Waarop is de keuze van een Filipijnse vrouw gebaseerd?

Gestart door Hansy, vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Anakin op maandag 25 juli 2011, 21:18:29
Citaat van: Darko69 op maandag 25 juli 2011, 21:01:02
Citaat van: Anakin op maandag 25 juli 2011, 20:21:11
ik wens je veel geluk en plezier toe in cebu,en wens je evenveel geluk heb als ik :)
want dat heb ik wel met mijn filipina.voel me koning te rijk,en zeg ze altijd my king  :lachen:

Dank u Anakin. Nog tips waar ik vooral moet op letten als ik in Cebu een meisje ga opzoeken :lachen: ?

ik heb me vrouw op internet gevonden,en pas later gaan bezoeken,en het klikte evengoed als op internet.
alles wat ze op foto's en cam getoont had klopte met werkelijkheid.
liegen heeft ze nooit gedaan.

tips ja

goed uitkijken als je ze kan vertrouwen,en ze jou neemt voor jouzelf en niet voor geld.
dat moet je vlug mogelijk teweten komen. dan ben je al een grote stap vooruit.
en ook kijken of het plaatje klopt.
heel wantrouwig zijn in begin. later zal kan je dat afbouwen als je haar goed kent.
want net als hier zitten er ook mindere goeie tussen,heb ik vernomen.
maar heb me nog geen seconde beklaagd ik filipina ben getrouwd.
 


waarom denk ik dat dit een filipina heeft geschreven  :denk: :ikkeniebegrijp:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

#51
Citaat van: Hansy op vrijdag 22 juli 2011, 15:01:51
Ik ben al een tijdje ingeschreven bij een aziatische datingsite, en heb de nodige kontakten gehad met Ph vrouwen.

HIER IS NIETS MIS MEE.

Bij een aantal dames kreeg ik het gevoel, dat zij mij begonnen te zien als hun toekomstige partner en mij begonnen te "claimen"
De Filipijnse vrouw geeft mij het gevoel van, ik ben blij dat je mij hebt gekozen, en met jou ga ik verder.

HIER IS NIETS MIS MEE

Als je wat verder vroeg, waarom, kreeg je antwoorden in de geest van "jij bent mijn bestemming, of ik ben voorbestemd voor jou, jij bent mijn lot, etc.

HIER IS NIETS MIS MEE

Uiteraard geeft de éne vrouw mij via internet een beter gevoel dan de ander, om echter al een soort van keuze te maken via alleen internet, no way.
De leuke vrouw van internet kan immers wel een boerentrien zijn, lekker smakkend aan het eten, boeren en scheten latend, alsof het een feest is, etc.
Ik geeft hier wat uitzonderlijke voorbeelden, het komt er op neer, dat, als je iemand na een lange correspondentie ontmoet, je gevoel gelijk zegt, dit is het even net niet.

TSJA ALS ZE HET NET EVEN  NIET IS ?  DAN ZOEK JE TOCH LEKKER EEN ANDER.

Mijn vraag is: komt dit jullie bekend voor, of zijn dit in feite al foute vrouwen?

JA HET KOMT BEKEND VOOR , MAAR DEZE VROUWEN MOETEN NIET PER SE FOUT TE ZIJN .

JE MOET ZE IN DE GATEN HOUDEN ALS ZE OM GELD BEGINNEN TE ZEUREN.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties (dan wel de weergave van jullie partners)
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Digos

Citaatwaarom denk ik dat dit een filipina heeft geschreven   

Ja Jens.....is helemaal niet gek bekeken  :crazy:

LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

Citaat van: boldy op maandag 25 juli 2011, 06:10:35
zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .

en dan is hier weer de vraag "wat is een beter leven?" ... want we weten allemaal dat ze een droombeeld hebben van die ideale westerse wereld, maar na een tijdje hier te zijn, hoe ervaart men dan alles ... is het dan wel in hun perceptie een beter leven? Tis maar een bedenking die ik maak, mijn vrouw is hier nog maar een maand en dus nog veel te vroeg om dit alles zelf te kunnen beoordelen.

Digos

#54
Ja maar waar ligt de prioriteit in't begin. Ze zien een heel andere in't begin.....maar dat moet  je wel kunnen aanhouden en alles is spannend en geeft leuke foto' voor ginder.

Real live is still coming.
LIVE ONCE - LIVE IT

xav

Citaat van: Phille op maandag 25 juli 2011, 23:05:10
Citaat van: boldy op maandag 25 juli 2011, 06:10:35
zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .

en dan is hier weer de vraag "wat is een beter leven?" ... want we weten allemaal dat ze een droombeeld hebben van die ideale westerse wereld, maar na een tijdje hier te zijn, hoe ervaart men dan alles ... is het dan wel in hun perceptie een beter leven? Tis maar een bedenking die ik maak, mijn vrouw is hier nog maar een maand en dus nog veel te vroeg om dit alles zelf te kunnen beoordelen.

denk ik ook... eens ze hier beginnen te werken en alle stress factoren krijgen te verwerken zoals iedereen hier zal hun beeld wel veranderen van het rijke europa.. maar probeer ze dat maar eens uitgelegt te krijgen... "het zal allemaal wel meevallen" denken de meeste dan...

boldy

Citaat van: Phille op maandag 25 juli 2011, 23:05:10
Citaat van: boldy op maandag 25 juli 2011, 06:10:35
zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .

en dan is hier weer de vraag "wat is een beter leven?" ... want we weten allemaal dat ze een droombeeld hebben van die ideale westerse wereld, maar na een tijdje hier te zijn, hoe ervaart men dan alles ... is het dan wel in hun perceptie een beter leven? Tis maar een bedenking die ik maak, mijn vrouw is hier nog maar een maand en dus nog veel te vroeg om dit alles zelf te kunnen beoordelen.

phille ik ben het niet vaak met je eens maar met wat je hier zegt ben ik het eens.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

spo0n

Citaat van: boldy op maandag 25 juli 2011, 06:10:35
zoals allemaal , ik heb het al eerder gezecht ze willen allemaal een beter leven dan wat ze hebben . als eerste denken ze daaraan en ze vallen heus niet als eerste op je omdat je zo knap bent hoor .

Ik geef je hier helemaal gelijk in Boldy.
De grote reden is een beter leven hebben om in de eerste plaats hun familie financieel te kunnen steunen.

Ik heb al met zovelen gechat, ze zijn bijna allemaal een exacte copy...
- where is my present?
- na een uurtje of twee chatten al zeggen dat ze van je houden (de meeste toch)
- ze moeten naar school en hebben geen geld om hun studies te betalen of iemand van de familie moet naar het zeiekenhuis en ze hebben geen geld (dit volgt meestal snel na het bovenstaande)
- meer dan 90% vertellen leugens wat daar de normaalste zaak is al ze er maar (financieel) beter van worden. Het is daar met de pap in de mond ingegeven volgens mij. Zelfs als je de bewijzen hebt dat ze liegen geloven ze nog hun eigen leugens.
- Hou er ook rekening mee dat ze allemaal zoveel chatvriendjes hebben, ook al zeggen ze van niet. Ze vallen wel door de mand.

Als je wil kan je heel snel eentje trouwen, hangt natuurlijk al een reukje aan want dit is niet normaal!

En ja, het klagen over de Filipijnse man... Doen ze graag om hun eigen in de verf te zetten. Ok, veel mannen drinken en hangen de luierik uit, maar uiteindelijk zijn de meeste vrouwen niet beter dan de mannen. En geloof me, ze hebben niets liever dan een Filipijnse man, alleen hebben die geen centjes :( Maar velen houden er buiten de foreign bf ook nog Filipijnse vriendjes op na!

Persoonlijk zou ik ook niet te veel of zelfs niet laten zien van je eigendom/rijkdom want dan gaan ze zeker verkeerde bedoelingen hebben.
Als blanke ben je in hun ogen altijd rijd... Probeer huhn niet uit te leggen dat het leven hier duur is want dat nemen ze toch niet van je aan. Heb je 20 euro op zak, dan ben je al een rijke daar...

Ik ben nu twee maal geweest en mijn persoonlijke ervaring was totaal niet positief, maar hier wil ik nit meer over uitwijden.

Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn, het oogt mooi maar de realiteit is heel anders .

Enfin, ondervind het maar zelf maar wees heel voorzichtig ;)

Quezonboy

 :confused2:Zoveel Filippijnse vriendinnetjes en toch komt het heeft me niet bekend voor  :denk:. Ik denk toch dat het aan de site het maakt kennelijk een groot verschil als je nu op een echte datingsite zit en of een vriendensite zoals Tagged. :thumb:

Amice

Nou ga er maar vanuit dat Spoon 100% gelijk heeft en hij is dan ook nog niet eens volledig.
Diegene die dit soort ervaringen niet heeft met filipina's heeft meestal onvoldoende daar verbleven.

Enkel na dit soort ervaringen en nadat de vonk bij de filipina overslaat naar jou persoon,zijn ze meestal overstag en heb je een goede vrouw,maar haar verleden en familie neem je er wel bij dan.

Een roze bril is liegen tegen jezelf maar dat moet ieder voor zich maar uitmaken.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent