Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Belgische souvenirs meenemen naar Filippijnen

Gestart door mikesdfsdf37, zaterdag 13 juni 2015, 14:49:27

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: jamietagabundok op donderdag 18 juni 2015, 19:10:00
@  Bananacreek hebbie de datum gezien op die comics  ?  Eerste kwartaal 1979   :haha:    Volslagen oudbollig dus, ja voor het internet tijdperk werden er maandelijks miljoenen exemplaren van verkocht in  :smiley-philippines:    Die dingen kosten destijds misschien maar 1 of 2 pisos stuk.

Maar daar maak je heden tendage de jeugd niet meer blij mee.    Soms zijn er in  :eu:   aanbiedingen  een simpele celphone voor 10 Euro, zijn ze blijer mee denk  ik.    Alhoewel  sommigen zullen hun neus ophalen voor een simpele, moet touchscreen zijn endergelijke.

Mijn vriendin was ook helemaal ziek van zo een dure hoe heten die Iphone 6  ?  Nou ik zeg zie maar dat je die krijgt dan van iemand ,maar niet van mij.

Ik loop zelf met een simpele oud type samsung ,  en ik vind het best zo lang die het doet.   Inmiddels heb ze andere prioriteiten  :biggrinn:

Simpele van tien :eu: heb je hier ook. Dan nog nieuwe. En smartphone van rond de duizend :smiley-philippines: ook al. Maar geen open-line. Gewoon simpel. Kids houden er van, toch van de spelletjes. Goedkoper dan psp :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Quezonboy

Citaat van: jamietagabundok op donderdag 18 juni 2015, 08:04:15
Kan me moeilijk voorstellen dat je vandaag de dag iemand nog blij maakt met een stripverhaal,  en al zeker niet van Kuifje osuske en wiske. Dan zouden het toch stris moeten zijn die de  :smiley-philippines: jeugd aanspreekt ,over een basketbal team bij voorbeeld

Hij stelde zelf voor:


Belgische souvenir ideeën belgiesmiley
-Chocolade
-Bier
-Stripverhalen: Kuifje, Suske&Wiske, Jommeke



 


bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op donderdag 18 juni 2015, 19:10:00
@  Bananacreek hebbie de datum gezien op die comics  ?  Eerste kwartaal 1979   :haha:    Volslagen oudbollig dus, ja voor het internet tijdperk werden er maandelijks miljoenen exemplaren van verkocht in  :smiley-philippines:    Die dingen kosten destijds misschien maar 1 of 2 pisos stuk.

Maar daar maak je heden tendage de jeugd niet meer blij mee.    Soms zijn er in  :eu:   aanbiedingen  een simpele celphone voor 10 Euro, zijn ze blijer mee denk  ik.    Alhoewel  sommigen zullen hun neus ophalen voor een simpele, moet touchscreen zijn endergelijke.

Mijn vriendin was ook helemaal ziek van zo een dure hoe heten die Iphone 6  ?  Nou ik zeg zie maar dat je die krijgt dan van iemand ,maar niet van mij.

Ik loop zelf met een simpele oud type samsung ,  en ik vind het best zo lang die het doet.   Inmiddels heb ze andere prioriteiten  :biggrinn:

Morgen even een paar foto's maken van de comic die je hier dagelijks ziet.............

Blauwvinger

Petjes met opdruk, sleuthangers (klompjes), parfume, klompen,

handtasjes voor dames, plastic bloemen. sjaals, plaids, mok met opdruk.

teddy beertjes ..... en nog veel meer.




pierrevanwies

 
    .
  zeker niet vergeten voor de klein mannen als ze uit zo een buurt komen.

  .
  .
  .
  .
  .
   :thumb: :thumb: :thumb:

Herbie

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 21 juni 2015, 13:45:19
 
    .
  zeker niet vergeten voor de klein mannen als ze uit zo een buurt komen.

  .
  .
  .
  .
  .
   :thumb: :thumb: :thumb:

Gisteren zag ik er hier twee op het strand rond de tien of twaalf jaar, roken en drinken met hun oudere makkers, niet te doen hoe laag ze kunnen vallen met slechte vrienden.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

pierrevanwies


Rich

Wij nemen meestal kleurpotloden, pennenzakjes, pennen, schriften, notablokjes, puntenslijpers, gommen,....kortom allerlei schoolgerief mee voor de kinderen van haar school destijds, en ze zijn er altijd dolblij mee.
Rich de Nederbelg.

innka3

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 21 juni 2015, 13:45:19
 
    .
  zeker niet vergeten voor de klein mannen als ze uit zo een buurt komen.

  .
  .
  .
  .
  .
   :thumb: :thumb: :thumb:
:denk:  :lachen:  :lachen:  :kusxe8: