Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: PeterVL op zondag 19 mei 2013, 12:29:00
Is er censuur op fotos hier??? Sommige fotos zijn duidelijk verwijderd, waarom is dat zo??? Wordt het principe van vrije menings-uiting hier misschien naar de prullenmand verwezen??? Als dat zo zou zijn vind ik dit toch een onvergeeflijke aanfluiting van de democratische verworvenheden...

Welke foto's? Die van in het begin bedoel je.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

vvjoris

Citaat van: PeterVL op zondag 19 mei 2013, 12:29:00
Is er censuur op fotos hier??? Sommige fotos zijn duidelijk verwijderd, waarom is dat zo??? Wordt het principe van vrije menings-uiting hier misschien naar de prullenmand verwezen??? Als dat zo zou zijn vind ik dit toch een onvergeeflijke aanfluiting van de democratische verworvenheden...

Fotos in een post zijn eigenlijk links met de site/server waar ze staan ... als ze van 'hun plaats' verdwijnen zie je ze niet meer op het forum ... als je kijkt in oudere postings zijn er vééééééééééééél foto's weg hoor .....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

ALARM (code geel)

Ik kreeg een PB van een medelid op dit forum en dit lid kan de foto's niet zien.

Maar andere leden kunnen deze foto's toch wel zien anders zouden ze in het geheel niet reageren en tot nu toe heeft niemand aan de noodrem getrokken......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dank u............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Test:




Pjottr

Wat een dotjes Creek Mooie foto.Ik heb geen problemen met foto's Kan ze zelf gewooon bekijken Soms lukt het alleen niet een vid te spelen maar het zij zo
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: PeterVL op zondag 19 mei 2013, 12:29:00
Is er censuur op fotos hier??? Sommige fotos zijn duidelijk verwijderd, waarom is dat zo??? Wordt het principe van vrije menings-uiting hier misschien naar de prullenmand verwezen??? Als dat zo zou zijn vind ik dit toch een onvergeeflijke aanfluiting van de democratische verworvenheden...

Ok, nu zie ik het:

Dat waren een aantal van de oudere foto's waaronder een aantal uit de disco en toen kreeg ik klachten van de management.
Ook kreeg ik andere problemen met die oude foto's en ik kreeg dat niet meer voor elkaar

Geen enkele censuur, maar ik had ook geen zin meer om zoveel pagina's bij te werken en toen ik het wel probeerde ging er ook weer iets verkeerd.

Van mijn kant mijn verontschuldigingen daarvoor............. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zondag 19 mei 2013, 14:47:52
Wat een dotjes Creek Mooie foto.Ik heb geen problemen met foto's Kan ze zelf gewooon bekijken Soms lukt het alleen niet een vid te spelen maar het zij zo

Dat begrijp ik dan niet want dat zijn de directe links van Youtube........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

[yt=640,505]fJghFMRN15w [/yt]

bananacreek

Leuk en nog nooit gezien............. :thumb: :thumb: :thumb:



Trouwens wel interessante reacties met dat banden gedoe en ik moet aan twee nieuwe Fuji banden...3.00x17 voor en 3.3.50x17 achter


bananacreek

Citaat van: Pjottr op zondag 19 mei 2013, 14:47:52
Wat een dotjes Creek Mooie foto.Ik heb geen problemen met foto's Kan ze zelf gewooon bekijken Soms lukt het alleen niet een vid te spelen maar het zij zo

Dat zijn waitresses uit de disco.........

bananacreek

3 hectare (3x100000 vierkante meters) werd hier verkocht voor P89 duizend en ging voor P3,75 per vierkante meter.

Als ik dat geweten zou hebben had ik het gekocht op naam van een  :smiley-philippines: en dan geleased voor 25 jaar en de buren vrij laten planten........... :jajaja: :jajaja:

Zulk een koopje vind je maar weinig want er staan van allerlei bomen





Inclusief deze badkamer.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek