Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Spam

Gestart door Mawibata, dinsdag 19 juni 2012, 12:33:36

Vorige topic - Volgende topic

www.asiatrade-oostende.com

Citaat van: Mawibata op woensdag 20 juni 2012, 07:54:02
Citaat van: vvjoris op woensdag 20 juni 2012, 04:25:07
Het zijn eerder de antwoorden van diegenen die melken over spam die irritant zijn. Asiantrade had natuurlijk beter een banner gezet hierboven, met een link naar info hoe het mogelijk is te versturen zonder langs te gaan, en aan 'bijna' de laagste prijs. Maar ook in andere topics zie je wel eens heen en weer verwijten...

Waarschijnlijk zijn er op het forum leden wie het koud laat wat de kost voor geldtransfer naar  :smiley-philippines: is, maar sommigen hebben het niet zo breed, en houden er dus wel rekening mee hoeveel het kost, en Coinstar is zeker bij de goedkoopste, waar WU altijd de duurste is...



Niemand klaagt dat er info geplaatst wordt, en dat jij het niet breed hebt, vind ik ook niet erg,

Maar dat er daarom dan  8 maal hetzelfde bericht in 8 verschillende topics geplaatst wordt ? ? ?.

Ook Asiantrade zal het niet breed hebben.

Indien z'n zaak goed draait, zou hij er niet tegen op zien om een paar â,¬ uit te geven voor een banner.

Forumregel #9
9. Persoonlijke aanvallen
Dit wordt niet gedoogd. Het internet geeft een zekere anonimiteit en verleidt soms tot uitspraken die men in persoon niet zou durven doen. Doe ze dan ook hier niet!







Marinero

Er zijn ook maar weinig plekken op de aardkloot waar een bedrijf een mening heeft en met z'n klanten in discussie gaat. Wat een paar decennia welvaart al niet doen!

Marinero

Er zijn ook maar weinig plekken op de aardkloot waar een bedrijf een mening heeft en met z'n klanten in discussie gaat. Wat een paar decennia welvaart al niet doen!

www.asiatrade-oostende.com

Beste

wij gaan nooit met klanten in discussie,

wij zoeken samen met hen voor de beste oplossing om hun centen naar RP te sturen

mvg

huzzie

Hoi,

Ben toevallig Oostendenaar en vrouwlief heeft al verschillende keren gebruik gemaakt van de diensten die asiatrade aanbiedt en is er alvast vol lof over.
Voorheen stuurde ze af en toe geld op met Argenta. Is kostenloos maar het duurt wel 3 a 4 werkdagen vooraleer het op de bankrekening van de ontvanger staat.
Het grote voordeel met coin star is de kleine commissie, het gaat heel snel en de ontvanger hoeft geen bankrekening te hebben. EN de wisselkoers is een pak beter dan WU.
Vanaf dat mijn vrouw in België was, nu ongeveer 2 jaar, heb ik haar bewust leren omgaan met geld, energie, water en geld.  Eénmaal, toen ze "dringend" geld wou opsturen had ze WU gebruikt zonder mijn medeweten en direct met haar kop tegen de muur gelopen geschrokken als ze was door de hoge commissie en lage koers.
Voor haar is coin star dus een super alternatief als hardwerkende arbeidster.

Ben zelf ook al enkele malen in de asiantrade winkel geweest en steeds heel vriendelijk ontvangen!!!

Neen dit is geen reclame maar gewoon mijn mening.....

Huzzie

huisman45

als ex-ondernemer zeg ik dat je gedeeltelijk gelijk hebt
positieve kritieken is leuk en kun je wat mee doen
maar met negatieve kritieken ook als je daar niet tegen kunt
kun je beter stoppen, dat je iets wil doen en ten goede van/voor de filipino,s
is goed maar accepteer ook dan de negatieve dingen,geld verdienen winst maken of na streven of rijker door worden etc.
niet zovlug in je wiek geschoten zijn.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Deep Throat

Citaat van: www.asiatrade-oostende.com op woensdag 20 juni 2012, 10:03:38
elke post wordt uit de context gehaald, ontleed en beantwoord met negatieve comments

dit is ook niet het doel van een forum, wel om debat te voeren op een beschaafde manier

positieve kritiek is altijd welkom, dat mis ik hier grotendeels... , behalve van enkele ondernemers

die zelf elke dag met dynamiek en enthousiasme hun zaak runnen,

die je er zo kan uitpikken... maar dun gezaaid hier op het forum

ondernemen is een passie... niet voor iedereen weggelegd...

Mijn excuses als ik weer iets uit de context haal, maar ik heb er toch een beetje moeilijk mee dat reacties van ondernemers met enthousiastme serieuzer moeten worden genomen dan andere leden die dit fenomeen ontbeert.
Op zijn minst wordt hier de indruk gewekt dat dat zo is, anders moet je het niet zo neerschrijven, dan moet je zorgen dat het duidelijk is en niet uit de context gehaald kan worden.

Even terug naar de basis: Volgens mij ben je zelf begonnen met deze vorm van "adverteren", dan moet je nu niet gaan klagen omdat het je door de vingers glipt. Met een banner had je dit geouwehoer niet gehad.
Pak het dus op als ondernemer en plaats een banner, dan laat je ook je enthousiastme en professionele inzet zien. Laat dan iedereen voor zichzelf maar uitmaken wat hij doet.

www.asiatrade-oostende.com

opnieuw  :ikkeniebegrijp:

ik ben niet de klager, sorry

huisman45

Je hebt gelijk Deep Throat,
niet denken dat alleen ondernemers iets mogen zeggen en kritisch zijn.
Want zonder het enthousiastme van mijn gouden medewerkers had ik niet bereikt wat ik heb gedaan.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

ladgar

Er zijn in Belgie honderden agentschappen van Moneytrans , LCC , RIA , Coinstar enz  , die hebben alle haast gelijke voorwaarden en tarieven ,de wisselkoers is iets wat dagelijks fluctueert , dan is de ene de beste , de volgende dag een andere.
Asiatrade is één van die honderden agentschappen , gelukkig komen die anderen  het forum hier niet bevuilen met hun spam en eigenstoef .
En Argenta die verstuurt gratis.