wou graag een buitenlandse liefde,maar twijfel over de echtheid..

Gestart door richard1910, zondag 14 oktober 2012, 13:15:17

Vorige topic - Volgende topic

pepefrombelgium

Iemand goede tips waar naar toe te gaan voor 3 dagen (vrij/zat/zon),
vanuit Makati..?

Rich

Citaat van: pepefrombelgium op dinsdag 20 november 2012, 14:15:06
Iemand goede tips waar naar toe te gaan voor 3 dagen (vrij/zat/zon),
vanuit Makati..?

Hidden valley springs, Corrgidor island, Lake Taal o.m.
Rich de Nederbelg.

gosternokke

Citaat van: Rich op dinsdag 20 november 2012, 16:46:51
Citaat van: pepefrombelgium op dinsdag 20 november 2012, 14:15:06
Iemand goede tips waar naar toe te gaan voor 3 dagen (vrij/zat/zon),
vanuit Makati..?

Hidden valley springs, Corrgidor island, Lake Taal o.m.


Dit zijn eigenlijk allemaal dagtrips.   Voor Taal is een waarschuwing afgegeven zo 2 week terug wegens verhoogde vulkanische aktiviteit. Weet niet of Taal al inmiddels al weer open is ?

Als je 3 dagen heb zou ik naar Puerto galera gaan.  Vanaf makati met bus naar de pier van Bantangascity, daar met de boot over naar mindoro  , zo 2 uur met de boot.

White beach is wel leuk, wel wat ver van het centrum (Sabang )  Of anders zoek je wat aan big of small laguna, dan zit je op loopafstand van Sabang.  Leuk zijn met de jeep naar de Tamaraw watervallen, of naar de tribes die in de bergen leven.
Puerto galera is ook mooi om te snorkelen.  En heeft een bruisend uitgaansleven in de discotheken.  En veel duikshops ook aanwezig.

Amice

Voor 3 dagen kun je bijna overal wel heen. n uur vliegen naar boracay bv of de bus naar subic, enz.

Dagtrips dichterbij kan ook naar laguna lake of sarao jeepney factory, met kinderen kun je naar enchanted kingdom of star city.
In weekends is er meestal wel iets gepland op de grandstand in Luneta Park waar ook de onder water aquarium is.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

Citaat van: boldy op zaterdag 17 november 2012, 14:44:29
Citaat van: Darko69 op zaterdag 17 november 2012, 14:07:46
Daarnaast zou ik niet accepteren geen seks te hebben de eerste 4 weken, maar dat is een keuze die je zelf maakt. :benweg:
.
Vind 4 weken ook redelijk lang maar als je om haar geeft dan neem je dat op de koop te . Als je de eerste dag meteen wil neuken kan je beter naar de hoeren gaan.

:hoedjeaf:

Kun je sowieso beter, ik heb mij door ervaringsdeskundigen laten vertellen en uitleggen dat het dan max zo een 1500 peso kost, geen levertijden en geen gezeik.


:thumb: :happy:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

yepyep

Ik ben getrouwd met een conservatieve jongedame, maar 4 weken wachten heb ik gelukkig niet hoeven doen. Als jullie tot elkaar zijn aangetrokken, zal die regel van 4 weken ook wel verloren gaan tijdens de eerste week.


Baron

Citaat van: gosternokke op zaterdag 17 november 2012, 16:53:08
Volgens de regels van de Katholieke kerk ,waar toch nog steeds 80%  van de pinays zich toe rekend , is  sex voor het huwelijke uit de boze.  Maar hoe zwaar word daar vandaag de dag nog aangetild ?   Misschien op het platteland bij hele streng gelovige mensen wel  ?   En gebeurt het toch , een biechtje en uw zonden zijn U vergeven    :haha:

Andere religies in  :smiley-philippines:  zijn vaak wat strenger hierin, aangezien ze geen biecht hebben.

Kweet nog goed dat ik men vrouw leeerde kennen, na een weekof zo kwam tersprake dat ze maar 1 wens had, ten aanzien van haar huwelijk .   Ik dacht Ojee die wil een geweldig grote  dure bruiloft ,maar dat was het niet .
Nee ze wilde als maagd het huwelijk in gaan.
Nou ja dit is voor  :eu: normen iets van 50 jaar terug heb ik gezegd, maar ik heb haar wens uiteindelijk toch gerespecteerd.

Ook nooit geen spijt van gehad trouwens.


:hoedjeaf:

Ook bij strengere geloven vindt men "wegen" tot genot. Anaal, oraal, oor-aal (wel een beetje krap maar het proberen waard).
Men zit niet gauw voor een gat gevangen hedentendage!

Maar het is niet afkeurenswaardig of verkeerd om maagd te zijn. Zo zijn we toch allemaal ooit begonnen, toch?
Had ik overigens geweten wat een drukte en stress die sex allemaal met zich meebrengt, was ik liever maagd gebleven. Maar helaas, te laat nu!


:floet:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Herbie

Citaat van: Baron op donderdag 22 november 2012, 03:14:59
Citaat van: gosternokke op zaterdag 17 november 2012, 16:53:08
Volgens de regels van de Katholieke kerk ,waar toch nog steeds 80%  van de pinays zich toe rekend , is  sex voor het huwelijke uit de boze.  Maar hoe zwaar word daar vandaag de dag nog aangetild ?   Misschien op het platteland bij hele streng gelovige mensen wel  ?   En gebeurt het toch , een biechtje en uw zonden zijn U vergeven    :haha:

Andere religies in  :smiley-philippines:  zijn vaak wat strenger hierin, aangezien ze geen biecht hebben.

Kweet nog goed dat ik men vrouw leeerde kennen, na een weekof zo kwam tersprake dat ze maar 1 wens had, ten aanzien van haar huwelijk .   Ik dacht Ojee die wil een geweldig grote  dure bruiloft ,maar dat was het niet .
Nee ze wilde als maagd het huwelijk in gaan.
Nou ja dit is voor  :eu: normen iets van 50 jaar terug heb ik gezegd, maar ik heb haar wens uiteindelijk toch gerespecteerd.

Ook nooit geen spijt van gehad trouwens.


:hoedjeaf:

Ook bij strengere geloven vindt men "wegen" tot genot. Anaal, oraal, oor-aal (wel een beetje krap maar het proberen waard).
Men zit niet gauw voor een gat gevangen hedentendage!

Maar het is niet afkeurenswaardig of verkeerd om maagd te zijn. Zo zijn we toch allemaal ooit begonnen, toch?
Had ik overigens geweten wat een drukte en stress die sex allemaal met zich meebrengt, was ik liever maagd gebleven. Maar helaas, te laat nu!


:floet:


Pater  :lachen: :lachen: :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Citaat van: yepyep op donderdag 22 november 2012, 03:13:17
Ik ben getrouwd met een conservatieve jongedame, maar 4 weken wachten heb ik gelukkig niet hoeven doen. Als jullie tot elkaar zijn aangetrokken, zal die regel van 4 weken ook wel verloren gaan tijdens de eerste week.



@ yepyep ,  Dat kan je toch met de beste wil van de wereld geen conservatieve dame noemen.    :ikkeniebegrijp: 

  Als  ze nou had gezegd , pas  sex na het huwelijk , dan was het een conservatieve dame geweest.   Of ze had na jullie eeerste keer gelijk bij  meneer pastoor haar zonde opgebiecht.     Dan had meneer pastoor gezegd een vergissing is menselijk maar niet weer doen.

Kijk dan had je met recht over een conservatieve dame kunnen spreken.