lachen: ?



1  ja hoor, pas op voor pisnichten [ pisnicht is een vrouw die staand kan plassen] dus één met zo,n bobbel in haar [zijn] broek.
2  zwaai er niet met een grote bos geld, kan gevaarlijk zijn .
3  doe je sierraden af , zijn de verkeerde mensen erg alergie,s voor.
4  zorg er voor dat jij redelijk engels kunt spreken , en sta er op dat de dames dit ook doen , ook onder elkaar.
5  laat je geen oor aan naaien door de taxi driver, spelen vaak onder één hoedje met de dames.

6  zonder HOES niet in de POES.

7  VEEL PLEZIER.

jens........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.