Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Spam

Gestart door Mawibata, dinsdag 19 juni 2012, 12:33:36

Vorige topic - Volgende topic

huisman45

Je wil een antwoord denk ik
ja heb ze goed achter gelaten
a nieuwe baan
b de gene die het minste uren werkte kreeg een bonus van 20000 euro
de rest ging omhoog naar jaren etc
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Mawibata

Citaat van: innka3 op donderdag 21 juni 2012, 11:45:59


even  :ontopic: de stelling ""Vindt U de berichten van Asiantrade irritant ? "" nee niet zijn bijdrage
aan het forum,maar wel de advertenties  l&r .de info over verzenden via div. firma's  :thumb:
een banner was beter geweest :hoedjeaf: maar een ban  :weetikniet:

Misschien kan de Admin de berichten hier plaatsen die over en weer gestuurd zijn. Dan weten we meer   :weetikniet:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Admin

Citaat van: innka3 op donderdag 21 juni 2012, 11:45:59
een banner was beter geweest :hoedjeaf: maar een ban  :weetikniet:

Citaat van: Mawibata op donderdag 21 juni 2012, 12:40:21
Misschien kan de Admin de berichten hier plaatsen die over en weer gestuurd zijn. Dan weten we meer   :weetikniet:

De berichten plaatsen druist in tegen het niet-openbaren van PB's. Ik kan wel een samenvatting van de algemene toon van de berichten geven.

De dialoog met asiatrade-oostende begon over de overflow van dezelfde berichten en ging verder i.v.m. zijn reacties (+ flaming).
De reacties waren:
  • melden van een oud bericht waarin een lid eenmalig meldde een voedingswinkel annex site te hebben. Dat lid heeft meerdere "gewone" berichten.
  • Klagen dat hij toch ergens de wisselkoersen moest melden. Desondanks heeft asiatrade-oostende een eigen site hiervoor.
  • Zijn mening over leden met kritiek zijn gekend, die benamingen dien ik niet te herhalen.
  • In het laatste bericht naar asiatrade-oostende werd nog advies gegeven i.v.m. forum-etiquette en verstandig communiceren met potenciële klanten. Echter de uitgestoken hand werd bijna afgebeten.

    Dit type kunnen we missen als kiespijn.


  • De oplossing:
Hallo gast. :welcome:

innka3

oeps , u bent gebeten  :biggrinn:
misschien dan maar een slotje erop  :hoedjeaf:

vvjoris

Citaat van: Admin op donderdag 21 juni 2012, 13:00:34
Citaat van: innka3 op donderdag 21 juni 2012, 11:45:59
een banner was beter geweest :hoedjeaf: maar een ban  :weetikniet:

Citaat van: Mawibata op donderdag 21 juni 2012, 12:40:21
Misschien kan de Admin de berichten hier plaatsen die over en weer gestuurd zijn. Dan weten we meer   :weetikniet:

De berichten plaatsen druist in tegen het niet-openbaren van PB's. Ik kan wel een samenvatting van de algemene toon van de berichten geven.

De dialoog met asiatrade-oostende begon over de overflow van dezelfde berichten en ging verder i.v.m. zijn reacties (+ flaming).
De reacties waren:
  • melden van een oud bericht waarin een lid eenmalig meldde een voedingswinkel annex site te hebben. Dat lid heeft meerdere "gewone" berichten.
  • Klagen dat hij toch ergens de wisselkoersen moest melden. Desondanks heeft asiatrade-oostende een eigen site hiervoor.
  • Zijn mening over leden met kritiek zijn gekend, die benamingen dien ik niet te herhalen.
  • In het laatste bericht naar asiatrade-oostende werd nog advies gegeven i.v.m. forum-etiquette en verstandig communiceren met potenciële klanten. Echter de uitgestoken hand werd bijna afgebeten.

1. Ik heb ook een zaak, maak daar geen geheim van, maar ik ga hier niet aan iedereen vragen klant te worden....ik ga wel aan iedereen hulp vragen als ik aan de philinfo website begin, maar da's voor mij meer een non-profit project.
2. Ik schreef al eerder dat het niet evident is automatisch dag tot dag, of zelfs uur tot uur wisselkoersen te publiceren op een site, dat gaat al zo'n 2000 euro kosten aan code, en aan 5 euro per transactie zou het dan ook efkes duren voor hij het eruit heeft
3. Volledig akkoord, scheldpartijen moeten vermeden worden, maar hij is wel de enige niet é. Ik zou hier ook in een of ander topic een van de andere leden kunnen bekladden, gewoon met wat ik meemaakte naar waarheid te vertellen, maar zelfs dat vind ik erover, en doe dat dus niet.
4. Als hij zijn houding niet wil aanpassen naar wat door de meerderheid van de forumleden gewenst wordt, kan je de ban verantwoorden, ik heb op een ander forum (dat in de verste verte niks met  :smiley-philippines: te maken heeft) mensen weten te bannen omdat ze gewoon de waarheid schreven, maar admin daar en sommige leden, die mekaar duidelijk persoonlijk kenden, de waarheid enigszins pijnlijk vonden....[/list]
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

O.B.Bommel

    Citaat van: vvjoris op donderdag 21 juni 2012, 15:44:10
    .... ik heb op een ander forum (dat in de verste verte niks met  :smiley-philippines: te maken heeft) mensen weten te bannen omdat ze gewoon de waarheid schreven, maar admin daar en sommige leden, die mekaar duidelijk persoonlijk kenden, de waarheid enigszins pijnlijk vonden....[/list]
    Je zal wel bedoelen dat je het meegemaakt hebt dat ze een ban kregen. Ga ik tenminste vanuit gezien de rest van de zin.
    Het is wel een teer punt, de waarheid. Vooral als de waarheid niet bij iedereen hetzelfde is. Een bron van veel kwaad.
    Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

    vvjoris

    Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op donderdag 21 juni 2012, 16:16:18
      Citaat van: vvjoris op donderdag 21 juni 2012, 15:44:10
      .... ik heb op een ander forum (dat in de verste verte niks met  :smiley-philippines: te maken heeft) mensen weten te bannen omdat ze gewoon de waarheid schreven, maar admin daar en sommige leden, die mekaar duidelijk persoonlijk kenden, de waarheid enigszins pijnlijk vonden....[/list]
      Je zal wel bedoelen dat je het meegemaakt hebt dat ze een ban kregen. Ga ik tenminste vanuit gezien de rest van de zin.
      Het is wel een teer punt, de waarheid. Vooral als de waarheid niet bij iedereen hetzelfde is. Een bron van veel kwaad.
      Ja inderdaad, je weet dat je je aan de regels moet houden op een formum é, als hier iemand zou beginnen schrijven dat Filipinos allemaal achterlijk zijn, dan vliegt ie der ook vroeg of laat af...
      Let op ik vind Filipino's hele toffe mensen, nogal wat anders dan Vlamingen en Belgen, maar iedereen heeft zijn kleien kantjes é....
      Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

      gosternokke

      In  Amerika werken veel forum met een zogenaamde warn status.     Iedere keer als je de forumregels overtreed krijg je een strafpunt.  Die warnstatus staat op je account en is voor iedereen zichtbaar.  Bij 5 of meer vlieg je er uit.
      Door het toepassen van strafpunten krijg je dus dat leden met strafpunten op hun tellen gaan passen.  Tenzij ze het niks kan schelen dat ze eruit vliegen.

      vvjoris

      Citaat van: gosternokke op vrijdag 22 juni 2012, 13:16:15
      In  Amerika werken veel forum met een zogenaamde warn status.     Iedere keer als je de forumregels overtreed krijg je een strafpunt.  Die warnstatus staat op je account en is voor iedereen zichtbaar.  Bij 5 of meer vlieg je er uit.
      Door het toepassen van strafpunten krijg je dus dat leden met strafpunten op hun tellen gaan passen.  Tenzij ze het niks kan schelen dat ze eruit vliegen.
      Denk dat dat geen slecht systeem is, maar ik weet niet of dit lukt met deze software (dit forum werkt met 'simple machines', wat ik heel goed vind, veel beter en overzichtelijker dan (gratis) forums van Google)
      Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

      Myosotis

      Ik heb het idee dat dit gebed zonder einde is
      :lachen: