Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Maak ik een kans?

Gestart door Misterke, donderdag 17 november 2011, 00:31:12

Vorige topic - Volgende topic

Misterke

Citaat van: dolfijn76 op donderdag 17 november 2011, 08:59:48
:welcome: Mister,

Ik moet zeggen als vrouw zijnde gaan mijn haren toch recht overeind staan bij wat je schrijft.  Het komt nogal cru en irrealistisch over.  Je verlangt eigenlijk een onderdanige vrouw en hoopt zo misschien niet meer hetzelfde voor te hebben als met je ex.  Heb zo ook de indruk dat je denkt dat een jonger iemand wel ideaal is omdat ze misschien nog manipuleerbaar is?  Wel dan denk ik dat je met een filipina de verkeerde aan de hand hebt hoor. Want het zijn doodbrave meisjes maar het zijn ook geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken.  Ze komen misschien preuts en naïef over maar dat is snel verleden tijd (zeker eens ingeburgerd in de westerse cultuur).  Ben zelf westers en geen filipina dus kan wel mis zijn natuurlijk met mijn zicht op filipina's.  Ik kan aannemen dat je momenteel je buik vol hebt van westerse vrouwen en denkt je geluk of gemak beter te vinden bij aziatische vrouwen maar vind toch dat je wat kort door de bocht gaat.  Met de eisen die je stelt kan je beter een vroom streng katholiek meisje zoeken.  Die lijkt mij wel aan jou criteria te voldoen.  De criteria komen goed overeen met die van de mormoonse gemeenschap in Amerika.

In ieder geval wens ik je veel succes met je zoektocht en dat je de ware ooit mag vinden.

Hallo dolfijn,

Ik zoek zeker geen onderdanig meisje.  Meer nog: ik denk dat mijn huwelijk op de klippen is gelopen omdat mijn vrouw nooit kloeg, totaal niet communiceerde over wat ze niet goed vond, tot ze dan haar opgekropte gevoelens op andere wijze ging uiten, dus dat onderdanige wil ik zeker niet, want uiteindelijk wreekt dat zich.  Ik heb op dit forum al eens gelezen over de driftbuien of juist radio-stiltes van Filippijnse dames en dat is tenminste een vorm van communiceren.

Waarom een jonge maagd?  Zoals ik zei ben ik 40 en op m'n 18e heb ik voor het eerst sex gehad met m'n ex-vrouw, meteen de enige vrouw waar ik ooit sex mee gehad heb.  Ik wil hier helemaal niet zielig mee doen of zo: ik heb die band van mekaars "eerste en enige" te zijn altijd heel bijzonder gevonden en daarmee dat haar overspel dubbel zo hard aankwam.  Die band van "eerste en enige" hoop ik toch een beetje terug te vinden (al is er bij mij +1 natuurlijk), vandaar die jonge maagd.  Dat dat niet helemaal realistisch is besef ik wel, maar dromen mag toch?  Als je laag mikt, zal je nooit hoog schieten ...

Maar ik blijf er wel bij dat de Westerse overgeemancipeerde vrouw vooral aan haar carriere, geld, status en bovenal aan haar eigen vrijheid lijkt aandacht te schenken.  Ik hoop(te) dat in Azie er toch wel vrouwen te vinden zouden zijn die het gezin belangrijker vinden dan die punten.  Ik wil zeker mijn toekomstige niet opsluiten in huis of zo, nee, ik wil haar gelukkige maken en als ze wil gaan werken, heb ik daar geen probleem mee, maar ik denk niet dat ik gelukkig zou kunnen worden met een vrouw die haar werk of vrijheid belangrijker vindt dan haar gezin of partner ...

Jan69

#11
Op mijn 42 1/2 voel ik mij toch beter bij een 30-jarige dan bij een 20-jarige.

ALtijd die kinderen, dat is toch wel een spelbreker.
Ik heb er nog geen gevonden die geen kinderen wil, ook niet 30-jarigen en zelfs 40-jarigen, ze willen nog kinderen.

Het is op dat punt dat het bij mij altijd verkeerd loopt.
Mijn laatste ex-chat-partner van 32 jaar is nu getrouwd met een 50-jarige Koreaan, ze zal moeten wonen bij zijn ouders (hij verblijft in Seoel), er zullen geldproblemen zijn, ze mag niet gaan werken en hij kan ook geen kinderen krijgen waarschijnlijk (weduwnaar zonder kinderen, ze mocht naar haar ex-BF gaan om zwanger te geraken) Ze vind  het een oude man die iets aan zijn voet heeft en traag loopt. Veel liefde is er niet te vinden tussen die twee. Ze verwachte "happiness" en gaat nu een leven van "misery" tegemoet zei ze.
Ze woonde al 16 jaar gescheiden van haar familie (studies, werk) en nu dacht ze als getrouwd paar door het leven te gaan, verlost van armoede.

20 en 40, volgens mij gaat dat niet meer samen. Ze kunnen wel mooi lachen op de fotos met hun 20-jaar oudere man, maar mocht je het echt weten wat ze van die vinden  (hier is het nu 32  en 50).

Ik zou gewoon trouwen met scheiding van goederen, alles van vroeger blijft van mij, en wat vanaf nu opgebouwd zou worden van beide. Je krijgt er toch een partner bij.

Met een 20-jarige ga je nog heel lang misschien haar ouders kunnen gaan steunen terwijl dat niet meer mogelijk zal zijn met ons inkomen in vergeljking met de levensduurte in de filippijnen over pak 10 jaar.
Buitenhuis werken gaan door de filipina, ze gaan dat allemaal willen doen enkel om de familie te kunnen ondersteunen in de Filippijnen.



Jan69

Citaat van: Misterke op donderdag 17 november 2011, 00:31:12
Mijn (Belgische) vrouw heeft me afgelopen zomer voor de tweede keer bedrogen (zes jaar geleden heb ik het haar nog vergeven) en dus zal ik tegen februari/maart gescheiden zijn.  Ik heb nooit een andere vrouw gehad (in alle betekenissen) en wil eigenlijk ook enkel iemand om m'n ganse leven mee te delen.  Omdat bovenstaand bedrog m'n geloof in de Westerse vrouw totaal heeft gekelderd en bijna alle Westerse vrouwen die nog interesse in een 40-jarige hebben er zelf toch ook al wat afgeleefd uitzien, kwam ik hier terecht.  Ik heb op Tagged al wat meisjes tussen de 18 en 25 bekeken en er zitten daar toch echt wel schoontjes tussen, maar ...

Ik las in andere topics hier ook dat er veel bedrog is en vraag me dan ook af of ik kans maak om daar een levenspartner te vinden, aangezien ik toch wel wat eisen en beperkingen heb:
- ik ben 40
- ik heb een zoon van 8 die 50% bij mij zal zijn
- ik kan geen kinderen meer krijgen
- ik eis een huwelijkscontract/prenupt, zodat ik niet nog eens de helft van m'n bezit kwijtspeel als het verkeerd loopt
- ik zoek een knappe meid (allez, in mijn ogen moet ze knap zijn)
- liefst een maagd (zelf ben ik op m'n ex-vrouw na immers ook nog "blank" - jaja, lach maar)
- ze moet trouw zijn!!!
- liefst doet ze het huishouden (buitenshuis werken hoeft ze niet) en mij onderhouden ...

Vraag ik teveel?  Is dit hopeloos?  Hoe vind ik zo'n vrouw?  Help, please!

Thanks,
MrK


Enige probleem is wat gaat die doen zonder jongere kinderen? Buiten Nederlandse les volgen gaat die zich vervelen. Je 8-jarige gaat naar school.
Als ze haar familie wil steunen dan gaat ze van jouw geld nemen. Beste is ze een halftijdse job te laten doen, de andere tijd kan ze dan aan "jouw onderhoud" besteden en met het geld dat ze verdient kan ze doen wat ze wil.




westhoek

Hoe meer je vertelt (en al zeker over je ex die elders ging vertellen), hoe meer ik tussen de regels lees ¨+ de keuze van je nicknaam,....

Familie van Boer Joël ?

Misterke

Citaat van: westhoek op vrijdag 18 november 2011, 03:58:09
Hoe meer je vertelt (en al zeker over je ex die elders ging vertellen), hoe meer ik tussen de regels lees ¨+ de keuze van je nicknaam,....

Familie van Boer Joël ?

@Westhoek:
Tja, wat jij tussen de regels meent te lezen, daar heb ik geen vat op natuurlijk.  Ik vind het wel spijtig dat eerlijk posten wat je ideaal is, mensen je meteen doet aftekenen als een stuk crapuul.  Ik ben ervan overtuigd dat vanbinnen heel wat mannen hetzelfde zoeken als ik beschrijf en dat ik inderdaad net als zij veel water bij de wijn zal moeten doen uiteindelijk.  Spijtig dat mensen als jij dan natuurlijk de verkeerde dingen tussen de lijnen gaan lezen. Gelukkig heb ik ook al een deel positieve reacties gekregen, waarvoor mijn dank aan de verzenders.

En voor zover ik weet ben ik geen familie van vermelde boer en ik heb hem ook nog nooit bezig gezien op TV dus ik kan zelfs niet zeggen welk gedrag het ergste is: het zijne of het jouwe ...

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Misterke op donderdag 17 november 2011, 00:31:12
Mijn (Belgische) vrouw heeft me afgelopen zomer voor de tweede keer bedrogen (zes jaar geleden heb ik het haar nog vergeven) en dus zal ik tegen februari/maart gescheiden zijn.  Ik heb nooit een andere vrouw gehad (in alle betekenissen) en wil eigenlijk ook enkel iemand om m'n ganse leven mee te delen.  Omdat bovenstaand bedrog m'n geloof in de Westerse vrouw totaal heeft gekelderd en bijna alle Westerse vrouwen die nog interesse in een 40-jarige hebben er zelf toch ook al wat afgeleefd uitzien, kwam ik hier terecht.  Ik heb op Tagged al wat meisjes tussen de 18 en 25 bekeken en er zitten daar toch echt wel schoontjes tussen, maar ...

Ik las in andere topics hier ook dat er veel bedrog is en vraag me dan ook af of ik kans maak om daar een levenspartner te vinden, aangezien ik toch wel wat eisen en beperkingen heb:
- ik ben 40
- ik heb een zoon van 8 die 50% bij mij zal zijn
- ik kan geen kinderen meer krijgen
- ik eis een huwelijkscontract/prenupt, zodat ik niet nog eens de helft van m'n bezit kwijtspeel als het verkeerd loopt
- ik zoek een knappe meid (allez, in mijn ogen moet ze knap zijn)
- liefst een maagd (zelf ben ik op m'n ex-vrouw na immers ook nog "blank" - jaja, lach maar)
- ze moet trouw zijn!!!
- liefst doet ze het huishouden (buitenshuis werken hoeft ze niet) en mij onderhouden ...

Vraag ik teveel?  Is dit hopeloos?  Hoe vind ik zo'n vrouw?  Help, please!

Thanks,
MrK
:welcome:misterke, ik vraag mij af of jij hier wel op het goede forum zit? als ik het bovenstaande zo lees ben je denk ik beter uit op een turks forum.
als een meisje aan al die voorwaarden moet voldoen , dan moet je bij de kraamafdeling van één of ander ziekenhuis zijn , daar vind je denk ik nog maagdjes , die je dan zelf volgens je wensen moet opvoeden .

je vraag is of je een kans maakt?. wel ik denk het niet . het is zo ongeveer het zelfde als met de lotto mee spelen .
maar goed, je mag van mij idialen hebben hoor. niets mis mee.

vraagje , was je x vrouw ook zo knap? . moet haast wel anders zit er geen andere man op te drukken , zul je dan zo,n fout nog een maal maken?.
ik wil je niet beledigen hoor , maar ik denk dat jij je idialen een tikje bij moet stellen .[of een tikje meer]
in ieder geval wens ik je succes naar je zoektocht , mocht je toch zo,n meisje vinden ? vraag even of ze misschien ook een zusje heeft , jens zoekt ook nog zo iets.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

#16
Enige probleem is wat gaat die doen zonder jongere kinderen? Buiten Nederlandse les volgen gaat die zich vervelen. Je 8-jarige gaat naar school.


DIE GAAT OP STAP EN EEN ANDER ZOEKEN..... :jajaja:  :happy: :happy: :happy:
Je kunt geen  :smiley-philippines: in de "BOEIEN" zetten bij wijze van spreken....... :neeneenee: :neeneenee:

Zodra ze teveel aan Tampo gaan lijden dan.... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:
Er lopen zoveel blanke toekomstige echtgenoten rond...als ze naar  :belgiesmiley: zou gaan...

Een  :smiley-philippines: is alleen maar trouw als ze GOED wordt behandeld, zo niet dan zijn ze snel weg en dat is in  :nederlandsevlag: toch wel regelmatig gebeurd en heb daar wel een paar voorbeelden van...

Ik hou het toch maar bij de huishoudsters dacht ik...... :jajaja: :jajaja: :happy:



bananacreek

en op m'n 18e heb ik voor het eerst sex gehad met m'n ex-vrouw

Ik was 32 !!!!!...... :jajaja: :jajaja: :jajaja: (zal het ook nooit vergeten)..... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:


Jango007

Citaat van: Fonzzz op donderdag 17 november 2011, 09:01:31

Zelf vind ik gelijkwaardigheid in een relatie veel belangrijker. Een vrouw die me veel kan leren, gewoon als mens. En die zelf open staat voor persoonlijke groei.
Het leven samen beleven als een eenheid van liefde.



:thumb: zelf zou ik het niet beter kunnen zeggen , super Fonzzz

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 november 2011, 14:13:18
en op m'n 18e heb ik voor het eerst sex gehad met m'n ex-vrouw

Ik was 32 !!!!!...... :jajaja: :jajaja: :jajaja: (zal het ook nooit vergeten)..... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:


:lachen: ja creek jij was 32 toen je huwde met je ex vrouw, dat geloof ik graag  :jajaja:. maar toen had jij het meeste kruit al lang verschoten  :copulatie: .
zelf heb ik het nooit zo nou genomen , was denk ik jaar of 14 ,toen lag ik al te reppellen met het buurmeisje [wat een hete blikzem].
ze zullen er ongetwijfelt zijn , maar ik kan het mij niet voor stellen dat mannen van 30 + nog geen sex hebben gehad. en al helemaal tegen woordig niet.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.