Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Regen?



Ja, voor twee uren en de klootzak is toen uitgegleden en heeft nu een been blessure.............. :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

Het beluisteren van de arbeidsvitaminen en op de Habal-Habal wachten..........


bananacreek

(Oude) dakbedekking van Bamboe en gaat niet vier jaar mee zoals ik eerder opmerkte maar naar horens vandaag gaat dat 10 jaaar mee (zonder preservatiemiddelen)




bananacreek

Germelina en volgens een zager zou dat P150 per boardfoot kosten maar dat geloof ik niet want Lawa-an gaat voor ongeveer P37 per boardfoot.....en lawa-an is beter dan Germelina naar mijn mening.............


bananacreek


bananacreek

.


Neen, God is niet for sale maar GO-OD is het de onderste twee meter (ongeveer) van een bamboo "stengel"



bananacreek

Citaat van: vvjoris op zaterdag 18 mei 2013, 17:49:14
Kwaliteitsanalyse?

Citaat van: bananacreek op vrijdag 17 mei 2013, 16:01:42
Ok, ik heb een plak gekocht (1kg) maar moet het nog openmaken............ben benieuwd.......



Nog geen moed gehad om het open te maken, maar dat gaat niet lang meer duren, morgenavond denk ik........even opschrijven...........

bananacreek

Ik werd (voordat Nederland aan Marroko werd verkocht) veroordeeld tot levenslang TAGALOG DRAMA te kijken en daar word je echt gek van met vliegende zeemeerminnen enz enz............... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:


Herbie

Citaat van: bananacreek op zondag 19 mei 2013, 16:07:17
Leuk en nog nooit gezien............. :thumb: :thumb: :thumb:



Trouwens wel interessante reacties met dat banden gedoe en ik moet aan twee nieuwe Fuji banden...3.00x17 voor en 3.3.50x17 achter



In Cadbadbaran heb ik er verschillende gezien die een strijkijzer gebruikten  :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.