Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

mijn asawa komt eraan !!

Gestart door rambonsusay, zondag 31 juli 2011, 10:02:47

Vorige topic - Volgende topic

driver

 :vl: :smiley-philippines:


hoi rambonsusay. Ik heb me dus een klein beetje vergist aan wie ik mijn felicitaties overmaakte  :lachen: Dus bij deze proficiat en veel geluk met je asawa hier in ons belgenlandje. Ik heb gezien dat jullie spreken over een ombudsman. Hoe kan ik die persoon bereiken?  Want je ziet dat van hier dat ik alle mogelijke middelen wil gebruiken om mijn vrouwtje zo snel mogelijk hier te krijgen.Alvast bedankt voor de reaktie

rambonsusay

Citaat van: driver op donderdag 18 augustus 2011, 09:48:44
:vl: :smiley-philippines:


hoi rambonsusay. Ik heb me dus een klein beetje vergist aan wie ik mijn felicitaties overmaakte  :lachen: Dus bij deze proficiat en veel geluk met je asawa hier in ons belgenlandje. Ik heb gezien dat jullie spreken over een ombudsman. Hoe kan ik die persoon bereiken?  Want je ziet dat van hier dat ik alle mogelijke middelen wil gebruiken om mijn vrouwtje zo snel mogelijk hier te krijgen.Alvast bedankt voor de reaktie

Dank je driver   :thankyoufw5: de ombudsman kan je bereikenier op volgende link http://www.ombudsman.be/diensten.aspx?trefwoord=328
neem eens contact op en leg je geval uit wie weet help het je vooruit
groetjes Danny en Anna  :atyourservice:

driver

 :vl: :smiley-philippines:

hallo , ik heb contact genomen met de federale ombudsman en die zal mijn dossier  opvolgen en er proberen spoed in te krijgen. Ik heb hem de hele situatie uitgelegd en hij zei me dat er misschien wel een kans in zat dat hij iets zou kunnen doen.Ik hoop het alvast zodat mijn vrouwtje in belgie kan bevallen.
Alvast bedankt voor de tip  :thankyoufw5:

rambonsusay

Citaat van: driver op vrijdag 19 augustus 2011, 10:07:10
:vl: :smiley-philippines:

hallo , ik heb contact genomen met de federale ombudsman en die zal mijn dossier  opvolgen en er proberen spoed in te krijgen. Ik heb hem de hele situatie uitgelegd en hij zei me dat er misschien wel een kans in zat dat hij iets zou kunnen doen.Ik hoop het alvast zodat mijn vrouwtje in belgie kan bevallen.
Alvast bedankt voor de tip  :thankyoufw5:
:thumb:

driver

 :smiley-philippines: :vl:


hoi vandaag telefoon gekregen van de federale ombudsman of vrouw en...... ons visum is toegekend dus volgende week komt mijn vrouwtjenaar Belgie!!!!!!! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

rambonsusay

Citaat van: driver op maandag  5 september 2011, 13:35:41
:smiley-philippines: :vl:


hoi vandaag telefoon gekregen van de federale ombudsman of vrouw en...... ons visum is toegekend dus volgende week komt mijn vrouwtjenaar Belgie!!!!!!! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
:thumb: proficiat driver das goed nieuws zeg  :biggrinn: mijn asawa komt nu zaterdag aan  :happy:

driver

dank u rambonsusay. en proficiat. Mijn vrouwtje zal een week of twee later zijn denk ik.Ik ga ze zelf gaan halen in de phills

bruno13

great news
ik ga 17 september ook naar mijn toekomstige asawa
in mei zijn we van plan te trouwen,ik zou haar graag daarvoor eens uitnodigen voor naar hier op vakantie te laten komen maaar ja,mission impossibel
zijn wel van plan niet in belgie te wonen
proficiat

driver

 :smiley-philippines: :vl:

dank u bruno.Het is idd mission impossible om haar als toerist naar belgie te brengen. Ik kan er over meespreken.Als je vrouwtke daar geen vast werk heeft weigeren ze steevast. Groot gelijk dat jullie niet in belgie gaan wonen. Moest mijn asawa willen ging ik ook in de phills wonen maar ze staat te springen om daar weg te geraken. Ik daarentegen... Zo mooi dat die daar wonen , manman, op 30 meter  van een blauwe zee en onder de palmbomen. Wat moet een mens nog meer hebben.  :biggrinn:

jiggy

Citaat van: driver op donderdag  8 september 2011, 15:26:06
:smiley-philippines: :vl:

Het is idd mission impossible om haar als toerist naar belgie......Als je vrouwtke daar geen vast werk heeft weigeren ze steevast......

Beide stellingen kan ik formeel als onjuist bestempelen. Mijn vriendin Sandra is hier nu reeds voor de derde maal op bezoek....