Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visa aanvraag filipijnen

Gestart door gammaracer, zondag 16 september 2012, 19:04:56

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: gammaracer op dinsdag 25 september 2012, 22:03:02
hallo , alles in orde met de visa , via peter van bogaert ging het vanzelf , half uurtje en weer buiten

maar nu heb ik een nieuwe tegenslag , had de dag voordien de reis geboekt bij BRO connections ,bredabaan 325 in brasschaat , prijs  1300 euro ongeveer naar davao city inclusief ,en cash betaald
brussel-bangkok -manilla-davao
kort daarop kreeg ik een telefoontje van het agentschap dat ze geen e-tickets ontvingen van philipine airlines  , dus nog steeds geen verbinding manilla -davao

nu kan ik zelfs geen iternit checken van mijn vlucht brussel naar manilla (thai airlines ), heel raar allemaal , heb de vluchtgegevens van thai airlines zeker goed ingegeven , ook deze vlucht is niet geboekt dus ,na reeds meerdere malen gebeld te hebben nemen bellen of mailen ze zelfs niet meer terug

oppassen dus voor dit agentschap

problemen alom weeral

Das toch voor twee personen hee?
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Mawibata

Citaat van: gammaracer op dinsdag 25 september 2012, 22:03:02
hallo , alles in orde met de visa , via peter van bogaert ging het vanzelf , half uurtje en weer buiten

maar nu heb ik een nieuwe tegenslag , had de dag voordien de reis geboekt bij BRO connections ,bredabaan 325 in brasschaat , prijs  1300 euro ongeveer naar davao city inclusief ,en cash betaald
brussel-bangkok -manilla-davao
kort daarop kreeg ik een telefoontje van het agentschap dat ze geen e-tickets ontvingen van philipine airlines  , dus nog steeds geen verbinding manilla -davao

nu kan ik zelfs geen iternit checken van mijn vlucht brussel naar manilla (thai airlines ), heel raar allemaal , heb de vluchtgegevens van thai airlines zeker goed ingegeven , ook deze vlucht is niet geboekt dus ,na reeds meerdere malen gebeld te hebben nemen bellen of mailen ze zelfs niet meer terug

oppassen dus voor dit agentschap

problemen alom weeral

Google vind BRO connections niet, en op het adres vind ik alleen maar een Apotheker   :ikkeniebegrijp:  :ikkeniebegrijp:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Kano

Hehehe Mawibata ik vind met Google:

Connections (Brasschaat)
Bredabaan 324
2930 Brasschaat
03 217 22 00
032172209
bra@connections.be
http://www.connections.be
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

callebaut


Mawibata

Citaat van: Kano op woensdag 26 september 2012, 02:12:59
Hehehe Mawibata ik vind met Google:

Connections (Brasschaat)
Bredabaan 324
2930 Brasschaat
03 217 22 00
032172209
bra@connections.be
http://www.connections.be


Bredabaan 324, ja deze nummer klopt.   :thumb:





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

BartBec

Vind ik raar hoor.. Ik boek mijn vliegtuigtickets reeds jaren bij connections in Aalst. Heb er nooit problemen mee gehad en alles was netjes geboekt.

Check deze site eens https://www.viewtrip.com/
Geef je reservering nummer in samen met je achternaam en als alles goed is moet je daar een overzicht krijgen van de geboekte tickets.
Lukt dat niet dan zou ik terug gaan naar het kantoor samen met je betalingsbewijs... ( dat heb je toch gekregen hoop ik ??? )

gammaracer

ja , heb het gechekt via de ititeraries  op viewtrip , daar komen ze allemaal te voorschijn , alles is comfirmed staat er .

was wel even schrikken toen ze me opbelden dat er iets scheelde met de verbinding manilla -davao en ze dachten dus ook geen verbinding te verkrijgen :denk:
ze zeiden dat er geen e-tickets waren voor deze verbinding , maar als ik me goed herrinner waren er de vorige keer geen enkel , heb toen gewoon op vertoon van mijn recu een ticket verkregen in manilla en davao
Ook op de ititerary staat dit vermeld , geen e-tickets (omdat low budget maatschappij)

dus voorlopig komt alles in orde  :applaus:

Koen

ivm ticket van PAL: je krijgt bij een booking (jij of het kantoor hier in Belgiƫ) steeds een Booking Confirmation, en op deze bevestiging staat een reference. Mail eens naar PAL. Heb ik in het verleden ook al eens gedaan, en je krijgt antwoord binnen enkele dagen. En moest je zeker willen zijn, boek zelf via PAL een vlucht... online boeken werkt perfect.

Groeten,
Koen

her

Gamma racer heb jij zoveel voor je ticket moeten betalen voor davao city? Ga je met de kerst er naar toe? In januari kan je vanaf Amsterdam voor 600 euro inclusief met pacific Airlines naar manilla en voor 825 naar davao city