Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag  7 juli 2016, 13:21:41
Betreffende de vermoorde Amerikaan.....dat kan een zeer pijlijke dood geweest zijn ......... :confused2: :confused2:

Ik ga er nog steeds van uit dat 100% paraatheid en een vleugje of twee paranopia nooit geggegooid zijn.... :jajaja: :jajaja:

Maar tot nu toe zijn die artikels zeer mager van inhoud en er word niet van getuigen gesproken...... dus wacht ik het verhaal van zijn Amerikaanse vriend in Dumaguete even af.....

De vrouw zou invalide zijn en zit in een rolstoel....

Maar dit kan natuurlijk een ieder overkomen....je moet maar net pech hebben op het verkeerde moment.... :denk: :denk:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

In Pal Ew, Tanjay City..........geen regen... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Ook een REO of toch een GMC?....soms lokaal verbouwd...........



Denk toch wel een REO

GMC

bananacreek

April 21, 2016



Barangay Captain zei dat er geen budget was om de spillover te repareren.....die creek wordt een woeste stroom na hevige regen... :run: :run:

Toen kwam Dumaguete City councilor Nilo Sayson die voor Provincial Board member gekozen wilde worden.... :denk:

Hier staat hij met het blauwe overhemd.....ik nam hem voor een vleugje zout maar vandaag hoorde ik dat hij zijn woord en beloftes toch heeft waargemaakt.... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :atyourservice: :atyourservice: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ik ga hem dan ook opzoeken en de dank van de bewoners naar voren brengen... :hoedjeaf: :hoedjeaf:




bananacreek

July 6, 2016

Gaat meer dan een jaar duren maar dat geeft niet zolang het begin is daar en dit wordt dan een hogere "spillway" zoals ook gebouwd in Pal Ew (kan de foto niet vinden)...............










bananacreek

Dezelfde spillover in Canghatap zoals hierboven vermeld...

Deze foto waren genomen op 23 Dec, 2014







Deze getuige werd opgegeten als snack door de buren.... :negatief: :negatief: (z.g. Pulutan)


bananacreek


bananacreek