mijn verhaal over mijn vrouw en haar in belgie krijgen jaar 2011

Gestart door jantje2700, woensdag 9 november 2011, 17:21:02

Vorige topic - Volgende topic

westhoek

Citaat van: jantje2700 op vrijdag 11 november 2011, 10:28:40
geachte,

sorry , ik zal hier veel wind tegen krijgen , maar leeftijd speelt nu wel een belangrijkle rol.
persoonlijk vind ik het ook heel raar mensen van in de 50 -60 -70 jaart dat een vrouw ( of ik noem dat nog een meisje ) van in de 20 begin de 30 willen.
leeftijdverschillen van meer dan 15 - 20 jaar zou ik ook argwanend bekijken , jullie roepen altijd dat het liefde is , mja ik denk van het meisje haar kant dat dit in veel gevallen geen liefde meer is maar gewoon een reaktie is om uit de miserie te geraken ,
Ik ken hier in mijn omgeving enkele gevallen dat de dames na 5 jaar toch voor een jongere partner kozen hier.
ik heb hier nog niet 1 maal tegengekomen dat de heren een dame van 15 of meer dan 20 jaar ouder nemen .
sorry , maar dit is mijn mening .
gelieve dit niet persoonlijk te nemen .

groeten

jan

En de jouwe is anders Jantje ? Pure liefde ? Ze heeft alvast een kind van een ander waar je nu mag voor opbrengen.
Sorry, maar mijn eerste sympathie voor je begint om te slaan hoor met dat soort van antwoorden.

Tuurlijk zoeken die meisjes iemand die hen een beter leven kan geven, dat is hier nooit het punt geweest. Het is maar hoe je daar mee omgaat. De ene stuurt gans zijn loon of pensioen op, koopt vanalles, en bij mij is het max. 200 euro per maand, en daar stopt het. En mijn huidige relatie bijna ook, hoewel ze me nog wil zien, dus zal geld dan toch niet het probleem zijn.
Ja, ik heb eens de puntjes op de 'i' gezet : geen nieuwe auto, niet meer geld, geen verbouwing van de woning.

Kano

Als iets afwijkt staat de samenleving al snel klaar met een meestal vernietigend oordeel. Soms kunnen we gewoon niet accepteren dat anderen doen wat wij ook zouden willen maar niet durven en soms botst het gewoon met de persoonlijke voorkeuren. Maar laat dat in beide gevallen geen aanleiding zijn tot brandmerken op wat voor wijze dan ook. Het gaat om volwassen mensen die om wat voor reden ook plezier, geluk en genot aan elkaar beleven. Wie zijn wij om dat te ridiculiseren of bekritiseren?

:hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op vrijdag 11 november 2011, 13:19:06
Als iets afwijkt staat de samenleving al snel klaar met een meestal vernietigend oordeel. Soms kunnen we gewoon niet accepteren dat anderen doen wat wij ook zouden willen maar niet durven en soms botst het gewoon met de persoonlijke voorkeuren. Maar laat dat in beide gevallen geen aanleiding zijn tot brandmerken op wat voor wijze dan ook. Het gaat om volwassen mensen die om wat voor reden ook plezier, geluk en genot aan elkaar beleven. Wie zijn wij om dat te ridiculiseren of bekritiseren?

:hoedjeaf:

:lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ronny55

#23
Citaat van: westhoek op vrijdag 11 november 2011, 12:58:01
En de jouwe is anders Jantje ? Pure liefde ? Ze heeft alvast een kind van een ander waar je nu mag voor opbrengen.
Sorry, maar mijn eerste sympathie voor je begint om te slaan hoor met dat soort van antwoorden.

Mensen toch, denk je nu echt dat het bij ons anders is . Waarom denk je dat die rijke stinkers in europa zo jonge en knappe vrouwtje hebben ...allemaal liefde ,neen juist om dezelfde redenen als hier in de  ph. bestaanszekerheid en luxeleven maakt liefhebben zoveel eenvoudiger voor vele dames. Daarenboven ben 2x in Belgie getrouwd(sommige leren het nooit :neeneenee:) daar heb ik altijd mijn gans loon aan moeten afgeven of spenderen hoe je het noemen wil. Nu kost me dat maar 60% van mijn inkomsten en heb een lief, knap en zorgzame vrouw. Voor het geld met me getrouw....misschien wel......kan me niks schelen , ik ben deze keer gelukkig. :happy:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

popcorn



Ik heb vandaag gebeld met het callcenter van dvz . En de mevrouw dat ik aan de lijn had wist mij te zeggen dat zwangerschap geen enkel invloed heeft op het verkrijgen van het visum . Ze was wel begripvol enzo , maar kon ook niet meer doen .
Max 6 maand wachttijd vanaf aanvraag visa , dat kreeg ik te horen . Ook als ik zij dat ze niet meer mag vliegen na 6 maand . Was ze aan het uitrekenen .
Valt dus net binnen de 6 maand zei ze .
Ze zei mij ook dat ze alles al hebben sinds 27 oktober  :denk: Maar zie nog geen status op Dvz , dat zal dan zijn vanwege die diplomatieke valies .
Maar de tijd begint wel degelijk te lopen sinds aanvraag dus . 

certificaat van zwangerschap is wel door mijn vrouw doorgegeven aan de ambassade .

Wat ze ook zij is dat leeftijdsverschil ook GEEN invloed heeft op het verkrijgen van een visum .
En als je beide nooit getrouwd bent geweest en beide geen kinderen hebben heeft dit wel een positieve invloed op de visa .

Had ook een mail verzonden met uitleg van onze situatie naar de ambassade en het dvz . Vandaag heb ik antwoord gekregen van de ambassade .
Alles is doorgestuurd naar Brussel . Dat is alles .

Pfffffffff ik moet ze al bijna 3 maand missen . En dan nog is dat ze zwanger is . Echt wel niet plezant .


stijn54

Wat ze ook zij is dat leeftijdsverschil ook GEEN invloed heeft op het verkrijgen van een visum .


Maar toch vermelden ze dat als een van de redenen bij weigering :ikkeniebegrijp:

popcorn

Citaat van: stijn54 op donderdag 24 november 2011, 03:17:46
Wat ze ook zij is dat leeftijdsverschil ook GEEN invloed heeft op het verkrijgen van een visum .


Maar toch vermelden ze dat als een van de redenen bij weigering :ikkeniebegrijp:

Ja , dat heeft ze gezegd . Dus ik begrijp niet wat ze hier vertellen dat ze dit begrijpen als ze zwanger is .
Zwanger of niet , iedereen wordt het zelfde behandeld .

Ofwel zijn ze echt wel streng geworden voor goedkeuring visa .

bigfoot12345

Ik heb het idee dat een zwangerschap nog alles moeilijker maakt.
Ik weet niet of dat zo is maar ik wil alvast niet dat mijn vrouw zwanger wordt in de fillipijnen.

Dreamer1975

Daar kan ik u bevestigend op antwoorden dat dit voor een pak meer overlast zorgt en dan heb ik het nog niet over de papierwinkel die ons te wachten staat.Ik weet zelfs nog niet voor de volle 100% wat te doen als de kleine geboren wordt.
De extra problemen zijn voor de reis naar belgie en al de extra bagage.Het feit dat je alles moet regelen van hieruit en degene die je graag ziet ginder zit met al de problemen die een zwangerschap met zich meebrengt ==>gynaecologe bezoeken,ultrasound,de misselijkheid en al de andere symptomen die het met zich meebrengt en je bent er niet om haar te steunen.Emotioneel maakt het dit alles extra zwaar.Je moet al die fijne dingen missen zoals de baby die voor het eerst begint te stampen,je vrouwtje haar buikje zien groeien,enz.... Ik ga zelfs de geboorte moeten missen en als alles goed gaat ga ik mijn kind voor de eerste keer zien in het echt als ie bijna drie maand oud zal zijn.

popcorn

Citaat van: Dreamer1975 op zaterdag 26 november 2011, 08:48:01
Daar kan ik u bevestigend op antwoorden dat dit voor een pak meer overlast zorgt en dan heb ik het nog niet over de papierwinkel die ons te wachten staat.Ik weet zelfs nog niet voor de volle 100% wat te doen als de kleine geboren wordt.
De extra problemen zijn voor de reis naar belgie en al de extra bagage.Het feit dat je alles moet regelen van hieruit en degene die je graag ziet ginder zit met al de problemen die een zwangerschap met zich meebrengt ==>gynaecologe bezoeken,ultrasound,de misselijkheid en al de andere symptomen die het met zich meebrengt en je bent er niet om haar te steunen.Emotioneel maakt het dit alles extra zwaar.Je moet al die fijne dingen missen zoals de baby die voor het eerst begint te stampen,je vrouwtje haar buikje zien groeien,enz.... Ik ga zelfs de geboorte moeten missen en als alles goed gaat ga ik mijn kind voor de eerste keer zien in het echt als ie bijna drie maand oud zal zijn.


Ik begrijp je volkomen Dreamer , mag er nog niet aan denken dat ze daar moet bevallen . Dat is een serieus gemis in je leven . Zeker als als het je eerste kindje is .

Positief denken !!!